Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ThaMan schreef:Oke.. Sin City was zwaar vernieuwend en super Gehyped, en toen ik em de 1ste keer zag had ik iets van.. Ok dat was het dan. De 2de keer vond ik em beter en kwam em beter tot zijn recht.
Voor mij de beste film van vorig jaar, was ongetwijfeld "Four Brothers" maar dit is ook te wijten dat men favo acteur "Wahlberg" is en men fav Regiseur "John Singleton" is. (die van "Boyz N The Hood" dus).
Voor dit jaar spant voor mij "The Departed" de kroon. Heeft er iemand "The Black Dhalia" al gezien ? want anders sleur ik em binno :)
ik ben zeker van plan hem 1 dezer dagen te gaan zien, Scarlett Johansson PDT_Armataz_01_11

Ook Departed staat op mijn verlanglijstje
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Hier zit ik toch vol ongeduld op te wachten ze peoples.... bangelijk !

http://www.ifilm.com/efp
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Deze allerbeste slechte films moet je gezien hebben
De website van het mannenblad Maxim heeft een lijst van de 'allerbeste slechte films' verzameld. "Geef het maar toe, als een van deze films op televisie wordt uitgezonden, kan je niet anders dan blijven kijken", klinkt het.

In de top-dertien vinden we vooral actiefilms terug met onder meer Anaconda, en de Schwarzenegger-film Eraser. Ook het basketbaldrama Blue Chips met Nick Nolte en NBA-ster Shaquille O'Neal kreeg een vermelding. Ook een slechte zomerse komedie haalde de lijst: Summer School.

Op de eerste plaats staan verschillende actiefilms van Sylvester Stallone, waaronder Cobra uit de jaren tachtig, waarin hij samen met zijn intussen ex-vrouw Brigitte Nielsen in 'acteerde.'

De Allerbeste Slechte Films
1. Cobra, Tango & Cash, Over The Top en Lock Up (Sylvester Stallone)
2. Iron Eagle
3. Scarface
4. Blue Chips
5. The Beastmaster
6. Surviving The Game
7. The Last Dragon
8. The Core
9. The Replacements
10. Eraser
11. The Transporter
12. Summer School
13. Anaconda

bron: hln.be

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

The Beastmaster is echt wel ne foute film , dat ze de "Sorcerer And The Stone" er niet bijgezet hebben :lol:
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

wat doet Scarface feitelijk tussen die lijst :?
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dj Devyd schreef:wat doet Scarface feitelijk tussen die lijst :?
vraag ik m ook af
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Trab schreef:
Dj Devyd schreef:wat doet Scarface feitelijk tussen die lijst :?
vraag ik m ook af
Is idd volgens mij ook wel n foutje!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

idd en er zijn ook slechtere filmen dan Cobra .....
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Deze moeten zowat mijn favo's zijn:
A Clockwork Orange / American History X / Fear And Loathing In Las Vegas / Human Traffic / Pulp Fiction / Donnie Darko / American Beauty / The Sixth Sense / Lilja 4-ever / Blow / Cannibal Holocaust / The Godfather / Not Another Teen Movie / Robin Hood: Men In Tights / Scarface / The Shawshank Redemption / There's Something About Mary / Trainspotting / ...

En qua Belgische cinema aan de Waalse kant zonder twijfelen C'Est Arrivé Pres De Chez Vous :lol: nog nooit zo hard met een film gelachen als met deze, ultra-grappig!!!
En voor Vlaanderen 'Steve + Sky' en 'Iedereen Beroemd' (zo heerlijk er over).

Greetz
puree

Bericht door puree »

Ben gisteren naar An Inconvenient Truth gaat kijken en was eigenlijk wel wat ontgoocheld. Bon, ik peis ook wel dat het tijd is om iets te aan de wereldwijde way of life en de impact daarvan op de planeet, maar had meer beelden verwacht met een huge impact. Er wordt veel cijfermateriaal getoond en veel grafieken, maar je kan dan al gauw de kritiek geven dat je met cijfers alles kan aantonen wat je wil aantonen.
Ook worden er foto's getoond, bv. van de Kilimanjaro van 30 j. geleden en met foto's van vandaag, maar dan rijst de vraag : zijn die wel op hetzelfde moment genomen en vanuit welke hoek, etc, etc.

Zeker schokkend : in 2005 zouden er voor het eerst ijsberen zijn gevonden op de Noordpool die verdronken zijn omdat ze té ver moesten zwemmen om stevig ijs te vinden ( :( ), de afbreuk van een reusachtige hoeveelheid eeuwige ijs op Antarctica, de Larsen B genoemd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Mja we maken ons eiegn kapot, en degene die er nu de grootste winst mee maken zullen er later ook nog eens winst maken om de planeet te redden .... tegen dat het te laat is uiteraard!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Illegal Alien schreef:Cannibal Holocaust
heerlijke film! Telkens met die geschifte geluidjes als er ene wordt opgegeten :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:
Illegal Alien schreef:Cannibal Holocaust
heerlijke film! Telkens met die geschifte geluidjes als er ene wordt opgegeten :lol:
:D idd zeer foute film, met dat wijf op diene boomstam die gestraft werd op een pijnlijke wijze ....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

eerst die modder recht in haar *** en dan anaal gespiest. Zieek!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Van die cult horrors kunnen ze nog veel leren, sommige releases mochten zelfs niet vertoond worden in de zalen ...
Ik herinner mij ook nog zo ne film die begin jaren negentig vanonder t'stof was gehaald (titel weet ik niet meer) na jarenlang verboden te zijn geweest, de truckage waren zelfs zo goed dat je aan de echtheid van de film begon te twijfelen!

Goh die troma films scheelt ook wel t'een en ander aan zenne :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Check this out, een nieuwe troma release!
Die trailer niet te doen! :lol:

http://www.poultrygeistmovie.com/movie/teaser/

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast