At The Villa

Het forum van At The Villa
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:oj je iet wilt weten...vraagt het aan den bounce :wink:
merci wolke mo kzitte do nu toevallig in ik kander ook niks aan doen.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

bluft ter mor nog een ende in zitten bouncie :wink:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:bluft ter mor nog een ende in zitten bouncie :wink:
Denk het wel eigenlijk...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

axiome ging nog moeten bestaan hebben ging je dan eerder daar gestaan hebben bouncer?of ging da daar te ver :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:axiome ging nog moeten bestaan hebben ging je dan eerder daar gestaan hebben bouncer?of ging da daar te ver :lol:
Tja das nu es een moeilijke vraag. Tja ik ben sowieso portier geworden na Axiome en ik weet hoe ruig het er was, problemen werden er heel hardhandig opgelost daar kan ik getuige van zijn. Maar het is idd wel iets speciaals werken in een after, ze hebben me niet zolang geleden gevraagd om in een after te werken maar heb daarvoor vriendelijk bedankt, vrijdag en zaterdag dan nog es doortrekken op zondag dat laat ik aan iemand anders over maar zeg nooit nooit.

8)
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:maakt bruno quartier eigenlijk nog veel dingen?
Ik denk het wel ik zal het es vragen aan de fred Hush.
Awel ze zijn bezig aan een remix van open your eyes en het zal een bom worden.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

daar twijfelen we nie aan :P
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

BOUNCER schreef:
BOUNCER schreef:
cloud schreef:maakt bruno quartier eigenlijk nog veel dingen?
Ik denk het wel ik zal het es vragen aan de fred Hush.
Awel ze zijn bezig aan een remix van open your eyes en het zal een bom worden.
pfff waarom steeds gaan remixen? kunnen ze nu echt niet met iets nieuws origineels voor de dag komen? :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

djaxxie schreef:
BOUNCER schreef:
BOUNCER schreef: Ik denk het wel ik zal het es vragen aan de fred Hush.
Awel ze zijn bezig aan een remix van open your eyes en het zal een bom worden.
pfff waarom steeds gaan remixen? kunnen ze nu echt niet met iets nieuws origineels voor de dag komen? :roll:
Luister es vriend Hush en compagnie hebben al een paar nummers uit en tis de eerste remix die hij maakt en hij is er echt fier op dat hij open your eyes mag remixen, geef hem toch een beetje krediet.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

BOUNCER schreef:
djaxxie schreef:
BOUNCER schreef: Awel ze zijn bezig aan een remix van open your eyes en het zal een bom worden.
pfff waarom steeds gaan remixen? kunnen ze nu echt niet met iets nieuws origineels voor de dag komen? :roll:
Luister es vriend Hush en compagnie hebben al een paar nummers uit en tis de eerste remix die hij maakt en hij is er echt fier op dat hij open your eyes mag remixen, geef hem toch een beetje krediet.
is ni specifiek op die persoon bedoeld maar heb een beetje men buik van vol dat men elke beestige plaat 36 keer gaat remixen... that's all :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

djaxxie schreef:
BOUNCER schreef:
djaxxie schreef: pfff waarom steeds gaan remixen? kunnen ze nu echt niet met iets nieuws origineels voor de dag komen? :roll:
Luister es vriend Hush en compagnie hebben al een paar nummers uit en tis de eerste remix die hij maakt en hij is er echt fier op dat hij open your eyes mag remixen, geef hem toch een beetje krediet.
is ni specifiek op die persoon bedoeld maar heb een beetje men buik van vol dat men elke beestige plaat 36 keer gaat remixen... that's all :lol:
Okay then dude... :wink:
Afbeelding
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

BOUNCER schreef:
cloud schreef:axiome ging nog moeten bestaan hebben ging je dan eerder daar gestaan hebben bouncer?of ging da daar te ver :lol:
Tja das nu es een moeilijke vraag. Tja ik ben sowieso portier geworden na Axiome en ik weet hoe ruig het er was, problemen werden er heel hardhandig opgelost daar kan ik getuige van zijn. Maar het is idd wel iets speciaals werken in een after, ze hebben me niet zolang geleden gevraagd om in een after te werken maar heb daarvoor vriendelijk bedankt, vrijdag en zaterdag dan nog es doortrekken op zondag dat laat ik aan iemand anders over maar zeg nooit nooit.

8)
portiers... het blijft een ras appart vind ik :D er zitten er leuke gasten tussen 8)
ma sommige manne zijn echt kloten, (lees Mushroom: dine kerel kan zagen over zijn fooi, tot da ge em zegt da ge naar de bank gaat, dan stampt em u ver buiten :lol: )
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

toen ik de eerste keer in kobbegem kwam had ik toen wel meer het gevoel van in een dancing te zitten,in kooigem was dat veel meer prive club-achtig met veel ouder volk ook
atv vanaf kobbegem was echt een groot begrip aan het worden met grotere bezoekersaantallen en helaas ook smeriger volk :?
jammer da ze het kot in kooigem zo vlug in brand gestoken hebben...had er graag paar keer meer geweest
kan er iemand meespreken over de locatie in cafe local in 97?
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Local was goed (maar niet meer) de éérste keer(met live optreden van Open Your Eyes).Daarna was het een ramp.
De tweede of derde keer ik er ging waren er misschien 5 bezoekers, dus waren de garcons maar aan het dansen op de dansvloer.
De 2-3 maal die ik geweest ben vond ik het behalve de muziek (waarvan ik een aantal tapes heb) UNLIKE AT THE VILLA. :? :? :?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik heb een hele goeie set gevonden van PhiPhi! Vol mee dikke klassiekers en superzalige retro

Dit is wel niet m'n upload, wou hem gewoon ff delen. Ik post de thread zodat je eventueel de originele uploader kunt bedanken!

http://www.livesets.com/forums/showthre ... ght=PhiPhi

enjoy 8) :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast