Onstaan er nog klassiekers?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik ben verzot of Café De Flore van Doctor Rockit, zowel de Original Mix als de Charles Websters Latin Lovers Mix!

Daar krijg ik het echt warm van, zo een moody plaat!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Mmmmh, nostalgie je hebt een goede smaak. Die charles webster rmx is echt de ideale afsluiter van een prachtige avond. 8)
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Julien Jabre - War zal ook wel een blijvertje zijn
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

Jah er komen imo nog meer dan genoeg klassiekers uit, platen die, als je het tijdsgebonden bekijkt natuurlijk , niet moeten onderdoen voor de oudere klassiekers

Om enkele voorbeelden te geven:

Holden & Thompson - Nothing (original mix)
Francois Dubois - Blood
Graham & Blades - Real

Joris Voorn - Incident is toch ook een aardige hit geweest zonder echt plat te zijn

En wat recenter:

Booka Shade - Night falls
...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

hits

Bericht door ProgressNation »

Booka Shade hebben idd toch ook wel wat hitjes gehad de laatste tijd.
En Body Language, zal toch wel een tijdje meegaan.

Nathan Fake - Sky Was Pink (Holden Remix)
Fairmont - Gazebo
Oxia - Domino
Cajmere - Say U Will
Dave Lambert - Yeah
Criss Source - Hugs N Kisses
Guy Gerber - Stoppage Time
Michael Forzza - Kahana
Tdr - Smoked Out

Toch allemaal dikke hits geweest (zoweel in de mainstream als underground clubs) ... En eigenlijk zo slecht nog niet 8)

Persoonlijk vind ik de producties van Fred Nasen ook altijd voltreffers :)
varth

Bericht door varth »

De nieuwe van X Press 2, Kill 100, is ook zo'n klassiekertje in wording imo. De gewone versie voor op de radio en in de commerciëlere clubs, de Carl Craig remix meer in de house, mnml en technokringen. Craig maakt weer brokken met deze rmx :shock:
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 nov 2006, 23:48
Locatie: Antwerp

Bericht door Illusion™ »

alles blijft met zijn tyd meegaan, dus classix zullen er altyd zijn en hoe ouder we worden, hoe meer er zullen zijn :evil:
House is the uncontrolable desire to jack your body! ©
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

...liquid - closer
e-angel - fly me over the rainbow
karloz mendez - sex-a-phone
jean jacques smoothie - 2 people
space brothers - shine
rego & philipo - upsidedown
annie - annie-greatest hit
mackenzie feat. jessy - innocence
delirium - silence
tales of dj philip - moments
rmb & sharam - shadows
traxxters - luv cums
andy's mystic vision - aght
robert armani - hit hard
jens - loops & things
funky f - funky
bountyhunter - woops
le park - litchies
plexus - cactus rhythm

en zo kan ik nogwel effe verder...
maw iedereen heeft zijn classix
en ik kan me voorstellen als je nog elke week op stap gaat, dat er nog wekelijks bijkomen...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

delirium - Silence = Classic? :eek:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:De nieuwe van X Press 2, Kill 100, is ook zo'n klassiekertje in wording imo. De gewone versie voor op de radio en in de commerciëlere clubs, de Carl Craig remix meer in de house, mnml en technokringen. Craig maakt weer brokken met deze rmx :shock:
amai nog ni die is vééééééét :-D
Ibiza Fuckin' Island!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

djaxxie schreef:delirium - Silence = Classic? :eek:
Voor mij is da een klassieker ja, evenals innocente
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

over smaak valt niet te twisten dus, iedereen zal zen eigen klassiekers hebben zeker
Afbeelding
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2006, 01:25

Bericht door MordorMolle »

ok,maar,de klassieker van alle klassiekers is:Franky Knuckles & Jamie Principle met 'your love' ,hierdoor is de eigenlijke start gegeven voor wat wij als 'house music' nu nog mogen ervaren:hierdoor is heel de house scene ontstaan in 1989 ,luister maar eens op discogs :Frankie Knuckles presents Jamie Principle - Your Love / Baby Wants To Ride,ik denk dat er veel onder jullie toen nog aan de papfles zaten...en dat geeft mij het gevoel dat ik oud aan het worden ben :P
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

en als iemand die plaat nu niet goed vind? dan hoeft ie dat toch niet noodzakelijk een klassieker te noemen he..

ik heb die baby wants to ride ook op plaat en vind het persoonlijk super ma kan me voorstellen dat er veel zijn die er niks aan vinden..

trouwens in mijn ogen was Fast Eddie ne grotere grondlegger dan Knuckels of Principle :)
Afbeelding
djginod

Bericht door djginod »

MordorMolle schreef:ok,maar,de klassieker van alle klassiekers is:Franky Knuckles & Jamie Principle met 'your love' ,hierdoor is de eigenlijke start gegeven voor wat wij als 'house music' nu nog mogen ervaren:hierdoor is heel de house scene ontstaan in 1989 ,luister maar eens op discogs :Frankie Knuckles presents Jamie Principle - Your Love / Baby Wants To Ride,ik denk dat er veel onder jullie toen nog aan de papfles zaten...en dat geeft mij het gevoel dat ik oud aan het worden ben :P
Ik luisterde toen al vollop radio enzo, maar de housescene is wel zeker weten daardoor niet onstaan, het zal er wel een deel meegeholpen natuurlijk !!! Maar er werden daarvoor al veel meer house achtige platen uitgeberacht !

Geen hond hier trouwens op het forum vroegahhh ook naar Radio 29 luisterde, daar werd volop van die muziek gedraaid. Was rondom in de buurt van antwerpen een lokale zender !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten