BBC Sint niklaas

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

BBC Sint niklaas

Bericht door jeec426 »

'k weet dat dit nu niet direct een legendary club is, maar welle zen er wel is een paar maanden wekelijks geweest met onzen troep toen den illusion ma plattekes was.

Moet zeggen da welle daar schitterende dingen meegemaakt hebben daar aan den toog boven rechts :eek: :eek: :evil: :evil:

Maat van mij die op oudere leeftijd zijn eerste ervaring met pillekes kreeg dankzij mij. Een bekke te enthousiast geweest en 't gewoon nimeer beseffen. Is hem buitengestrompelt zonder da'k het wist en daar de parkingwachter den ambulance laten bellen. toen diene daar aankwam had em al overgegeven en wou hem nimeer meerijden. Ondertussen had em wel al een bluts in mijnen auto gekletst met zijne kop. Da was een legendarisch avondje toen :lol: :lol:

't was daar wel snel uitgeblust en toen zijn we terug naar lierke plezierke gegaan 8)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jun 2006, 12:55
Locatie: Kasterlee

Bericht door Natureboy »

ben der ooit 2 keer geweest ma vond het toen maar plattekes qua muziek en volk. Heb me toen mee ozzen hoop wel geamuseerd ma kvond het toch ni de keet om als vaste stek te hebben. is da spel trouwens nog altij open?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Daarmee da'k zeg da het ni echt een discotheek is da zijn plekske verdient in de geschiedenis zoals zovelen hier.

Nu is da een event hall en iedere zaterdag is't daar jumptime voor de kinnekes :lol: :lol: in complex

Ni de moeite dus
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ben er in 2003 ook eens geweest, het was wel een mooie grote gezellige club ze den BBC. En voor zover ik er toen verstand van had was de muziek ook niet zo slecht, redelijk tranzy getint met Sven Lanvin achter de decks.

Sindsdien is het daar beginnen achteruitdraaien en zijn ze nog gaan samenwerken met Creamm waarna het is dichtgegaan en Complex in de plaats is gekomen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik weet nog dat ze vroeger Live in den BBC uitzonden op TMF toen ik nog nen relatieve kleine snotter was! Te jong voor weg te gaan, heb daar uren naar staan gapen :shock:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Idd iedere vrijdag The Dj's, werd voorafgegaan door Dj's @ Home :D
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Same over here... ;-)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

af en toe geweest ... maat van mij stond aan de parking vo geld te ontvangen

was er wel leuk ...

1 keertje gedraait met TMF .. was nog veel leuker :D wel stevig knallen daar dien tijd en vooral het commercielere werk


al bij al .. geslaagd
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Ken da programma ook, ben er zelf nooit binnengeweest. Dacht eigelijk dat beetje commercieel zou zijn ale té, correct me if I'm wrong...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Cheese schreef:Ken da programma ook, ben er zelf nooit binnengeweest. Dacht eigelijk dat beetje commercieel zou zijn ale té, correct me if I'm wrong...
nah ... ik vond het ook té commercieel
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Een beetje cultuur voor de jeugd :wink: , op de plaats waar BBC staat bevondt zich vroeger PMRC, begonnen als Metalkot en daarna (1993)uitgegroeid tot de homebase van Bonzai, verscheidene zalige feestjes meegemaakt met de jeugdige YDR en Franky Kloeck.
Fade to grey !
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

^ Thx ;-)
Afbeelding
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Weeral iets bijgeleerd ze!
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 21:11
Locatie: het verre verre oosten

Bericht door korre »

ik ben daar ook 1 keer eens binnengestrompeld. Tmoet ne vrijdag geweest zijn. Ik en ne maat waren richting illusion gegaan en toen we daar tegen 1u aankwamen was daar bijna geen kat te zien :roll: een beetje op de parking rondgehangen en aan de praat geraakt met een ander groepke dat ook geen goesting had om binnen te gaan. stelden zij voor om ons mee te nemen nr de bbc omdat ze 'gehoord' hadden dat daar wel iets te beleven viel. ik kende het toen ook van TMF en wij d8en van bon, es ne keer checke dan maar. een vd kerels bij mij mee in de auto vr de weg te zeggen. kerel was redelijk nerveus maar vraagt dan toch op een gegeven moment of ik geen snoepkes bijhad... Khad er geen en ging normaal in de illu zelf gaan zoeken geweest. zegt hij opeens dat hij er wel heeft maar dat het geen goei zijn... kwamen aan op de parking vd bbc en die kerel haalt daar ne hele zak 'snoepgoed' naar boven :eek: nog erger of hij was met sinterklaas zijne zak op stap :eek: :eek: kmocht er wel niks van tegen zijn maten zeggen :lol: omdat t zogezegd geen goei waren gaf hij er me 2 voor de moeite en nam er zelf een stuk of drie... die handel dan maar binnengekletst en naar binnen gegaan... lidkaartje moeten kopen (heb ik nog 8) ). We komen de hal binnen en gingen ieder onze eigen weg. Er was redelijk veel volk en Franky Kloeck was er die avond 8) mega knal boenkers maar gene platte jump of zo. kvond het nog goe eigenlijk (was toen level-toestanden gewoon) en de sfeer was ook dikke cava. beetje die keet met mijne maat wa verkend... tot die 2 snoepkes begonnen te werken... ik weet niet wat er scheelde met die kerel van wie ik ze had gekregen want ik heb ze toch wel degelijk gevoeld zenne :shock: miljaar!:cool: zitten feeste gelijkk ne zot tussen het ander scheef volk (wa goe vertegenwoordigd was) en mijne maat (pakt niks) heeft echt meer als twee uur zitten zagen voor naar huis te gaan. twas al 8u ondertussen en hij was zo moe als iets. Tijd was werkelijk voorbij gevlogen :shock: uiteindelijk tegen 10u zoiets thuisgekomen (kmoest nog rijden ook en die snoepkes wilden maar niet afgeven :? ). het komt er op neer: twas maar ene avond da k in de bbc heb meegemaakt maar het waren super schijven stuk vr stuk (thx 2 Kloeck)! eigenlijk jammer da ik er gene 2e ben geraak :( kvraag me af wat er met die snoepkes kerel toen is gebeurt want nadat we binnen waren heb ik hem gene 2e keer meer gezien...
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat het daar is stilgevallen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten