Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

deze nacht de bluray gedownload van saving private ryan - 45 gb voor ne film :cheers: ben serieus benieuwd, dat maar rap 5 uur is :pig:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Saving Private Ryan" is een topper op Blu-Ray, super scherp met een soundtrack om u tegen te zeggen !
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:deze nacht de bluray gedownload van saving private ryan - 45 gb voor ne film :cheers: ben serieus benieuwd, dat maar rap 5 uur is :pig:
17u?? idem hier!!!! fucking klote dag!!!!! 45 G...... nie slecht!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Filmtopic

Bericht door pascal78 »

hehe ikke 16.30

ma gene film dl :(


ot

kem helaasheid der dinge gezien

zeer goeie film vonnik, af en toe strijk ligge (gaui zaait ne strobbe!)
puik werk

Lestat schreef:
ThaMan schreef:"Fourth Kind" word bestempeld als 1 van de slechtste film der tijden....
Dat krijg je als je een Mila Jovovich in een soort van Sci-Fi Thriller zet.
"Resident Evil" heeft ze ook al volledig naar de kloten geholpen, kan niet begrijpen dat mensen en regisseurs daar een actrice in zien ?

Maar goed dat smaken enorm verschillen ;)
aan "wordt bestempeld" heb ik niet zoveel, ik oordeel liever zelf - ik vond de film geheimzinnig, intrigerend, spannend en origineel :cheers:

slechtste film aller tijden: Plan 9 from outer space - 1959 (ale da denk ik toch, scoort in ieder geval zeer hoog) (ed wood film wel)

Afbeelding

zo slecht dattem goe wordt, heeft ondertusse wel al cultstatus

vb van het slechte.. een achtervolgingsscene op een kerkhof
loopt een van die manne tegen ne grafsteen en die valt omver
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Gisteren "up in the air" gezien met George Clooney ... niks wereldschokkends, beetje saai zelfs.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

vond em zeker niet slecht die "Up In The Air", typische Clooney film he...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Verschenen op bluray : the truman show - kwaliteit is meer dan uitstekend (sommige films komen echt veel mooier uit dan andere op bluray, en dit is er zeker ene van) met een schitterende Jim Carrey - eentje om deze avond op te leggen se :D Kheb daybreakers bluray ook maar die gaat toch moeten wachten tot na de tranentrekker Truman Show :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

zo af en toe heb ik es zin in een epos, een film waar ge ne ganse avond mee bezig zijt :D de laatste was Alexander revisited, en nu was t ne keer de beurt aan kingdom of heaven - filmke dat geld gekost heeft zonder twijfel, en gelukkig komt t er ook uit, meer dan de moeite waard imo - kruisvaarders tegen de saracenen, iets wat me altijd al geboeid heeft, koppel sterke acteerprestaties ook ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Truman Show is echt wel een topper en hier liet hij voor de 1ste x zien dat em wel wat meer kon dan bekken trekken.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Net Micmacs tire sur Larigot gezien ... filmpje van de makers van Amélie Poulain.
Visueel knap en een beetje een aparte sfeer + mooi camera-werk, maar voor de rest een nogal saai verhaal dat bij momenten te kinderachtig overkomt.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Dit gaat weer een topperke van jewelste worden



Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

the road gezien , apocalyptisch verhaal in een post-wereldramp tijd, dat gaat over een man en zijn zoontje , die richting zuiden trekken in de hoop er 'goede mensen' te vinden , erg mooie film, die bij wijlen doet denken dat je een goed boek aan t lezen bent, echt genieten deze film ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Als overjaarse horrorfanaat heb ik me door enkele laten overhalen naar de remake van "A Nightmare On Elm Street" te gaan zien.
Wat een dikke flop, Freddie Krueger die vroeger een gruwelijke sympathieke grapjas was is nu verbasterd naar een andere "Freddie" die eigenlijk op geen zak trekt + het is dan nog eens ne pedo ook.
Het gros van de cast heeft moeite met acteren, neen helemaal niet akelig zelfs de moord-bedscene was bij de oude beter.
De remakes van de grote populaire horrorklassiekers die ons de laatste jaren rond de oren vliegen zijn op een paar releases na verwaarloosbaar.
Ben eens benieuw want er komt een film met "The A-Team" uit, het vernielde alleszins het beeld dat je had van de oude serie.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

ja, ik ook. Zag wel dat er kleine rollen waren voor Dirk Benedict (Face man) en voor de orginele Howling Maf murdock.

En Liam Neeson is op zich ook geen slechte acteur. Die speelt Hannibal.

De orginele A-Team heb ik allemaal op DVD, dus ben wel benieuwd naar de remake. Vroegahh, was het elke week kijken naar de Tros op Nederland II om 19:05 voor een nieuwe aflevering van The A Team :cheers:
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door KingsBoy »

ik vond de road eerder saai :tongue:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten