The Prodigy

Het forum van legendarische producers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: The Prodigy

Bericht door Enterprise »

cherryman schreef:
ThaMan schreef:kvind het een machtige cd... back to the early 90's zene !
"Warriors Dance" doet mij sterk aan een 808 State denken anno 1990 !
Heb hem nu al paar keer beluisterd op weg naar men werk en kmoet nu wel zeggen dat sommige liedjes wel stillaan op meer beginnen trekken, al vind ik zo goed als de helft van deze CD toch nog crap :mrgreen:

Zoals bij zoveel dingen is een Sequel etc meestal slechter als het eerste.
Voor mij blijft persoonlijk blijft die eerste CD echt massive aanslaan, telkens ik die hoor in de radio
heb ik opeens last met de 'zware' voet. Al zal dat ook wel liggen aan mij persoonlijke smaak in de zin van rave van die jaren...
Dit album is zeker stukken beter dan het vorige wat echt crap was, de singel OMEN is echt een bom, prodigy met oldschool beats ten top :cheers:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: The Prodigy

Bericht door cherryman »

Enterprise schreef:Dit album is zeker stukken beter dan het vorige wat echt crap was, de singel OMEN is echt een bom, prodigy met oldschool beats ten top :cheers:
Ja die plaat is zeker 1 van de beste op de CD al vind ik die remix (Omen Reprise) ook wel vet gedaan!
World's On Fire samen met Piranha begin ik trouwens ook meer en meer bangelijke platen te vinden :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: The Prodigy

Bericht door Stanne »

Juist ook beluisterd. Jeezes wat een brok energie. Ze zijn weer uitzinnig en kwaad denk :mrgreen: De Prodigy als vanouds. Geen enkele "platte downtempo" plaat te vinden (buiten mss Stand Up ?). Die stoorde mij soms op de vorige albums.
kanonskogels: Invaders must die - Thunder -Warriors dance (da vrouwestemmeke) - Omen reprise (kort maar zeer krachtig) - World's on fire - Piranha.
Topplaat !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten