B4 (te Gent)

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

B4 (te Gent)

Bericht door ViNDieSeL »

kwee nie of ooit iemand in den B4 in gent geweest is?

deze was gelegen op het anséle pleintje

vroegere jaren zwaar kot geweest, dan een lesbo kot geworden, twas een vree louche en donker kot
dan gesloten door omstandigheden, welke zalk er nie moeten bij zetn zeker hé

derna zijn er op de gense feesten nog Mr Magic party's in gegeven


ben er toevallig vandaag gepaseerten kzag da het volledig veranderd was

den B4 bestaat dus niemer, heeft een nieuwe naam (welke dak dus vergeten ben) ma nen vreen zotn naam en het is volledig vernieuwt den buitekant, binnen ben ik nie geweest

iemand da weet wa het er momenteel is?


Edit by Den Backer: Kheb het dus naar hier verplaatst, dit hoorde niet bij 'News' thuis.
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Zal eens vragen aan vriendin van me die daar nog geweest is (hopelijk ni na da lesbo kot, of toch :D ), MR Magic ken ik wel, nooit naartoe geweest ma 't was wel ver enige deftig aan gentse feesten heb ik me laten wijsmaken.
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Josjie

Bericht door Josjie »

Jah Be-4 ken ik, Mr. Magic kenk nog beter :-)

Niets legendary aan, was klein kot waar ze het concept wouden lanceren van uitgaan voor naar een discotheek te gaan. Gezien de Mr. Magic veel van het uitgaansleven kende kon je daar tegen goedkope prijs topdj boeken. Is jammer genoeg niet lang open gebleven.

Enfin Mr. Magic feesten zijn dan beginnen doorgaan in Factory in Gentbrugge, Dior (rechttegenover kokorico), Tropic in Oostakker en tijdens de Gentse feesten na een korte stop in the Unit terug in de ouwe locatie: den BE4

Volgende Mr. Magic --> heéééel binnenkort

Mr. Magic was beke mijn mentor bij de eerste (en tot nu toe enige fuif) die ik gegeven heb.
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

als gij Mr magic goe kent zul je mij ook wel kennen denk k, ik was op ieder feestje van Mr Magic, enkel nie in den Tropic

kzijn ne goeie maat van Franky en Thomas (Netforce) :)

Vorig jaar was het in Dior voor Franky zennen B day en dees jaar is het terug in januari ma niemer in den Dior :p

alsk eerlijk mag zijn, zijn dit voor mij nog de enigste goeie feestjes die er den dag van vandaag nog georganiseert worden (is wel mijn mening)

ik kijk er ieder jaar naar uit ma het is steeds moeilijker en moeilijker een geschikte lokatie te vinden ervoor

Grtz
Josjie

Bericht door Josjie »

jah moet Franky en Thomas maar keer vragen achter Josjie :-)

in tropic ben ik ook nooit geweest

mr magic party's idd nog van de weinige party's die goed zijn
moet op de volgende da ik ben maar keer aan franky vragen om mij voor te stellen ofzo hé...
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Bericht door daajrex »

Ik vind het altijd wijs om als de Gentse Feesten der bijna zijn, te beginnen zoeken en uitpluizen waar de Mr Magics dit jaar doorgaan.
Vond den B4 wel héél klein en smallekes dit jaar, maar muzikaal was het wel dikke pret ! Heb indertijd in de Unit nog cds gekocht in de toiletten :-)
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

Mr Magic gaat door op 7 januari : Franky's B Day

dj's Pascal, jan, gino, thierry, samir,moussa, nordin, biool en neon

het gaat door in de Cuba Libre in de overpoort in gent

ma tis een privé feestje, dus je raakt enkel binnen op uitnodiging wa ik ma goed vind ook, ne keer geen last van snotneuzen en alle ouwe feesters samen, meer moede nie hebn :D

Zelf hebk wel een uitnodiging gekregen ma kweet nog nie 100% ofk er ga bij zijn, normaal moe ik den 8sten beginnen werken :s
ma we doen ons beste é :D

grtz
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 feb 2005, 17:34
Locatie: oordegem city

Bericht door ViNDieSeL »

josjie ben je geweest naar Mr Magic zondag?

Grtz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten