Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Lestat schreef:de 1080p staat hier ook klaar en direct na fringe wordt dit zeker de 1e film die ik ga kijken - echt t type film waar ik van hou ;)
Ook in 1080p gezien, nu wel niet echt het type film om in HD te zien... maar toch !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:
Lestat schreef:de 1080p staat hier ook klaar en direct na fringe wordt dit zeker de 1e film die ik ga kijken - echt t type film waar ik van hou ;)
Ook in 1080p gezien, nu wel niet echt het type film om in HD te zien... maar toch !
prachtige film, the blind side, enorm sterke rol van Sandra Bullock ook, zonder twijfel 1 van de beste films van de afgelopen jaren - heb er echt van genoten ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door pooley »

Das idd ne zeer goeie film.

Ik zit hier meer en meer 720 en hd films te downen. En begin dit jaar maar denken dat die 46gb bij telenet ging voldoen? Doeme he :)
En weeral een nieuwe extern hd nodig om vol te zetten en daarna niet meer te bezien ...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Shutter Island": wat een weirdo filmke zeg en niet wat we gewoon zijn van onze Scorcese.
Film gaf mij een ongeloofelijk olskool thriller feelin. Di Caprio speelt alsweer de pannen van het dak. Maar om het nu direct een topper te noemen vind ik wat over roepen, nochtans had er veel meer met het verhaal aangevangen kunnen worden.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

pooley schreef:Das idd ne zeer goeie film.

Ik zit hier meer en meer 720 en hd films te downen. En begin dit jaar maar denken dat die 46gb bij telenet ging voldoen? Doeme he :)
En weeral een nieuwe extern hd nodig om vol te zetten en daarna niet meer te bezien ...
in juli schaffen ze de limiet voor de meeste abo's af ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

niet alle abbo's enkel de zwaarste "Turbonet XL" en "Fibrenet".

"Brooklyn's Finest":
Antoine Fuqua (de maker van Training Day) zet hier weer een prachtig misdaad cop movie neer zoals geen ander dat kan. Zijn gebruik van de vuile achterbuurt decors in NY spreken boekdelen inc alle achtergrond sounds. Het camerawerk vanop borsthoogte is subliem te noemen.
Nog maar gezwegen van de fantastische (oscar materiaal) acteer prestatie's van Ethan Hawke, Richard Gere en jawel hij is helemaal terug... Wesley Snipes.
Maar de topper is toch wel een fantastische "Don Cheadle" die hier een machtige undercover cop neerplant. Trouwens de OST mag er ook zeker wezen !

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

deze staat ook op mijn verlanglijstje maar zoals altijd wacht ik op de bluray - richard gere is trouwens blijkbaar ook helemaal terug, ik vond hem in Hachiko ook schitteren ...
Ik vond training day ook een echte topper, zalige interactie tussen 2 spelers waar eigenlijk heel de film om draait - zoiets kan je alleen bereiken met acteurs die een sterke persoonlijkheid kunnen uitstralen - heb me altijd al afgevraagd hoe die film zou geweest zijn met samuel l jackson ipv denzel washington, ik denk dat dat nog meer vuurwerk zou gegeven hebben :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

helaasheid der dingen gezien - alweer een meesterwerk van vlaamse bodem :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Lestat schreef:helaasheid der dingen gezien - alweer een meesterwerk van vlaamse bodem :cheers: :cheers: :cheers:
Aha, hij is er dus! :)

Hachiko half uur men best aangedaan maar dan afgezwierd, gewoon niet men ding waarschijnlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Helaasheid" straks een keertje zien ze...

"The Great Escape" gisteren nog van Blu-Ray gezien, lekker opgesmukked en na misschien al een keer of 5 gezien te hebben verveelt deze film nog steeds niet.
"Lord Of The Rings Trilogy" ook binno op Blu-Ray, zonde dat ze de extendeds niet in 1 keer hebben uitgebracht maar na 9 jaar moet deze trilogy geld op blijven brengen. Later op het jaar brengen ze pas de extendeds ook uit op Blu-Ray. Fuck die film maatschappijen die altijd maar zeggen dat ze niks meer verdienen.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door pooley »

The great escape, inderdaad schitterende film !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

"Helaasheid Der Dingen": was zeker niet slecht, maar vond het een zwaar overroepen film.
Sterke acteer prestatie's van Koen De Graeve en Gilda De Bal, de rest vond ik maar poverkes.
Ik stoorde mij ook aan talrijke fouten in de film. Film speelt zich volgens mij af in de late jaren 70 aan de kledij te zien, op een gegeven moment komt er wel een trein voorbij zoals wij ze anno 2000 kennen. Later in de film word dit wel recht gezet bij een close up van de trein, maar toch !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Het Filmtopic

Bericht door Sunreezer »

ThaMan schreef:"Helaasheid Der Dingen": was zeker niet slecht, maar vond het een zwaar overroepen film.
Sterke acteer prestatie's van Koen De Graeve en Gilda De Bal, de rest vond ik maar poverkes.
Ik stoorde mij ook aan talrijke fouten in de film. Film speelt zich volgens mij af in de late jaren 70 aan de kledij te zien, op een gegeven moment komt er wel een trein voorbij zoals wij ze anno 2000 kennen. Later in de film word dit wel recht gezet bij een close up van de trein, maar toch !
Speelt zich af in de jaren 80, en die treinstellen rijden al rond van in de jaren 70 ofzo dacht ik.
Zijn wel in de jaren 2000 herspoten en gereviseerd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Je moest eens weten hoe oud sommige stellen zijn, dat reviseert men en blijft men reviseren ...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Nostalgie90 schreef:Je moest eens weten hoe oud sommige stellen zijn, dat reviseert men en blijft men reviseren ...
ben je nu over de lc-leden bezig ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten