At The Villa

Het forum van At The Villa
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

At The Villa

Bericht door cloud »

wat vonden jullie zo speciaal aan at the villa?
ik ten eerste laurence,die kon echt uwe avond goe maken,altijd bereid voor een babbel en een glas champagne met u te drinken aan den bar en man wat heeft die vrouw inspiratie!fitnesstoestellen,massagetafels,barbies,tattoostands,catwalks...zowat alles da je nie in een club verwachtte heeft al eens in at the villa gestaan
ook haar muzikale smaak...eerst phiphi-l.warin-johan,dan marko-vince-fred nasen en zelfs nu nog met atv vintage kiest ze niet voor de makkelijke weg;retro
verder vooral de locaties;kooigem was :shock: met al die deuren en traooen en kaders en the church was nog meer :shock:
ik herinner me nog in kooigem da ge keus had tussen entree prijzen met pascal (bar)zijn verjaardag,die da de tweede en hoogste prijs betaalden waren ook de allerlaatste die weggingen 's morgens :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Ik vond dat de villa zeker op de n50 een elitaire bedoeling was je kon er niet zomaar binnen hoor, ik als jonge snotter tesamen met jommeke van roeselare, ken je die, naar daar. 1 maal als ik binnen was :shock: niet normaal er hing daar echt een donker sfeertje en schitterende muziek.

De villa in Asse/ternat of is het Kobbegem was op dat vlak heel verschillend veel kleure en licht, was ook niet hetzelfde volk.
puree

Bericht door puree »

idd. t begon al met den buitenwipper die eerst jouw paspoort vroeg de eerste keer en maar argwanend keek. Later is hij buitenwipper geworden in Lagoa ....
Dan bij het binnenkomen : lage plafond richting kassa, met een blondje dat altijd lachte aan de kassa (ze heeft in het begin ook aan de kassa in de H2o gezeten). En dan : die geur, het volk, de muziek :shock: 8)
Wij gingen altijd voor middernacht, want tot dan was het happy hour (idd. voor degene die het H2o-concept zo vernieuwend vonden : het werd in ATV Kooigem al toegepast). Naast al de rest vond ik de cocktails super ! Ik heb ze bijna allemaal geprobeerd ... En dan die drankkaarten, met de zon erop. Om vingers en duimen van af te likken (concept Zone 4). Een week voor het afbrandde had ik eindelijk beslist zo'n kaart buiten te smokkelen ...
Wat er ook wel heftig was, waren de zondagmorgen als je daar passeerde. Kweet nie hoeveel auto's, kweetnie oeveel scheve gasten buiten, op de capot van de auto enz enz enz :lol:
Richman

Bericht door Richman »

met een blondje dat altijd lachte aan de kassa (ze heeft in het begin ook aan de kassa in de H2o gezeten)
Ze zit daar nog altijd en ze noemt Katrien!
Wij gingen altijd voor middernacht, want tot dan was het happy hour (idd. voor degene die het H2o-concept zo vernieuwend vonden : het werd in ATV Kooigem al toegepast)
Je mag niet vergeten dat in het begin ATV de vrijdag in de H2o zat met al hetzelfde personeel (portiers, kassa, bar, managment ) dus is het maar meer dan normaal dat ze het concept happy hour overnamen met het verschil dat het heel de avond happy hour is!
puree

Bericht door puree »

ik spreek hier wel over 1993 in de villa. Van H2o was dan nog geen sprake ...
Richman

Bericht door Richman »

puree schreef:ik spreek hier wel over 1993 in de villa. Van H2o was dan nog geen sprake ...
Heb ik ook niet naar gevraagd ik leg alleen mar uit hoe het zo gekomen is in de h2o
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

inderdaad,katrien...super sympathiek vrouwke,ze is indertijd met michel samengeweest,michel was dan portier in kooigem,tot michel overging naar h2o hadden ze een"relatie",kweet nie nu nog?
da was nu eens ne portier naar m'n hart ze :) onlangs heb ik hem nog gezien in oasis,heeft besloten om te stoppen met aan de deur te staan,heeft zowat alles gezien :wink:
ook zo tof aan atv kooigem was da scherm aan de ingang met die grafitti...ge mocht nog scheef aan de deur gelegd zijn,ze zagen u nie liggen he :lol:
Richman

Bericht door Richman »

i
nderdaad,katrien...super sympathiek vrouwke,ze is indertijd met michel samengeweest,michel was dan portier in kooigem,tot michel overging naar h2o hadden ze een"relatie",kweet nie nu nog?
Jaja nu ook nog!
model500

Bericht door model500 »

heeft er iemand mischien foto's van in de tijd van ATV in kooigem en in de palm beach? :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

foto's nemen in kooigem was strikt verboden,behalve door laurence zelf
er was dan ook nog geen sprake van al da digitaal gedoe,just memories in our minds :wink:
Josjie

Bericht door Josjie »

ik heb er wat van in kooiegem,
van johan gekregen
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Ik ben dus Johan ;-)

ik heb inderdaad eens wat foto's aan Josjie gegeven, foto's van de palmbeach hoe het er nu uitziet...

maar ik heb overlaatst van Laurence zelf nog een aantal foto's per mail ontvangen...

van binnen buiten, neon ... enz...

ik zal aan de mensen van AT THE VILLA is vragen of ze er iets op tegen hebben dat ik ze hier post....
Richman

Bericht door Richman »

wel ik zal het de volgende keer vragen aan Laurence herself!!!
Josjie

Bericht door Josjie »

thx johan :-)

btw als gij vlaams spreekt waarom moet ik dan altijd frans spreken tegen u op msn :-)
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Josjie,

ik denk dat er hier een misverstandje is ...

ik ben niet DJ-JOHAN van ATV maar gewoon "een" Johan ;-)

ik dacht dat ik u destijds wat foto's e.d. had doorgemaild van Atv, het kan zijn dat ik dat toch naar iemand anders heb gedaan....

ben niet meer zeker.... (er staan er zoveel op mijn pc van atv)

blijf dus maar frans sprken tegen Johan ;-)

ps: kheb vrijdag nog héél wat oude foto's gekregen van Etienne-Matthieu (nu maneger bij atthevilla-records)

indien er intresse is ?
kga zelf eerst is informeren of ik het mag verder doorgeven hé...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten