Euro House 2000 in Brecht

Het forum van andere evenementen
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2007, 17:16
Locatie: turnhout

Euro House 2000 in Brecht

Bericht door Bart Bagger »

Het was '93 of '94 en dit was mijn eerste feest .
Roland Casper, Derrick May, dj Rob & Mc Joe, DEG,..??? Wie vergeet ik nog?
Echt een super feest uit de tijd toen hardcore, hard-trance, techno, acid...allemaal nog gewoon in 1 tent samen te horen was.
Het jaar erop werd er een Bonzai feest, daar op (ongeveer) dezelfde plek gegeven waar ik verder niets meer over weet...Iemand die zich dit nog wel kan herinneren?
Drop Acid Not Bombs.
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:57

Bericht door Bams »

Jaja..wel bekend..was toen nog niet echt bezig met muziek, oondertussen heb ik een poster van dat bonzaifeest in de garage hangen! in mijn beleving kon ik het hier toen in Zundert horen.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Euro House 2000 in Brecht

Bericht door Enterprise »

Bart Bagger schreef:Het was '93 of '94 en dit was mijn eerste feest .
Roland Casper, Derrick May, dj Rob & Mc Joe, DEG,..??? Wie vergeet ik nog?
Echt een super feest uit de tijd toen hardcore, hard-trance, techno, acid...allemaal nog gewoon in 1 tent samen te horen was.
Het jaar erop werd er een Bonzai feest, daar op (ongeveer) dezelfde plek gegeven waar ik verder niets meer over weet...Iemand die zich dit nog wel kan herinneren?
Ja ja dit was mijn allereerste grote rave die ik organiseerde onder de naam CYBERDELIA. Dit is ook de party waar de allereerste promo's van JONES & STEPHENSON "The First Rebirth" werden uitgedeeld....!

Ondergetekende Franky Jones, Mac De Hey (nu Michel De Hey) stonden er ook nog bij.....

Ik heb het over het eerste feest dus (EURO HOUSE 2000), was toen een ganse dag aan het regenen en we hebben toen na de party nog veel auto's uit de wei moeten lostrekken. De beruchte portiers van de GLOBE (Rudy - rest in peace) stonden aan de deur.

Inkomticket was een lang smal flyertje, heb hier nog ergens liggen.

Was super, ik heb nog ergens beelden hiervan........... maar waar

Grtz

Franky Jones

En inderdaad het jaar daarop was het een Bonzai feest.
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Re: Euro House 2000 in Brecht

Bericht door Snickerke »

Enterprise schreef:
Bart Bagger schreef:Het was '93 of '94 en dit was mijn eerste feest .
Roland Casper, Derrick May, dj Rob & Mc Joe, DEG,..??? Wie vergeet ik nog?
Echt een super feest uit de tijd toen hardcore, hard-trance, techno, acid...allemaal nog gewoon in 1 tent samen te horen was.
Het jaar erop werd er een Bonzai feest, daar op (ongeveer) dezelfde plek gegeven waar ik verder niets meer over weet...Iemand die zich dit nog wel kan herinneren?
Ja ja dit was mijn allereerste grote rave die ik organiseerde onder de naam CYBERDELIA. Dit is ook de party waar de allereerste promo's van JONES & STEPHENSON "The First Rebirth" werden uitgedeeld....!

Ondergetekende Franky Jones, Mac De Hey (nu Michel De Hey) stonden er ook nog bij.....

Ik heb het over het eerste feest dus (EURO HOUSE 2000), was toen een ganse dag aan het regenen en we hebben toen na de party nog veel auto's uit de wei moeten lostrekken. De beruchte portiers van de GLOBE (Rudy - rest in peace) stonden aan de deur.

Inkomticket was een lang smal flyertje, heb hier nog ergens liggen.

Was super, ik heb nog ergens beelden hiervan........... maar waar

Grtz

Franky Jones

En inderdaad het jaar daarop was het een Bonzai feest.
dat was idd een vet feestje...alleen al door op de planken die op de vloer lagen te staan ging je al 30 cm op en neer... :D
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Euro House 2000 in Brecht

Bericht door lemant »

Snickerke schreef:
dat was idd een vet feestje...alleen al door op de planken die op de vloer lagen te staan ging je al 30 cm op en neer... :D
op een feestje van Culture Club aan zee zijn we er eens effectief doorgegaan tijdens "the man with the red face".

planché kan nog gevaarlijk zijn :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Euro House 2000 in Brecht

Bericht door Krozfader »

Die Bonzai fuif het jaar erna was ik ook bij....

Leuke anekdote : tijdens de set van Robert Armani stonden we zodanig hard te jumpen :bounce: op het podium dat zijn platen er van versprongen, we werden dan ook vriendelijk door de security van het podium verwijderd :cheers:
"The second most popular game that we played as children is House"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast