Club X in Belgium

Het forum van Club X in Wuustwezel
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

dan ben je zowat de enige denk ik :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Heh heh...

kan hier eindelijk weer terecht.. ineens waren heel m'n gegevens foetsie en kon ik met geen mogelijkheid meer inloggen :(

Ben een paar maanden weggeweest maar ga alles weer es effe doorlezen,
Ik zie dat deze topic weer een beetje leeft dat is goed natuurlijk (was wel eens anders)..

grtz..
Let's cherish the past
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2007, 00:10

Bericht door Evolver »

Club X te lichtaart is ook gedaan. Normaal gingen ze in juni, juli en augsustus met een zaterdag concept beginnen, maar wegens te weinig belangstelling zijn ze er ook mee opgehouden.
Omdat Club-X de kwaliteit aan de bezoekers wil blijven garanderen, zoals bv op de feesten als XXL en Yves Birtdyparty, is het helaas niet meer mogelijk om op wekelijkse basis de zaterdagavonden tijdens de zomer in Club IM-PACT te blijven organiseren.

Daarom is besloten om met onmiddellijke ingang alle aankomende wekelijkse feesten die geprogrammeerd stonden in juli en augustus in Club IM-PACT te cancellen.

Op 22 September is iedereen weer welkom in IM-PACT, want dan organiseert Club-X een nieuwe XXL (The LIVE edtion) in meer info volgt snel!!
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

toch niet, ze gaan die avonden minder regelmatig organiseren, bv maandelijks

elke week een discotheek vol oldskool rendabel houden gaat niet meer hoor

zal de kwaliteit van de avonden enkel ten goede komen
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Weet je wat het volgens mij is?

ik moet trouwens zeggen dat ik niet weet hoe het in Belgie zit maar bij ons in nederland gaan alle maar dan ook alle kleine clubs en discotheken op de fles, oftewel falliet!

Mega feesten zoals Sensation en de outdoor overdag feesten (die als padestoelen uit de grond schieten) zijn erg hot momenteel.
De jeugd betaald schijnbaar liever 80,- voor een entree bewijs en nog eens 50,- voor drank en mischien nog eens 5 tientjes aan dope.

ik krijg het idee dat de meesten jeugd nog maar eens in de 6 weken op stap gaat. ik kan dit natuurlijk mis hebben.
Onze generatie (begin 30ers) gingen elke week. Er waren 10 tallen kleine clubs waar je naar eigen smaak heen kon.

ClubX viel bij mij ook onder een niet erg grote disco. zo waren er velen. Er is er geen een van over. Nogmaals bij ons!
ik vind dit eigenlijk erg raar. Waarom zou de jeugd niet helzelfde kunnen feesten als wij dat konden?? Zijn ze gewend geraakt aan de mega disco's waar je 35 zalen hebt en 5 snackbars en shoarma tenten?

Het zal zo wel moeten denk ik... ik vond het vroeger een stuk leuker. Maar gelukkig ga ik niet meer zo vaak stappen dat scheelt :D

grtz&respect..
Let's cherish the past
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Leroy schreef:Weet je wat het volgens mij is?

ik moet trouwens zeggen dat ik niet weet hoe het in Belgie zit maar bij ons in nederland gaan alle maar dan ook alle kleine clubs en discotheken op de fles, oftewel falliet!

Mega feesten zoals Sensation en de outdoor overdag feesten (die als padestoelen uit de grond schieten) zijn erg hot momenteel.
De jeugd betaald schijnbaar liever 80,- voor een entree bewijs en nog eens 50,- voor drank en mischien nog eens 5 tientjes aan dope.

ik krijg het idee dat de meesten jeugd nog maar eens in de 6 weken op stap gaat. ik kan dit natuurlijk mis hebben.
Onze generatie (begin 30ers) gingen elke week. Er waren 10 tallen kleine clubs waar je naar eigen smaak heen kon.

ClubX viel bij mij ook onder een niet erg grote disco. zo waren er velen. Er is er geen een van over. Nogmaals bij ons!
ik vind dit eigenlijk erg raar. Waarom zou de jeugd niet helzelfde kunnen feesten als wij dat konden?? Zijn ze gewend geraakt aan de mega disco's waar je 35 zalen hebt en 5 snackbars en shoarma tenten?

Het zal zo wel moeten denk ik... ik vond het vroeger een stuk leuker. Maar gelukkig ga ik niet meer zo vaak stappen dat scheelt :D

grtz&respect..
Ben 19 en ga nog iedere vrijdag en zaterdag nog zwaar uit. Maar als ik dan zo eens vraag van wa doede vnvd hoor ik buiten m'n bende velen zeggen avondje thuis opt gemak. Kbegrijp da niet. Gebt gelijk gans week voor thuis opt gemak te zitten. :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Ik weet ook inderdaad nie wat de jeugd tegewoordig in het weekend doet. Mischien wordt er nog wel flink uitgegaan. ik bedoelde dat alle kleine clubs hun deuren moeten sluiten. Omdat er naar mijn mening niet veel animo meer blijkt te zijn. of dit waar is weet ik dus niet....

mischien heeft het er ook mee te maken dat alles ook bijna niet meer te betalen is, en dat de jeugd daarom moet sparen om eens in de zoveel tijd naar een feest te gaan..
Let's cherish the past
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Leroy schreef:
mischien heeft het er ook mee te maken dat alles ook bijna niet meer te betalen is, en dat de jeugd daarom moet sparen om eens in de zoveel tijd naar een feest te gaan..
Dat zal er zeker mee te maken hebben. Plus nu hebben ze een gsm, ipod, computer ect. Dat kost ook allemaal geld, en jongeren zijn daar nu eenmaal zeer afhankelijk van. Plus ik denk dat veel jongeren het nachtbraken in clubs niet direct als de meest ideale zaterdagavond zien. De meeste jongeren die ik ken geven liever de voorkeur aan het café, jeugdhuis of een locale fuif. Als ze echt willen doorfeesten, zie ik ze hier vooral naar festivals trekken om daar een paar dagen los door te gaan.
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

inderdaad Varth,

Dat is ook precies mijn mening. Wat was onze tijd (90's) eigenlijk ook premitief tegenover nu. Geen g.s.m geen computer (geen partyflock legendarycubs ; )

Wij moesten wel de deur uit om iets mee te maken. Nu weten we al ruime tijd van te voren of het op een feest gezellig wordt, hoeveel mensen er komen, waar ze vandaan komen, hoe oud ze zijn. dat was vroeger maar afwachten. je had op z'n hoogst ergens een flyer gezien.

Het wordt ook allemaal te hi-tech naar mijn mening. De dance muziek, de disco's. Ik vind het wel mooi om te horen en te zien, maar elke week hoeft voor mij niet meer. Ook de echt grote feesten zijn te groot. Naar een feestje gaan in een stadion vind ik niet leuk meer.

Maar nogmaals: "Mijn mening"

grtz & respect...
Let's cherish the past
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten