CJ Bolland

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:shock: chique!!
Ibiza Fuckin' Island!
varth

Bericht door varth »

Mooi initiatief van CJ. Langs de andere kant vind ik het wel jammer dat hij qua draaien de laatste tijd nogal fel de jump kant uitgaat. Op de grote hardstyle feesten kan je hem regelmatig terugvinden.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik geloof dak hem in 96-of 97 (?) eens in CM heb horen draaien, dat was ook wel straffe kost ....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kan straffe sets neerpoten die gast :P maar sind magnus vind ik hem maar zo zo...'t kan weer beteren :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Idd t'word tijd dat em terug naar zen roots gaat..
op dit moment loopt hij wat verloren, en weet hij zelf ook !
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

cloud schreef:kan straffe sets neerpoten die gast :P maar sind magnus vind ik hem maar zo zo...'t kan weer beteren :)
Ik denk niet dat hij er zelf niet zo tevreden mee was ... persoonlijk vond ik het saai
puree

Bericht door puree »

de album van magnus vond en vind ik nog altijd zeer sterk !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Echt platte jump draait CJ toch niet?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee maar zijn sets met magnus zijn niet de sets die hij anders draait;veeeel hitjes en als hij geboekt is voor bvb ghoststyle staat hij daar voor een heel jong publiek dus ja...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Maw another Go With The Flow Dj....
toch weird dat em dan zulke kwaliteits muziek maakt...
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

Ik hoorde hem e paar maanden terug op e fuif in Leuven en daar draaide hij het eerste uur vooral e mix v electro.. niet slecht! Tweede uur ging het steviger en vooral ouder materiaal met als afsluiter 1 v zijn beste platen ooit: The Prophet!!

Deed me terugdenken aan ik geloof e Dance Opera in de Brabanthallen te Leuven (ook al tijdje geleden..):
You think God will answer only to you?
He doesn't.
God´s an immortal spirit who belongs to everybody - to the whole world.

En dan heel de massa uit de bol: the world of god, the world of god.. Come with me!! :P
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
varth

Bericht door varth »

mja franky jones draait ook op hardstyle en oldschool feesten in holland, maar dat betekent niet dat hij bv geen goede progressive sets meer kan draaien. Trouwens sets van CJ en Barman als Magnus kan je niet vergelijken met zijn solosets he. Magnus houdt het bewust breed en vrij commercieel. Ik zit gewoon te wachten op een Belgische producer die nog eens met een vooruitstrevend album op de markt komt (geen afgezaagde techno à la bailey of trance à la push). Dus ik hoop dat CJ zich nog eens geroepen voelt om iets van het kaliber van "the 4th sign" te maken
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

of analogue theatre :shock:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Tegenwoordig is alles wat de klok slaat afgezaagd en afgeleberden troep... (Zie Tiga, Ferry Corsten, Bob Sinclar) Voor mij allemaal niet gelaten maar het is wel de ondergang van de underground house scene geworden !
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

ThaMan schreef:Tegenwoordig is alles wat de klok slaat afgezaagd en afgeleberden troep... (Zie Tiga, Ferry Corsten, Bob Sinclar) Voor mij allemaal niet gelaten maar het is wel de ondergang van de underground house scene geworden !
Het grote geld is de ondergang.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten