House Torhout

Het forum van andere evenementen
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ene keer naartoe geweest (thx to LazerHotHits)
da laatste editie denk ik toen
met toen als afsluiter Dave Clark (vette set)

wel pokke slecht weer, overal slijk en modder
en dan nog draaiden ze 2 grote zeepbellenmachines open :roll:
gelukkig wat van die houten vloeren overal 8)

in de gietende regen een tentje opbouwen en weer afbreken,
er zijn leukere dingen, moja .. ik was in schoon gezelschap, dus dan edde daar wa voor over he :)

straks fotoke pakken van t-shirt die'k heb gekocht toen
kheb daar toen ook slipmats van Fuse gekocht, en die gebruik ik nog steeds

:P
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

bouq schreef:
straks fotoke pakken van t-shirt die'k heb gekocht toen


:P
I got em first :p

ook geweest...was een van de zotste dingen dak ooit gedaan heb...
bekan 3 dagen aan een stuk scheefgelopen

[img]_th.[/img]
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

quincy schreef:toch spijitg dat house torhout van korte duur was, zelden zo een schitterende line-ups tegengekomen, in vgl met nu waar het altijd dezelfde zijn die op een affiche staan (minus / cocoon crew) had deze line-up echt alles.
Armani zoog idd met brokken :)
Jammer dat het na twee keer gedaan was, kozzmozz en fuse hebben daar enorm hun broek aan gescheurd, er kwam wel wa volk op af maar bijlange niet genoeg om zelfs maar in de buurt van breakeven te komen. Naar't schijnt was die wei ook keiduur om te huren :roll:

Enfin, dik geamuseerd al was't veel minder de tweede keer toen ik camel trophy moest rijden met mijn fiesta'ke om uit die modderpoel te geraken. Stond om te beginnen al tot de bodemplaat weggezakt in de graszoden, een mirakel da'k daar nog ben uitgeraakt op eigen kracht eigenlijk :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2006, 18:39
Locatie: Gent

Bericht door sandra »

Schatjes, waar da jullie het nu nog altijd over hebben ... 't is wel zalig om lezen :-)

Het festival dat nooit iemand nog zal vergeten ... ikke ook niet, één van de leukste ervaringen ooit ... vooral dan de set van Mr. C voor mij ;))))

En effe ter verduidelijking , we hebben wel ons broek gescheurd ( vooral door het slechte weer ) maar het festival is niet meer doorgegaan omwille van andere redenen ...

Het jaar daarop heeft Clear Channel ( lees nu : Live Nation ) ons immers uit de markt geconcureerd door I Love techno Outdoor op te zetten en alle artiesten met zware fees exclusiviteit af te dwingen zodat wij niet aan genoeg grote namen konden komen ...

En ondanks dat ze der toch geld aan verdiend hebben , was het voor hun toch nie genoeg en bleek het feit dat House torhout geslaagd genekt was genoeg om daarna nooit meer I Love Techno Outdoor te doen ...

dus door Live Nation zijn jullie dit festival kwijt, 't is maar dat ge het weet devolgende keer dat je een ticket voor I Love Techno koopt ;-)
Sandra Sunshine

'Love is the message & music is the anwser'
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

nog nooit 1 ticket gekocht, nog nooit geweest 8)

i love techno :puke:
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

StevenR_73 schreef:nog nooit 1 ticket gekocht, nog nooit geweest 8)

i love techno :puke:
²

te duur, te druk
Newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2007, 18:17

Bericht door de choco »

mister_honda schreef:
bouq schreef:
straks fotoke pakken van t-shirt die'k heb gekocht toen


:P
I got em first :p

ook geweest...was een van de zotste dingen dak ooit gedaan heb...
bekan 3 dagen aan een stuk scheefgelopen

[img]_th.[/img]
idd dat was een super weekend zal het nooit vergeten in 2001, heb er ook nog een t-shirt van , fenomenaal gewoon!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

sandra schreef:Schatjes, waar da jullie het nu nog altijd over hebben ... 't is wel zalig om lezen :-)

Het festival dat nooit iemand nog zal vergeten ... ikke ook niet, één van de leukste ervaringen ooit ... vooral dan de set van Mr. C voor mij ;))))

En effe ter verduidelijking , we hebben wel ons broek gescheurd ( vooral door het slechte weer ) maar het festival is niet meer doorgegaan omwille van andere redenen ...

Het jaar daarop heeft Clear Channel ( lees nu : Live Nation ) ons immers uit de markt geconcureerd door I Love techno Outdoor op te zetten en alle artiesten met zware fees exclusiviteit af te dwingen zodat wij niet aan genoeg grote namen konden komen ...

En ondanks dat ze der toch geld aan verdiend hebben , was het voor hun toch nie genoeg en bleek het feit dat House torhout geslaagd genekt was genoeg om daarna nooit meer I Love Techno Outdoor te doen ...

dus door Live Nation zijn jullie dit festival kwijt, 't is maar dat ge het weet devolgende keer dat je een ticket voor I Love Techno koopt ;-)
En zou na al die jaren het nu niet meer haalbaar zijn om op iets kleinschaligere basis house torhout weer tot leven te brengen? :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

quincy schreef:
En zou na al die jaren het nu niet meer haalbaar zijn om op iets kleinschaligere basis house torhout weer tot leven te brengen? :mrgreen:
En indien mogelijk in de buurt van Gent :D
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

fijn om eens de real story te horen, tnx San :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik kwam deze vandaag tegen en men kodakske was is ne keer opgeladen :)

Afbeelding
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2007, 19:55

Bericht door Bart Reeves »

Alhoewel ik niet op de affiche stond heb ik er toen gedraaid...op de eerste editie...net voor Tiësto, weliswaar in de Techno-tent....Heb nog net voor zijn set een praatje gedaan met hem en hij vertelde me dat hij net een rare nacht achter de rug had...hij kwam rechtstreeks van het Roskilde festival die dag en dat was het jaar dat er daar een aantal doden zijn gevallen...

Ik ben blij dat ik dit heb mogen meemaken... :D
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2007, 19:55

Bericht door Bart Reeves »

owja...ik heb nog zo'n kaartjes met de line up op van die dagen...misschien intressant om die es te scannen en hier te posten?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

elke bijdrage is welkom, posten die handel!
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

en diejen MC die constant aant roepen was in de micro...

'respect to the belgian partypeople! JEPSAAAAA!'
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten