At The Villa

Het forum van At The Villa
Josjie

Bericht door Josjie »

ik denk dat ge het naar iemand anders gedaan hebt...
maar ge moogt ze mij altijd ook keer mailen ze :-)

Josjie@pandora.be
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

kzal het eerst is vragen, want ik had beloofd dat het voor eigen gebruik was.

Ik hou je op de hoogte ...
model500

Bericht door model500 »

ik heb zeker en vast interesse in die foto's!!!
dus als je kunt mag je ze zeker en vast posten!!!!! :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

atv kooigem was denk ik 1 van de eerste clubs da een deftige skytracer had
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wat ik ook nog de max vond aan at the villa kobbegem was da oud schammele frituurtje da buiten op de parking stond
ze verkochten er van die mooie uurwerken(vinylplaat met atv logo op geschildert
heel het kraam hebben ze na de razzia naar de h2o verhuisd :lol: nu ligt het vrees ik op het autokerkhof :)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

:P :P :P
Richman

Bericht door Richman »

cloud schreef:wat ik ook nog de max vond aan at the villa kobbegem was da oud schammele frituurtje da buiten op de parking stond
ze verkochten er van die mooie uurwerken(vinylplaat met atv logo op geschildert
heel het kraam hebben ze na de razzia naar de h2o verhuisd :lol: nu ligt het vrees ik op het autokerkhof :)
Tja er staat er nog altijd eentje aan de h2o die doen daar gouden zaken!
puree

Bericht door puree »

gouden zaken ? dan zal er niet meer zoveel worden geflipt in de H2o, want dat en hamburgers gaan (naar ik horen zeggen heb) niet echt samen .... :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Zal wel van horen zeggen zijn, hahahaha!

Ik stel u gerust er word nog veel geflipt!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik kan ni veel zeggen van at the villa want t is voor mene tijd geweest :( kan alleen uit de setjes aflijden dat t er beestig is geweest :D greetz 8)
puree

Bericht door puree »

der waren der ook dak kende die om 8uur efkes naar huis gingen (als ge van de streek waard, bv. Avelgem of Sint Denijs, dan kon da :) ) en er dan rond 11u terug waren voor de finale ...
T gebeurde ook dat er daarna efkes gestopt werd in de Snooker in Kortrijk (veur de schmink u know :lol: ) om dan rechtstreeks naar Lagoa op zondag te gaan ...
Richman

Bericht door Richman »

puree schreef:der waren der ook dak kende die om 8uur efkes naar huis gingen (als ge van de streek waard, bv. Avelgem of Sint Denijs, dan kon da :) ) en er dan rond 11u terug waren voor de finale ...
T gebeurde ook dat er daarna efkes gestopt werd in de Snooker in Kortrijk (veur de schmink u know :lol: ) om dan rechtstreeks naar Lagoa op zondag te gaan ...
Nice very nice mister mash potatoe!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

of gaan doorslaan in kooigem bos :lol:
puree

Bericht door puree »

:lol: :lol: 8) 8)
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

wat was er voor mij anders dan anders aan ATV Kooigem? ALLES!!

Meer bepaald:

interieur: met dat dansplatform bovenaan (ooit een maat moeten van afhelpen, zo uit den haak dat hij er niet meer af durfde...), dat aircokot om wat te bekomen, die spiegels overal, de oude lusters, die hoek met zetelkes, en DAT ZEEPBELLENMACHIEN!! en dat allemaal in.. een villa!

muziek: PhiPhi en Johan, een magistrale combinatie... (net zoals Sasha en Digweed elkaar perfect aanvullen)

de mensen: van heinde en verre (zelfs van Parijs!!) kwamen ze enaltijd was iedereen 200% in de mood, ik ben geen enkele keer naar huis gegaan zonder mij volledig te smijten. Vré veel volk van Gent ook

het personeel: Tom en Laurence (niet de bazin) aan het onthaal, dat meisje aan de kassa, Pascale vooral, en Cindy, een vré mooi en lief meiske (was wel nog jong, maar vré knap ding!!) maar ook de andere mensen achter de bar, Guy (den danser met zijn berevellen botten), die compleet geschifte WC-madam (ben haar naam vergeten!), enz enz

en natuurlijk ook Laurence en Etienne, nergens heb ik ooit zo'n goed contact gehad met de uitbaters als in de Villa

ik ben bijna zeker dat ik het artikel over de brand ergens nog liggen heb, ga dat scannen en hier proberen posten!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten