Channel X July 1992 opname

Het forum van Club X in Wuustwezel
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

djginod schreef:Nee, Channel X - Rave the Rhythm enzo hebben niets met de mensen van Channel X de radiozender te maken.

Channel X de groep = eigenlijk Praga Khan o.a. dus Maurice Engelen !!!! yeah, die man heeft heeeeeeeeeel veel betekent voor de house / new beat scene !!!

Rond 94 / 95 ??? Aan de zee ??? Het zou Lazer Northsea geweest kunnen zijn op de 104.5 !!! ??

Er heeft ook nog een tijdje op de 87.5 een piraat gezeten genaamd Trend FM !!! maar dat is rond 1997 geweest !
Ajaaa, toeme, tis juist... :o Maurice Engelen 8)

Het zou wel kunnen Lazer Northsea geweest zijn, maar ik kan er mij totaal nix van herinneren (qua frequentie of naam) :(
c",) Vive la fête c",)
djginod

Bericht door djginod »

Afbeelding
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

Lagoas schreef:stefan ackermans? damn
das toch dienen vanop VT4 van vroeger?? :o
Ja, hij presenteerde Teknoville op StuBru ook vroeger. Een steengoed programma als je het mij vraagt! :-D De aflevering die mij het meeste bijblijft is die van het "5 voor 12"-feest live uit Cherry Moon. Met o.a. Y.D.R., Zzino (ongelooflijke stuikset!!) :eek: , Mo & Benoelie, Franky Jones (denk ik, ma bent ni zeker). Had da toen indertijd zitten opnemen van de radio. Da was in den tijd van liedjes zoals: trippin' out, full flute, a good day echt te zot!

Ze stelden van 21u tot 23u (<-- dit is een gokje) de nieuwe releases voor, en daarna schakelden ze dan over naar Cherry Moon. Khoor nog altijd da stemmeke van Stefan Ackermans (zo vree duister gesproken): En dan nu... het 5 voor 12 feest... live vanuit Cherry Moon Lokeren 8) 8) 8) Dat was voor mij het sein om da volume ongeloooooooflijk de hoogte in te jagen!! :D
c",) Vive la fête c",)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Phonkalic schreef:Had da toen indertijd zitten opnemen van de radio.
rippen, online zwieren, sharen,...??? :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

poehaaaaa schreef:
Phonkalic schreef:Had da toen indertijd zitten opnemen van de radio.
rippen, online zwieren, sharen,...??? :D
Vanavond achter 't werk ga ik der zeker en vast achter zoeken! Ik heb nog een paar k7tjes liggen. HOPELIJK zit ze er nog tussen! Da zou jullie graag eens laten horen. Ma dan heb ik wel een beetje hulp nodig want ben maar een leek in die dingen (rippen, online zwieren, sharen...) :o
c",) Vive la fête c",)
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Hier 't logootje van Channel X.
Had nog stickertje op m'n platenbakkie kleven...

Afbeelding

:eek:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2006, 20:25

Bericht door midley »

mr.nice guy schreef:channel X "aan de rand van de band" :D :D
classic :D
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Die stikkers lagen destijds bij de wc's in ClubX. Ik heb die bergen meegenomen. Ik heb d'r trouwens altijd voor betaald. Meestal gaf ik 5 guden (100 frank) voor te pissen en een stuk of 10 stikkers.
Inderdaad ik plakte ze ook op m'n platenbakken, Ik plakte labels af met die stikkers. Ik ging bij Yves en/of M.C.T vragen naar platen die ik dan vaak in Antwerpen (U.S.A import of Bonzai in Deurne) ging halen.
Vervolgens draaide ik die platen op feesten in onze regio en verklapte niet welke platen of nummers het waren!! :D
Ik zei dan altijd: uit Belgie!!
Er zijn er bij die ik nog af en toe draai....

Ik dacht er meteen aan toen ik de stikker hier zag.
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2007, 11:32
Locatie: Antwerpen (Ekeren)

Bericht door Madness »

Channel X was het beste wat er ooit verscheen op de golflengte van men radio!Echt feesten...
Ben altijd geintereseert in opnames!!! :D
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2007, 22:30

Bericht door fcbeetle »

In mijn jeugdjaren woonde ik in Londerzeel en mits wat foefelen met mijn antenne kon ik dus Channel X min of meer wel goed ontvangen. Vreemd dat ik een lokale radio van uit Antwerpen dus kon ontvangen (en de afstelling was inderdaad 107.85).
Wat me het meeste bijgebleven is, was een programma op woensdagavond, 2 mannen (ik denk Koen en Ben, een Hollander) en een vrouw. En die 2 gasten dronken dan de hele avond ("Joe Piler") en lulden gewoon uit hun nek. De mensen konden dan ook bellen naar de show om wat te lullen of een plaatje aan te vragen. Iets zoals een zekere Peter Hoogland hen later heeft nagedaan... Ooit heb ik daar wel es afleveringen van op cassette gehad maar ik vrees dat ik dat niet meer heb.
Zelfs stickers van Channel X moet ik nog ergens liggen hebben want die heb ik eens per post besteld en die stuurden ze dan gewoon op.
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 dec 2007, 09:29
Locatie: Kapellen

Bericht door ToNe-E »

jaaa da programma was echt sjiek!
wa voor volk er allemaal ni live op antenne kwam was ook ni normaal :P
isser trouwes iemand die Nabil nog kent? Heb der in den tijd veel mee opgetrokken en vraag me af hoe et er nu mee zou zijn...

Grtz
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2006, 20:25

Bericht door midley »

X-dating op radio atlantis me idd, de koen den ben en lady x, en dieje straatmuzikant van op de meir, me z'n melodica me een daarmke aan haha en diejen hollander me z'n rendier dattem erges in de bosse van den bocht van bath just over de grens had aangerede, en dan mer had meegenome. haha serieus da program ging erover, das waar de fucking hoogland zenne mosterd gehaald had. herinnert iemans zich de grap me de chinees uit merksem, waar ze zijn vrouw en de kanariepiet bij de bestelling krege? :D :mrgreen: ik ga is bij m'n neef hore die heeft een veel minidiscs van X dating opgenome in den tijd.

vroeger van rave fm en channel x massas casettes opgenomen, maar waar die ondertussen gebleven zijn zou ik echt niet weten.. spijtig genoeg


't was nene tijd :mrgreen: :mrgreen:
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Re: Channel X July 1992 opname

Bericht door Leroy »

Iemand nog iets te liegen over vroeger??
Let's cherish the past
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Channel X July 1992 opname

Bericht door poehaaaaa »

ik was altijd nuchter en verveelde me dus elke keer opnieuw in Club X...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: Channel X July 1992 opname

Bericht door beatstar »

Zijn er ergens links om uitzendingen van Channel X te downloaden?

:bounce:
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast