Fauna Schilde

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2007, 17:16
Locatie: turnhout

Fauna Schilde

Bericht door Bart Bagger »

Van de beginjaren enzo van Fauna, die dacht ik toch lang heeft bestaan, van die jaren weet ik niks. In de laatste jaren van hun bestaan was het in ieder geval een gabberkot waar naar het schijnt zwaar mannen zaten.
Spike Lee was er 1 van de dj's en de hardcore daar was vrij wazig.
Alle muziek was precies zwaar up gepitchd en ze smeten der vanalles tussen. Zelfs de slechtste schijven klonken toch nog beestig in Fauna.
Dit is hoe ik het herinner, ik ben er zelf nooit eerder dan 6 uur 's morgens (na Kabarka) binnengestapt dus ....
In ieder geval 1 van de weinige hardcore discotheken die België rijk is geweest.
Drop Acid Not Bombs.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

hahahah de Fauna... basisstation waar de Peter van "The Confetti's" altijd uithong als nen halve gare (en het nog steeds is trouwens). Ben er een paar keer geweest ergens 1989 / 1990, toen New Beat nog hoogtij vierde.
Toen het Hardcore is geworden, ben ik er nooit nog geweest.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

had ik nu nog nooit van gehoord se...
weer iets bij geleerd :D
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Ken ik enkel van in de hardcore periode, ik wist niet dat zo'n geschiedenis had eigelijk...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

dacht dat er hier al nen topic over was ni?
dé fauna lol, ook stoten meegemaakt zelle,dat was in 1997 ergens denk ik, oorspronkelijk ging kik naar daar om mij te bevoorraden lol, daar hadde ze alles én goei kwali héhé.
Was gelegen in Schilde in een villawijk, een doodlopend straatje gans vanachter daar was de fauna :-D
daar heb ik toch is ne keer mn ogen serieus opengetrokke ze wow,op ne keer kwamen daar is 4 marrokanen aan,wss verkeerd gereden ofzo lol
wa kik daar toen gezien heb :eek: gans dieje fauna liep leeg allemaal achter die maroeffe aan, die liepen daarachter me hitler vlagge, met 10 man stonden ze op die hunne otto te springe echt wacko ze!uiteindelijk zijn die nog weggeraakt maar ik denk wel dat ze begrepen hadden dat ze daar ni welkom waren héhé!
heb hier nog ergens ne sticker liggen,FAUNA HARDCORE HEAVEN en nog ene FAUNA IT'S LIFE! :-D
Ibiza Fuckin' Island!
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

MIE!! schreef:dacht dat er hier al nen topic over was ni?
dé fauna lol, ook stoten meegemaakt zelle,dat was in 1997 ergens denk ik, oorspronkelijk ging kik naar daar om mij te bevoorraden lol, daar hadde ze alles én goei kwali héhé.
Was gelegen in Schilde in een villawijk, een doodlopend straatje gans vanachter daar was de fauna :-D
daar heb ik toch is ne keer mn ogen serieus opengetrokke ze wow,op ne keer kwamen daar is 4 marrokanen aan,wss verkeerd gereden ofzo lol
wa kik daar toen gezien heb :eek: gans dieje fauna liep leeg allemaal achter die maroeffe aan, die liepen daarachter me hitler vlagge, met 10 man stonden ze op die hunne otto te springe echt wacko ze!uiteindelijk zijn die nog weggeraakt maar ik denk wel dat ze begrepen hadden dat ze daar ni welkom waren héhé!
heb hier nog ergens ne sticker liggen,FAUNA HARDCORE HEAVEN en nog ene FAUNA IT'S LIFE! :-D
aah de Fauna in my home town. Alwaar ik mijn eerste danspansjes heb gelegd in 1991 zo iets. Hadden ooit nog een hitje met Trashcan house-it. Hilarische tent. De X-side vond het er ook altijd heel gezellig, tot een van hen een jongedame tja...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"Fauna It's Life" is er al ene uit de oude doos :)
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

hier een foto uit '97, ik hoorde dat de zaak met de grond gelijk ligt sinds jan. 2007

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

staat ge er zelf ook ergens tussen ?
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Nico® schreef:hier een foto uit '97, ik hoorde dat de zaak met de grond gelijk ligt sinds jan. 2007

Afbeelding
Gabber Piet and friends :D
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 21:11
Locatie: het verre verre oosten

Bericht door korre »

MIE!! schreef:gans dieje fauna liep leeg allemaal achter die maroeffe aan, die liepen daarachter me hitler vlagge, met 10 man stonden ze op die hunne otto te springe echt wacko ze!
met de foto gezien te hebben zie ik ze al lopen :ctf: PDT_Armataz_01_40 :ctf2: :lol:
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Schitterende foto...
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Al die kale koppen! Precies de kankerliga op uitstap :lol:

grapje he ;-)
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

carat-freak schreef:staat ge er zelf ook ergens tussen ?
nee, zal wel weer met veel belangrijkere dingen bezig geweest zijn dan een groepsfoto :D :D
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Hehe...die foto is idd zalig!
Dat verhaal heb ik indertijd horen vertellen...
Ben daar zelf niet geweest,hardcore boeide mij niet echt voor een hele avond toch

Housi it...dj michel... jawadde,ik word oud !!!! ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten