Dirk (De Witte)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Tja ik zou het wel willen op de webserver plaatsen hoor maar onzen trafiek is gelimiteerd en anders zou de site off line kunnen vallen
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Re: Dirk (De Witte)

Bericht door MIE!! »

puree schreef:Het typische aan Dirk was zijn typische balmo trance plaatjes (waarvan sommige uit de oude doos), maar vooral zijn sample die hij op gepaste tijdstippen ertussen mixte. Zo had hij blijkbaar een oude cd gevonden waarop iemand zei : "The White House announces Japanse Attack on Pearl Harbor". Hij liet die passage verschillende keren terugkomen gedurende zijn set en daarnaast liet hij een schreeuw voortdurend horen. :shock: 8)
Kzweer het jullie, de eerste keer dat wij die schreeuw hoorden waren wij (en de rest ook denk ik) der niet goed van. Ge moet u inbeelden da je in een boite zit waarvan sommige mensen al van 6u aan het bokken zijn en opeens hoorde daar ne gast schreeuwen en iemand zeggen "The White House, The White House, The White House announces Japanese attack on Pearl Harbor" :shock: :shock: :shock: :lol: :lol:
In 2005 zullen jullie de bewijzen geleverd worden. Dan post ik een zeer zeldzaam setje, nl. van Dirk (tenzij er hier anderen zijn die nog tapes hebben van hem) I's my christmas gift to u :wink:
lol
Dat zinnetje was me al is opgevallen bij het beluisteren van een white house setje, ik snapte het toen ni goe :lol: nu ben ik mee sé thanx 2 puree! :D
Bij deze, kerstmis wéér op komst hé! :P :D
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten