Komen "de tijden" terug

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik heb dé tijden niet meegemaakt maar uwen tijd maakt ge zelf. De schoonsten tijd was tot nu toe 18-22. Mijn eerste fuif was op mijn 13 en mijn eerste keer club was op mijn 15. Mijn ouders hebben nooit veel gezegd als ik weer eens om 11 uur thuis kwam. Ik was in dien tijd onder 'hopeloos' geclasseerd, denk ik. Je moet ze ook wat opvoeden op dat gebied. Tegenwoordig is het nieuwe er wat af dus ga ik niet meer elke week naar een club.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

leuke verhalen hier!! Heb ook nog zo'n dingen gedaan. Zaterdagavond stiekem naar buiten, voordeur zachtjes toe. veloke op en naar cherrymoon :-D

Zo ook ns gezegd dat ik naar een bal ging. Mocht toen tot einde blijven. zo een kostuum aangedaan, maar daaronder mn partyclothes. Mn maat kwam me halen aan bushalte, kostuumke uit in den auto en dan naar bal...moral! :D

Ach ja, geestige dingen.

Vergeet niet dat ouders soms ook dingen soms 'bewust' niet willen zien hé.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

Trab schreef:Ik was in dien tijd onder 'hopeloos' geclasseerd
Whahaha, voor mij het zelfde verhaal. Altijd een leuk moment dit Op zondag morge met heel de fam. aan tafel als paps net terug is van de bakker .
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

aapje schreef: Vergeet niet dat ouders soms ook dingen soms 'bewust' niet willen zien hé.
Jah, m'n ouders zagen soms 'in welken toestand' dat ik soms thuiskom. Ik heb dan gewoon gezegd dat ze mij mee gerust moeten laten als ik thuis kom en heb ze nooit meer gezien! (Buiten als ze al wakker waren, meestal dus :( )
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

ThaMan schreef:Vroeger had je bv 500bfr bij en ze was op... nu is dat 50€ en ze is op !
idd nu hebt ge 2000 oude belgische franken in uw handen zonder het goed te beseffen soms , vroeger lette ik daar meer op maar nu is het zo van och 50 euro was da nu , maar tis 4 keer mijn oude budget van vroeger en tis 4 keer sneller op :D
inkom - parking - koppel pinten drinken en tis foetsie :mrgreen:
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

aapje schreef:leuke verhalen hier!! Heb ook nog zo'n dingen gedaan. Zaterdagavond stiekem naar buiten, voordeur zachtjes toe. veloke op en naar cherrymoon :-D
hehe idd, derna naar den dimanche, just opt tijd thuis voor het eten en dan met een smekkelmuil aan tafel zitten :D

mijn beste periode was zeker 15-17, vaste klant in cherry en volk was er :eek:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

dj_neo schreef:Voor te betalen, ja ik zit soms ook krap bij kas maar m'n maten begrijpen dat en die trakteren mij dan ne keer meer of laten mij meedrinken aan goedkoper tarief van 't fleske omdat ik student ben en sommigen van hen al werken.
welja als we ons aan het opwarmen zijn op café is da ook wel da ze et toerke rond de tafel doen, dan geef ek gewoon men euroke 25 af aan diegene die betaald heeft, en die verstaan da ook wel da kik nog school loop en geen geld schijt natuurlijk, das dan wel op café, in een dancing is da ni te doen natuurlijk :)

ff duidelijk maken da kik ni behoor tot de gsm generatie :D kben een of ander goeikoop nokia model, kweet nieens wel typen theeft wel een kleurescherm en da heeft mij 40 euro gekost :D en veel sturen/bellen doe ik toch ni

nu ja 7/8u thuis komen tussen da gaat nog bij mij, als ek het op voorhand laat weten van tzal da uur zijn, kvind het wel spijtig dak ni meer kan gaan afteren maja, nog zo groot is het spectakel als ze dan es op weekend zijn ofzo :D hehe

en da weekend/vakantiewerk
de cops hebbe mij ni echt gerust gelaten in 2006 dus... ik wist op voorhand al dat ik ging werken lange zware dagen, voor niets, plus kmag nog een werkstraf gaan doen ook vant verlof, da wilt dus zeggen da ik in die periode ook al ni kan werken.. weekendwerk wou juist men cv in dienen en toen brak ik mijn dijbeen, tzijn zowa mijn ongeluksjaren :D
kzal kik het moeten doen me 30euro op vrijdagavond... da ze den drank is goeikoper maken in de dancings, overlaatst kom ik de mushroom binne, vrij vroeg voor ik naar huis ging zat nog ni volk just es goeindag zeggen tegen de dj's nzo, ja pak mij e pintje asge wilt, en geeft den dave ook iets, ja das dan 6euro alstublieft, WTF 3euro voor een pint tgaat der over :)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2007, 02:18

Bericht door filip1851 »

Of boven in uw kamer wachten en in de spiegel kijken ofdat uw ogen al een beetje kleiner zijn en dan pas naar beneden gaan :)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben nog maar 22 maar heb het eigenlijk al gehad met het hele clubgebeuren. Ten eerste is het al onmogelijk geworden door mijn studies en ten tweede is er bijna geen enkele club waar ik het voor over heb om mijn zondag en geld voor op te offeren.

Het probleem hier is dat mijn vader iedere zaterdag of zondag gaat wielertoerist spelen, ben die al meermaals gekruist toen ik hier de straat in reed.

Wat ik haatte is wanneer ge met de trein ergens naartoe ging, en ge smorgens gelijk een wrak moest afkomen. Als er zo mensen in de wagon zitten die al fris en wakker zijn dan voel ik mij echt beschaamd.

Ik heb veel meer aan een avondje café in Aalst en af en toe is een vet evenement.
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Hahaha, wijs topicske! :-D

Ben 26j en ga nu zo'n 10 jaar uit, heb vele dingen meegemaakt van plezierig tot minder plezierig. De leukste tijd was voor mij La Bush 1996-1997 de grote zaal en daarna aan de fontein! :o Dan de zondagnamiddag (soms avond) naar huis. CRIMINEEL!! :shock: Bleef dan ook nogal veel bij maten "slapen" ;-)

Het is me wel opgevallen dat velen hier hetzelfde zeggen ivm het uitgaansgeld. Ben ook van dat idee. Als je vroeger een briefje van 2.000,- bef bij u had, dan kon je heus wa gaas geven ze. Maar nu is het echt wel zwaar verduurd allemaal...

Elke generatie heeft zo zijn glorietijd denk ik... Maar ik zal toch nooit meer hetzelfde gevoel krijgen als toen ik 16-18j was ze. Anyway, ben blij dat ik het mogen meemaken heb en dat we ons goe geamuseerd hebben vroeger (wat ni wil zeggen dak nu nimeer buitenkom ze :D )

Grtzzz
c",) Vive la fête c",)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Hehehe... Als ik al die uitvluchten lees... :-D

Tja, indeed, de beste periode is voorbij, maar zo zal iedereen zijn time of his life hebben. Ik ben beginnen uitgaan rond mijn 16de maar dan heel uitzonderlijk. Ze waren er niet echt tuk op hier... En dan moet ge nog denken dat ik met de braafste van de wijk meeging :D

Na lang zagen mocht ik dan toch een stapje in de wereld zetten en bij 't thuiskomen zongen de vogeltjes ook al voluit bij 't ochtendgloren... Iets wat mijn ouders (mijn moeder vooral) niet echt konden appreciëren.

Ik herinner me zo'n zomerochtend toen we terugkwamen van Illusion. Ik denk dat ik rond 10 uur 's morgens thuis aankwam. Mijn moeder stond me daar al mooi op te wachten. 't enige wat er ontbrak was een deegrol :P "Awel????" Tja, dan had mijn kameraad 't maar voor me opgenomen door te beweren dat we ff fout waren gereden en zo wat later thuis waren gearriveerd. :D Dat is nu ondertussen al 'n 10 jaar geleden. Ik moet lachen als ik eraan terugdenk :-D

En ja, 't uitgaan is verschrikkelijk duur geworden. Vroeger ging ik meestal met 1000 Bfr weg. Als ik 2000 Bfr bijhad voelde ik me serieus geladen :-D Maar tegenwoordig, als ik dan nog eens wegga heb ik meestal 100 € opzak...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ja die leuke stories... bij mij is het allemaal begonnen in '94 was toen 15. ging al van mijn 13de na fuifkes. ma mijn eerste club was studio cité in lummen (waar ik hier trouwens nog geen topic van vind, moeten we eens veranderen) waar dan zondag in de namiddag vollen bak was. zo is de bal aan het rollen gegaan... vanuit daar heb ik de baccardi's en de carat leren kennnen en toen was het naar de knoppen...
heb het voor ons ma ook nooit onder stoelen of banken gestoken da ik drugs nam en da mens heeft daar ook nooit moeilijk over gedaan (heb toch ondervonden da als ge opgevoed word door alleen uw moeder da ge toch veel meer gedaan krijgt) heb dikwijls tegen ons ma staan zeveren als ik terug kwam... en dan die de dag erna...wa was ge gister toch weer allemaal aan het vertellen...en ik van niks meer weten :D :D :D
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

LOL, moest ik zeggen dat ik drugs gebruikte (doe ik ook niet)... Ik vloog buiten :-D

Ik ben ook eens thuis gekomen met ene schoen. Twee dagen later bracht nen maat van mij mijn andere schoen, m'n ma heeft tan ook keer goe raar gekeken. "Wat is er gebeurd?" Ik dat ik echt niets meer wist, en m'n ma "Gij moe echt keer naar den psychiater :o "

De volgende dag doen ze dan weer heel normaal, volgens mij herkent m'n pa mij in zichzelf toentij jong was! Hij ga zelfs nu nog altijd soms eens naar 't Feestpaleis :D dus dat helpt wel veel, hij neemt het altijd voor mij op ivm uitgaan. M'n ma was volgens mij echt een seut.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

ThaMan schreef:Vroeger had je bv 500bfr bij en ze was op... nu is dat 50€ en ze is op !
Klopt helemaal Thaman. Maar "vroeger" was het soms ook over the top duur. Bv La Rocca oud en nieuw 94... 2000 franc entree.
Alleen zijn er nu zoveel dingen bijgekomen, zoals de telefoon rekening etc etc dat een dure avond stappen niet meer binnen het budget past.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

het enige verschil tussen vroeger en nu is gewoon de naïeviteit en de controles van de politie

het is eigenlijk niet simpeler uit te leggen



vroeger kon je doen wat je wil
had je afterclubs genoeg
en waren de snoepjes mmmmmmmmmmmmmmmm vergeleken met nu


de schuld steken op de euro of de gsm vind ik maar lame
per slot van rekening zijn er genoeg die vroeger én nu bijverdienen
en dat bijverdienen bedoel ik dan idd, dubbelzinnig :D


:wink:



tijden veranderen,
ik weet nog dat men vroeger zonder vrees 15pils dronk,
nu beginnen de mensen al zenuwachtig te worden na 3 pils
want wee oh wee, we zitten reeds over de grens...

je moet nu maar eens naar een club gaan die gelegen is op een steenweg,
iedereen verwacht controle

vroeger was dit toch wel totaal anders :)



ps : toch raar hoe vele mensen zatlappen marginaal vinden en hoe dronkaards pillepakkers marginaal vinden
maar van hunzelf vinden ze het allemaal acceptabel :lol:

ps2 : het uitgaan is dan ook totaal veranderd, veel posers zie je nu
terwijl je vroeger 1000 gekken in 1 club had 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast