Who's Who's land

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Who's Who's land

Bericht door Red Army »

Ik dacht deze club hier nog niet tussen gezien te hebben.

Dit clubje lag in Brussel, maar ik weet niet juist waar. Zelf ben ik er niet geweest, maar heb er nog wel een leuke mix cd van van dj Jos en dj Oliver Gosselies (of hoe schrijft men dat).

Is ook moeten sluiten na een razzia (dacht ik)
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Super vette club. Vooral die dj booth met die versterkers ed op de achtergrond 8)
Alleen die uitsmuiters daar. Ik ben een keer met een aantal vrienden meegenomen door 5 van die boys een enorme lange trap af in een kelder. Ze verdachten ons van, ik weet nog niet wat. Het geheel kwam me nogal dreigend over. Later hoorde ik dat er regelmatig mensen inelkaar werden geveegd door die gasten. Verbaasde me helemaal niks. In die kelder hoorde je helemaal niks. Uiteindelijk was dat ook de reden dat Who's who's op last van de burgemeester gesloten is.
Zelf heb ik nog uit 96 een who's who's land cd'tje van Marko. Echt top. Iets wat je zou verwachten wat hij voor La Rocca indertijd zou hebben gecompileerd.
Later hebben nog Junior Jack en Eric B een residentie gehad.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Kben één keer in deze club geweest, ma toen was t eigenlijk al geen club meer. Daar was een stockverkoop gerorganiseerd van verschillende kledingwinkels uit het Brusselse...

Da mengpaneel, als achtergrond op den DJ Booth stond er ng steeds. Den entree was zo een lange gang, de muren knalroos geverfd... Schijnt wel ooit geschifte toestanden geweest te zijn daar. Kheb ooit een maat horen vertellen, twijfel oft Mad Club was of who's who's land, dat ze daar aan een soort lianen dansers boven het volk lieten zwieren... Staat der maar eens zo scheef als iets ineens zo eene tarzan lookalike boven u bolleke scheert.... :eek: :eek: :lol: :lol:

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

eldivino schreef:Kheb ooit een maat horen vertellen, twijfel oft Mad Club was of who's who's land, dat ze daar aan een soort lianen dansers boven het volk lieten zwieren... Staat der maar eens zo scheef als iets ineens zo eene tarzan lookalike boven u bolleke scheert.... :eek: :eek: :lol: :lol:

grtz
Ik heb er wel een keer iemand op een trapeze-achtig iets wat toeren zien uithalen. En in de mad club hadden zo'n schommelstoel.
Maar lianen heb ik nog nooit gezien.
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

Who's Who's Folies - A Panoramial Experiene Of TRANCE Music N°4 Vol 1 1996 Mixed By Dj Marko(La Rocca)

is da ne cd van deze club??
of heeft da er totaal niks mee te maken?

ik heb deze cd origineel liggen en mee da het N°4 is, denk k ook da er meerdere van zijn, zoja heeft iemand deze?

ik wil gerust de mijnen es online zetten ;)

mvg vindiesel
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

mad club was dat niet ergens anders ....
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

nostalgie90 schreef:mad club was dat niet ergens anders ....
is nu in Fuse, maar die hebben ook op andere locaties gezeten
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

hadden altijd fantastische flyers ook de who's who's
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Sirocco schreef:
eldivino schreef:Kheb ooit een maat horen vertellen, twijfel oft Mad Club was of who's who's land, dat ze daar aan een soort lianen dansers boven het volk lieten zwieren... Staat der maar eens zo scheef als iets ineens zo eene tarzan lookalike boven u bolleke scheert.... :eek: :eek: :lol: :lol:

grtz
Ik heb er wel een keer iemand op een trapeze-achtig iets wat toeren zien uithalen. En in de mad club hadden zo'n schommelstoel.
Maar lianen heb ik nog nooit gezien.
tzal dat dan wel geweest zijn, ge kent die verhalen altijd beetke overdreven... :D ma toch ovenzeer straffe dings :)
Wat ik me ook ng meen te herinneren van deze club dat er best wel bekende namen passeerden als Prince, Boy George... meen ik toch ooit eens ergens gelezen te hebben...

grtz
mi vario es primeiro
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

kheb in de zomer nog de gehele inboedel (zetels,toog,lichten,geluid,... zelfs de pombakken )van who's who's land verhuist naar een magazijn in evere
ne goeie maat van mij werkt voor den baas van vroeger who's who's land,die organiseerde in de zomer rollerskate-parcours in verschillende steden,en regelmatig gaan ik mee werken
Maaaaaaar,ik weet dat het goe mogelijk zou kunnen zijn dat die terug een discotheek gaat openen,kan nog een tijdje duren wel,en is ook ni zeker dat het weer who's who's land zal worden,en ook ni zeker of het op dezelfde plaats zal zijn
even afwachten dus,zodra ik iets weet zeg ik het zeker direct op de site
8) 8)
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Re: Who's Who's land

Bericht door tom »

Red Army schreef:Ik dacht deze club hier nog niet tussen gezien te hebben.

Dit clubje lag in Brussel, maar ik weet niet juist waar. Zelf ben ik er niet geweest, maar heb er nog wel een leuke mix cd van van dj Jos en dj Oliver Gosselies (of hoe schrijft men dat).

Is ook moeten sluiten na een razzia (dacht ik)


http://www.legendaryclubs.be/viewtopic.php?t=57


:shock:
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

ViNDieSeL schreef:Who's Who's Folies - A Panoramial Experiene Of TRANCE Music N°4 Vol 1 1996 Mixed By Dj Marko(La Rocca)

is da ne cd van deze club??
of heeft da er totaal niks mee te maken?

ik heb deze cd origineel liggen en mee da het N°4 is, denk k ook da er meerdere van zijn, zoja heeft iemand deze?

ik wil gerust de mijnen es online zetten ;)

mvg vindiesel
Dat is idd de cd van de club. Dit is wel ten tijde van de feesten in de fuse. Nadien is who's who's land, de club gekomen.
Ik heb die cd ook en die is echt super zeldzaam (veel meer nog dan de dj connection serie).
Zo zou marko ook zijn La Rocca cd hebben samengesteld denk ik.
Miro, Netherworld, alle marko hits van toen staan erop 8)
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2007, 18:31
Locatie: gent

Bericht door kenneth »

kheb hier ook nog een cd'ke liggen van de who's who's . who's who's connection. super club was dat met het grote amfitheather en loungeachtige zaal
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

ViNDieSeL schreef:Who's Who's Folies - A Panoramial Experiene Of TRANCE Music N°4 Vol 1 1996 Mixed By Dj Marko(La Rocca)

is da ne cd van deze club??
of heeft da er totaal niks mee te maken?

ik heb deze cd origineel liggen en mee da het N°4 is, denk k ook da er meerdere van zijn, zoja heeft iemand deze?

ik wil gerust de mijnen es online zetten ;)

mvg vindiesel
Heb deze ook nog. Signed by Marko 8)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

De dj's, de sfeer en de lokatie was echt wel héél erg uniek!

De flyers waren idd prachtig! Ik heb nog een Amerikaanse Van staan, een flyers die je moest opplooien tot een Van.
Nooit weggedaan gelukkig :-)

remembering good nights... 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten