Waar stond je ergens in Lagoa?

Het forum van Lagoa in Menen
SkIpPiE

Bericht door SkIpPiE »

in den hoek van oudenaarde, van 97 tot 2003 altijd aanwezig met ne man of 50
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

SkIpPiE schreef:in den hoek van oudenaarde, van 97 tot 2003 altijd aanwezig met ne man of 50
En die was waar?
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
puree

Bericht door puree »

in de hoek van de gentenaar en vooral van de gasten uit deinze zat ik ook vaak .. Die van deinze waren toch wel echt niet te schatten !
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zeg puree zat daar gene olivier bij die zijn"terrein" dan verlegd heeft naar la bush?
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

idd, de gasten van deinze waren nie te schatten, :wink: (ben misschien ook van daar??? :wink: )
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ben wel maar naar lagoa beginnen gaan in 97 (misschien eerste keer 96), maar alhoewel ik veel volk ken in deinze, ben ik toch altijd met andere maten geweest. Was soms iets te "gortig" met de Deinzenaren. :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
LunatiK

Bericht door LunatiK »

In Lagoa was niets te 'gortig' toendertijd.Op da gebied echt zotte club, twas de beste club om me echt uit te leven en naar niets te hoeven kijken.Gewoon scheef feesten en rondom allemaal andere scheve gasten ma nu doek da nie meer en ist ook nie meer mogelijk maar toen was ik een echte Lagoa-addict.Uitzien naar de zaterdag om zwaar door te gaan in Menen en te eindigen in LaBush :wink:
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

LunatiK schreef:In Lagoa was niets te 'gortig' toendertijd.Op da gebied echt zotte club, twas de beste club om me echt uit te leven en naar niets te hoeven kijken.Gewoon scheef feesten en rondom allemaal andere scheve gasten ma nu doek da nie meer en ist ook nie meer mogelijk maar toen was ik een echte Lagoa-addict.Uitzien naar de zaterdag om zwaar door te gaan in Menen en te eindigen in LaBush :wink:
Das precies ook altijd mijn weekend geweest, we moeten alkaar toch tegengekomen zijn!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
SkIpPiE

Bericht door SkIpPiE »

B.O.U.N.C.E.R. schreef:
SkIpPiE schreef:in den hoek van oudenaarde, van 97 tot 2003 altijd aanwezig met ne man of 50
En die was waar?
rechts beneden aan den versten toog
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Thx Skipster zo weet ik het nu ook!

:wink:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
LunatiK

Bericht door LunatiK »

kheb daar ook nog gezeten bij oudenaarde en roeselare maar dan me gasten van kortrijk
@ B.O.U.N.C.E.R: ken u nie direct van zien ofzo dus denk nie daw elkaar nog tegengekomen ebben tenzij ge veel optrok me gasten van Roubaix, iemand van die mannen lijkt zowa op u ma ie praatte enkel Frans dus...?
007

Bericht door 007 »

ik zat overal eigelijk daar omdat ik in elke hoek volk kende, meestal hong ik aan de ingang van de snack(zaterdag's), daar zat gans mijne hoop van kortrijk enzo en zondags zat ik meestal aan de rechtse kant van de keet, alle was te zien waar den barman fhilip stond, ik bestelde altijd bij hem mijn drinken omdat hij me wa meer drank gaf als ik vodka of zo kocht :lol: :wink:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2005, 02:38

Bericht door kid acid »

Ik heb van 1995 tot 2001 altijd in zone poperinge gezeten.

Dat was binnen komen , voor u de piramide , links naar beneden.
Daar heb je een kleine dansvloer het uiterst rechtse hoekje er van.

Dan wat uitgebreid tot het trapje af en de zeteltjes tegen de muur + het kleine dansvloertje voor de grote dansvloer.
Wat territorium bij.

Daarna heeft Ieper er zich daar ook bijgevoegd.
Was ok met Wevelgem en Menen maar niet met de middelplaats ( dealers )

Het dealterritorium was goed beveiligd :wink:
el partyboy

rara waar zit ekik

Bericht door el partyboy »

ik ga ook regelmatig naar lagoa en waar ik zit is dus?.... als je binnekomt direckt links....voor die trapkkes nog om naar benden te gaan ge weet wel aan die stoelkes nevest den toog...alle ja daar starte we toch meestal.Ma ndien ewa gezopen en ge ziet mij overal rond springe aja :D ...ma boven vind ik het ook best wel chille grtz :D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

LunatiK schreef:kheb daar ook nog gezeten bij oudenaarde en roeselare maar dan me gasten van kortrijk
@ B.O.U.N.C.E.R: ken u nie direct van zien ofzo dus denk nie daw elkaar nog tegengekomen ebben tenzij ge veel optrok me gasten van Roubaix, iemand van die mannen lijkt zowa op u ma ie praatte enkel Frans dus...?
Njet hoor wij waren de mannen van t' Zeetje. hahahaha.

Maar om eerlijk te zijn er moet daar een soort van dubbelganger lopen want ik heb da nu al 50 keer gehoord.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten