Cosmo

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club 11 Aka CluBBie

Re: cosmo's birthday with Prinz & Zolex

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

piedie schreef:
benjamincespedes schreef:Ik vond cosmo ook goed in de extreme. Super setjes :shock: :shock: :shock:
hou u maar vaste, ...
hij loopt hevig de laatste dagen ...

:P
da beloofd :!: ga niks beloven, want moet nog op 4 andere plaatsen zijn :s
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 dec 2004, 23:57

Cosmo on my space ...

Bericht door piedie »

ge kunt cosmo vanaf nu ook terugvinden op

http://www.myspace.com/jamespradesh

greetz,

piedie
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Awel er staan enkele supertracks op van hem, ik ben aangenaam verrast!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

nostalgie90 schreef:Awel er staan enkele supertracks op van hem, ik ben aangenaam verrast!
Amai nog niet! Vet! 8)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 dec 2004, 23:57

Cosmo

Bericht door piedie »

staan er nog nie allemaal op zenne ...

trouwens ...

27 augustus 21.00 - 22.00 ...
Cosmo @ Rotationz :twisted:

greetz,

Piedie
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Kan het zijn dat cosmo de laatste tijd regelmatig in larocca komt spelen? Vorige zondag heb ik hem daar nog gehoord en op de foto's van twee weken geleden stond hij ook. Zou wel mooi zijn moest hij daar wat meer komen spelen op zondag ;-)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Trab schreef:Kan het zijn dat cosmo de laatste tijd regelmatig in larocca komt spelen? Vorige zondag heb ik hem daar nog gehoord en op de foto's van twee weken geleden stond hij ook. Zou wel mooi zijn moest hij daar wat meer komen spelen op zondag ;-)
klopt volkomen... :-D
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2005, 17:01
Locatie: Gent

la rocca

Bericht door cosmo »

In december heb ik er inderdaad een paar keren gedraaid, de laatste keer was op kerstavond (de laatste 3uren back to back met POLE FOLDER), Ik heb de zegen gekregen van Ricardo (één van de bazen), Ik zal dan ook mijn uiterste best doen om een resident-plaatsje één keer in de maand samen met DE joeri (resident on sunday's) te bemachtigen...to be continued 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: la rocca

Bericht door Trab »

cosmo schreef:In december heb ik er inderdaad een paar keren gedraaid, de laatste keer was op kerstavond (de laatste 3uren back to back met POLE FOLDER), Ik heb de zegen gekregen van Ricardo (één van de bazen), Ik zal dan ook mijn uiterste best doen om een resident-plaatsje één keer in de maand samen met DE joeri (resident on sunday's) te bemachtigen...to be continued 8)
Mooi! Ik hoop dat het je lukt, weer een reden te meer om te komen op zondag ;-)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zou wel positief zijn!
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Zou een welgekomen afwisseling naast Joeri zijn :) . Want die vind ik echt zijn residentie op zondag niet waard :shock: .
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Aurélie schreef:Zou een welgekomen afwisseling naast Joeri zijn :) . Want die vind ik echt zijn residentie op zondag niet waard :shock: .
Waarom?
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2005, 17:01
Locatie: Gent

de joeri

Bericht door cosmo »

Wat je moet weten over de joeri is dat hij nog maar een goeie 2 jaar dj is, wie doet hem na, na zo'n korte periode al resident zijn in La Rocca, en dan nog 'on sunday'? ...inderdaad, niemand!
Ok, ik geef toe, DE Marko is niet vervangbaar, als je Larocca zeg, dan zeg je ook Marko, maar wat de Joeri al gepresteerd heeft op zo'n korte periode, chapeau zulle!!! Joeri krijgt van mij een volledige support en is echt ne toffe kerel, éne die met z'n beide voetjes op de grond blijft staan en zo iemand verdient echt wel respect denk ik. Let maar op mijn woorden, het zal ne GROTE worden, echt wel... :eek:

ps= bedankt aan iedereen die mij via deze steunt, THX boys & girls!!!

Grtz Cosmo xxx
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: de joeri

Bericht door Matthias »

cosmo schreef:Wat je moet weten over de joeri is dat hij nog maar een goeie 2 jaar dj is, wie doet hem na, na zo'n korte periode al resident zijn in La Rocca, en dan nog 'on sunday'? ...inderdaad, niemand!
Ok, ik geef toe, DE Marko is niet vervangbaar, als je Larocca zeg, dan zeg je ook Marko, maar wat de Joeri al gepresteerd heeft op zo'n korte periode, chapeau zulle!!! Joeri krijgt van mij een volledige support en is echt ne toffe kerel, éne die met z'n beide voetjes op de grond blijft staan en zo iemand verdient echt wel respect denk ik. Let maar op mijn woorden, het zal ne GROTE worden, echt wel... :eek:

ps= bedankt aan iedereen die mij via deze steunt, THX boys & girls!!!

Grtz Cosmo xxx
Ik sta uw mening volledig nabij!!! Die kerel is megarelaxed, sociaal, gene dikke nek! Deftige techniek, platenkeuze. Maar idd, geef hem voldoende tijd... en laat hem groeien. Er zit veel potentieel in!! :-D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: la rocca

Bericht door elkewelke »

cosmo schreef:Ik zal dan ook mijn uiterste best doen om een resident-plaatsje één keer in de maand samen met DE joeri (resident on sunday's) te bemachtigen...to be continued 8)

véél succes ermee :thumbsup:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten