Frank de Wulf @ Cafe 04-11-06

Het forum van Café d'Anvers in Antwerpen
djginod

Frank de Wulf @ Cafe 04-11-06

Bericht door djginod »

Toevallig iemand geweest ??? Een vriend van me zei dat de sfeer wat later in de nacht niet zo super was, dat er veel mensen al waren vertrokken ??? ikzelf had het eigenlijk wel willen horen, maar ja, als dj zijnde ben ik vaak gebonden op de zaterdagnacht....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Maat van mij werkt er. Zal eens vragen hoe hij het vond
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

T was goed :-D

Redelijk laat aangekomen en Frank was al bezig, rond kwart na 2 - half 3.

En de man heeft dat goed gedaan, een goede set, zat niet echt een opbouw mr toch wel vet feest. Heeft zeer veel stijlen aangegaan zonder te storen, gaande van disco tot rave tot techno en house. Bekend met onbekend afgewisseld.
Mr dat publiek is toch altijd zo mak als iets he [seuten zowaar ; van die spasten die naar dansende vrouwen zitten te gapen precies of ze maken iets nieuws mee :? ] redelijk weinig volk mr dat zijn we gewoon van cda, pas toen er om 4 uur wat shemales en mistige oostblokdames arriveerden was er wat sfeer 8) en plastic dreams draaien helpt wel :D

Na Frank 1 van die zwakke cda residents, die begon met the Bells dan scheef mixte naar the age of love [was al door De Wulf gedraait] en nog eens scheef mixte naar Throw van de Paperclip people [weeral door Frank al opgelegd]. Daarna nog een Craig en ben ik het afgetrapt.

Maar wat een suffe keet is het toch geworden, moeten ze DRINGEND veranderen want ze blijft mooi alhoewel niet meer gezellig.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

het is ooit anders geweest in CdA, vette feestjes meegemaakt periode 95-97 :eek:

jammer maar een trend die je veel ziet niwaar? :cry:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Vroeger ging je uit voor te dansen, als de muziek soms wat tussen de lijntjes uitkwam was het best zelfs cool ... dj's waren nog geen zelfverklaarde "goden" zoals nu want meestal ging het om de muziek zelve!
Vroeger was "house party" zonder al te veel details op de flyer al genoeg om volk te trekken :-( nu getuigt het blijkbaar van amateurisme ipv underground!
Nu gaan ze voor een bepaalde stijl die liefst als het kans een hele nacht gedraaid moet worden, van open minded gesproken! :?
Als ze dan nog eens of safe spelen kwa muziekkeuze is het helemaal naar de kloten!
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

Nja, ik ben in '98 beginnen weggaan dus ik kan niet meespereken over echt lang geleden. Mr bij cda hebben ze toch redelijk wat aan zichzelf te danken.

- bv. men maat had een vvk ticket maar wat ben je er mee als de buitenwippers je toch mee aan de rij laten aanschuiven in een regenbui?
Vooral die kale spast die er al jaren staat en cokehead Tom Barman die dan gelijk binnen mag en zelfs niet hoeft te betalen.

- Vorig jaar : interieurverandering, Strakke zetels en tafels a la Culture club. Past voor mij niet echt thuis in een charmant kot zoals cda. Vooral de bovenverdieping is een echt misbaksel.

- Een paar residents die niemand kent en waarvan er 2 echt zuigen; Filliz & Tweety ne Bartholomeo enkel zou mogen opwarmen. Miss leuke dj's voor af en toe maar ze kunnen geen club dragen [vergelijk met Fuse residents] Of gewoon Smos & Baby B alleen al. Een international resident zoals vroeger Jack de Marseille???

- Ga een paar keer naar het buitenland en dan pas maak je mee hoe moderne clubs er uit zien, vergelijk licht-en geluidinstallatie eens met bv. een Fabric,... Maten van mij weigeren nog in Belgie weg te gaan.

- Gewoon ff een frisse wind want tijdens de week kan het kot met studentenfeesten en pas nog met Dr. Lektroluv best vol zitten. Zoals het dan weer beschamend was een tijd geleden die paar honderd man met Stacey Pullen & Derrick May. Pullen die daar zwaar uithaalde :cool:

Mr ik zeg het blijft Belgie's mooiste en we zullen maar zeggen dat de beste stuurlui aan wal staan :-)

@ Nostalgie90; Ik heb zo de indruk dat dj's terug wat breder aan het gaan zijn en ook terug langer mogen spelen, want een paar geleden was het triestig. Allemaal 2 uur nipt en vlammen voor zot.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cafe d'anvers vind ik anders niet zo gezellig. Dat hoge plafond, die dj-booth, die lichten, die verloren hoekjes,... Een van de slechtste clubinrichtingen als je het mij vraagt :?
djginod

Bericht door djginod »

Het gaat toch om de muziek ????

In een fabriekshal kun je de leukste feesten belelven, tenzij je dan bezighoudt met de inrichting....
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Lagoas schreef: CDA staat gewoon bekend voor
1. mannen die daar gewoon staan te gapen
2. vrouwen die pronken met hun tenue en handtasje
NU misschien wel ja :mad:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Het gaat toch om de muziek ????

In een fabriekshal kun je de leukste feesten belelven, tenzij je dan bezighoudt met de inrichting....
duh, natuurlijk draait het om de muziek maar daarom moet je de rest nog niet uit het oog verliezen. In een fabriekshal verwacht je dit allemaal niet dus maakt het niet uit. Maar als je naar een club gaat en 3 euro voor een pint neerlegt dan toch wel zeker? Der is gewoon héél weinig sfeer in cda en dat komt volgens mij daardoor. Zet een dj in cda en vergelijk hem dan met een set in bv de fuse. Je zal het verschil wel merken.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

Trab schreef:
djginod schreef:Het gaat toch om de muziek ????

In een fabriekshal kun je de leukste feesten belelven, tenzij je dan bezighoudt met de inrichting....
duh, natuurlijk draait het om de muziek maar daarom moet je de rest nog niet uit het oog verliezen. In een fabriekshal verwacht je dit allemaal niet dus maakt het niet uit. Maar als je naar een club gaat en 3 euro voor een pint neerlegt dan toch wel zeker? Der is gewoon héél weinig sfeer in cda en dat komt volgens mij daardoor. Zet een dj in cda en vergelijk hem dan met een set in bv de fuse. Je zal het verschil wel merken.
Idd, tegenwoordig valt of staat een club net zijn inrichting! Een paar geleden werd Culture Club uitgeroepen tot "hottest club" in de UK, wilt toch wel wat zeggen. Voor een grote feest zoals ILT, Groove city,... idd een fabriekshal geen probleem mr voor een club? Ga is naar Cocoon en kom dan vertellen wat je hebt meegemaakt. Werelden verschil...

@ Lagoas; sorry mr na 2 keer kan je cda niet afmeten, heeft zen momenten nog. Met Kevin Saunderson zen Live pas was het kot te klein :eek:
Aan de andere kant, een zaterdag is niet de beste dag om te gaan :mad:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Trab schreef: Der is gewoon héél weinig sfeer in cda en dat komt volgens mij daardoor.
waarom kon dat dan vroeger wel?

heeft allemaal niks met de locatie te maken, wel met het feit dat iedereen een hele week door op z'n pc setjes van ieder welke dj heeft om te beluisteren, het is allemaal thuis te vinden (de muziek dan toch) en tegen dat ze in de club staan zijn ze het beugehoord.

just my 2 cents
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

poehaaaaa schreef:
Trab schreef: Der is gewoon héél weinig sfeer in cda en dat komt volgens mij daardoor.
waarom kon dat dan vroeger wel?

heeft allemaal niks met de locatie te maken, wel met het feit dat iedereen een hele week door op z'n pc setjes van ieder welke dj heeft om te beluisteren, het is allemaal thuis te vinden (de muziek dan toch) en tegen dat ze in de club staan zijn ze het beugehoord.

just my 2 cents
Bwa, ik denk niet dat het aan het internet ligt hoor. Je hebt wel gelijk dat je de muziek sneller beu gehoord bent maar hoor jij dan zo vaak nieuwe dingen? Als ik naar een feestje ga, maakt niet uit waar, hoor ik altijd dezelfde platen terugkomen. Maar ik amuseer me toch, snap je? Als je zo redeneerd zou de sfeer in elke club minder zijn.

Inrichting is natuurlijk niet dé reden waarom die sfeer minder is. Maar het doet er toch wel wat aan. Vroeger maakte dat idd allemaal niet uit. Je kon een keet de hele avond vullen met maar 1 dj en moest niet letten op de rest. Vandaag gaat elke club tot het uiterste om klanten te lokken (bv met inrichting) en dan lijkt cda zo gewoon (oud). De dansvloer is al jaren hetzelfde, die trappen vanachter zijn eerder storend, de dj zie je amper, enz

Die warehouse stijl werkt nog in silo maar in cafe d'anvers vind ik het eerder storend. Dat is voor mij toch de reden waarom ik me daar nooit zo uitbundig amuseer. Het voelt gewoon 'leeg' daar....
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

komaan jongens, wa zegde gellie nu...
ik vind CDA top!!!! Vooral op vrijdag

Ik ben er geweest met Deep Dish (Dubfire), enkele maanden later met James Zabiela en Pole Folder en laatst nog met Josh Wink (17y CDA) en de sfeer was telkens uitmuntend, niet superveel volk ma echt een supersfeer, handjes in de lucht, fluitconcerten, veel gestreken gezichtjes :lol: ,....
ik vind net dat die apparte inrichting voor een special touch zorgt, ook overal gezellige zeteljes

ook de line-up is altijd zeer gevarieerd, alle klassebakken passeren daar de revue
Afbeelding
varth

Bericht door varth »

Ik vind dat die club qua inrichting ook bij de mooiste van België hoort hoor. Dat is toch een prachtig gebouw. Nu het kan zijn dat ze er dingen in veranderd hebben, dat weet ik niet. Ik ben er in meer dan een jaar niet meer geweest. Je heb de dansvloer die toch vrij groot is, en daarnaast vind ik die hoekjes en kantjes net tof. FF chillen aan die grote ijzeren tafel in gotische stijl 8) Ik heb veel liever zo'n oude, rustieke locatie die karakter en geschiedenis uitstraalt dan zo'n wannabe industrial inrichting met blikken buizen of een oud krot waar ze dan een hypermodern interieur inproppen.

Tijdens speciale feesten zoals bv met Sasha is de sfeer daar toch in orde. Ik ben er een aantal keer op zaterdag geweest en toen was het inderdaad wel een pak minder. Veel bekakt volk en residents die inderdaad middelmatig zijn en geen nationale uitstraling hebben. Voor de rest heeft die club imo alles om een topper te zijn, alleen zijn die twee dingen wel van essentieel belang
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast