Montini

Het forum van Rave Zone Montini in Sint-Truiden
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Montini

Bericht door poehaaaaa »

Ik zal hier de spits afbijten :mrgreen:

was destijds één van de clubs waar ze de jump van toen speelden: bonzai gerelateerde toestanden :shock: :D

ik herinner me de eerste keer dat we er de parking kwamen opgereden (achter het montini gebouw). We legden de motor stil en we hoorden een zware bass. Reactie direct: amai hier staat ergens een serieuze boomcar naast. We stappen uit en wat bleek: het waren de bassen van de Montini zelf. Het ging er zo stevig aan toe dat de nooddeuren/poorten achteraan de Montini volop aan het meerammelen waren :!: :shock:

Haha ni te doen

en dan binnen die vliegende discobar, die zo over de dansvloer kwam, echt zot

aja, nog een anecdote, ne keer waren we dr met ne grote groep en dr was er éne wa te veel "in de wind", dat hij daar ergens een glazen tegel in het plafond in stukken sloeg met z'n vuist. Nen hoop gezever en gedoe en uiteindelijk werd het geregeld met 10.000 fr denk ik. Voor zover ik da nog allemaal weet want we spreken over 94-95 denk :wink:

iemand nog leuke herinnneringen aan één van de beste keten ooit :?: :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Kernel

Bericht door Kernel »

zeker de BWP parties waren er super ,als daar iemand sets van heeft zou me er een groot plezier mee doen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer genoeg nooit geweest en als ik die tapes hoor :shock: da heeft nog eens heropent in 96 zeker en wa is er daar nu?
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

swing in (sinds'98)
jaren'70&80 muziek

der zyn wel nog geregeld retropartys dan wordt swing in omgevormd tot de legendarische montini. Ik geloof da de volgende begin of half oktober=

wekelijks moest di kooi (in de legendarische montini)opnieuw gelast worden.

dj's zzino,jones,bountyhunter,zolex,fly,u4ea
Jasperke

Bericht door Jasperke »

17/09/04

Retro Reunion @ MONTINI


Location:
Montini, St Truiden

DJs:
Franky Jones, Bountyhunter, TC Brain, G-Force, Zzino
007

Bericht door 007 »

daar ben ik spijtig genoeg nooit geraakt maar ik heb wel gelukkig alle cd's erven. was dar echt wel de moeite aan de verhalen te horen :wink:
Kernel

Bericht door Kernel »

waren best stevige parties daar ,geen rustige trance vaak ook naar de acid gaande.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Jasperke schreef:17/09/04

Retro Reunion @ MONTINI


Location:
Montini, St Truiden

DJs:
Franky Jones, Bountyhunter, TC Brain, G-Force, Zzino
ben jij hier nu geweest?
heeft iemand anders ooit iets van reunie avonden gehoord??????
voor zover ik weet was er één in 2001 of zo, maar daarna

comments please :roll: :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mike Vee

Bericht door Mike Vee »

poehaaaaa schreef:
Jasperke schreef:17/09/04

Retro Reunion @ MONTINI


Location:
Montini, St Truiden

DJs:
Franky Jones, Bountyhunter, TC Brain, G-Force, Zzino
ben jij hier nu geweest?
heeft iemand anders ooit iets van reunie avonden gehoord??????
voor zover ik weet was er één in 2001 of zo, maar daarna

comments please :roll: :wink:
Afeglopen jaren heb ik toch geregeld flyers en affiches gezien van deze avonden.
caratmans

Bericht door caratmans »

poehaaaaa schreef:
Jasperke schreef:17/09/04

Retro Reunion @ MONTINI


Location:
Montini, St Truiden

DJs:
Franky Jones, Bountyhunter, TC Brain, G-Force, Zzino
ben jij hier nu geweest?
heeft iemand anders ooit iets van reunie avonden gehoord??????
voor zover ik weet was er één in 2001 of zo, maar daarna

comments please :roll: :wink:
1 ste reunion was inderdaad in 2001: toen tot daar geweest, maar t volk stond aan te schuiven tot aan de steenweg :shock: en we zagen het nie zitten om zolang aan te schuiven...
Volgende reunion was een weekend als ik mij goe herinner: de vrijdag waren austin leeds cd en filterheads daar geweest en de zaterdag kwamen de vroegere resident aant werk bijgestaand door dave angel die eigenlijk nooit is komen op dagen...
Ik meende zelfs, als ik mij goed herinner, da ze hierna geprobeerd hebben om de club elke vrijdag terug open te doen onder naam "montini". Maar door de lage opkomst van hun reunionweekend, zijn er zelfs niet aan begonnen (of toch maar paar weekskes).

Ma ik meende te hebben gezien als de coming-reunion ergens in oktober ging plaatsvinden: en dees keer gaat het montini-retro reunion worden: aciiiiiieeeeeeeed!
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Montini was idd een "zware" club in alle opzichten :wink:
En de muziek ging van vrij "commerciële" dingen naar de meest heavy techno.
Stanny Franssen (toen nog G-Force) speelde er platen die de meeste anderen niet durfden opleggen.

8 oktober is er een nieuwe Reunion party met Zzino, Franky Jones, Bountyhunter, TC Brain en G-Force.
Info over deze parties vind je steeds op www.technonation.be

Leuke anecdotes:
Zzino is ooit uit de vliegende discobar gedonderd. Hij was vergeten dat hij boven stond en moest effe naar de WC... ouch.
Een andere keer is één van zijn platenkoffers in de mechaniek van de discobar terechtgekomen waarop die koffer gewoon uitéénspatte... platen overal in 't rond :lol:
Alain

Bericht door Alain »

Ik heb er fantastische avonden beleefd,in 't begin waren u4ea,Zino en Bountyhunter de residents,van die 3 was er maar 1e die kon (beat)mixen en da was Bountyhunter,Zzino heeft 't wel geleerd,op 't einde kon 'm 't ook.
Anyway,de muziek dat er gedraaid werd ging van trance/groove tot zware acid en natuurlijk de stevige jumpers a la Bonzai.
De sfeer daar was geweldig goed,ik ga toch 's proberen naar 1 van die reunions te gaan zelle :D
phuzionz

Bericht door phuzionz »

Yo mensen, ik ga vandaag eens kijken in de montini, er is vandaag groove sessions
met onder andere dj philip
dj davindoff
dj christophe
dj david

Ik ga mijn fotokodakske meenemen en zal een foto trekken van de montini!!!!!!!!!!!!!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Waar blijft het reviewke :P en foto's
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten