At The Villa

Het forum van At The Villa
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heb mij ook al zot zitten denken over die wc madam haar naam...ik heb uren tegen haar zitten zeveren :lol: ooit ene in zijne boxershort zien lopen in de wei rechtover atv bleek later nicolas te zijn van achter den bar :lol:
puree

Bericht door puree »

de grootmoeder van mijn lief is nog gaan babysitten bij de ouders van de vriend van Laurence ... shit kom momenteel niet op zijn naam .. Vande ...
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ex-vriend ondertussen...

Etienne Vandewiele
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Heeft ze in tijde ook niet samen geweest met een zekere Marco, achternaam ken ik niet!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
puree

Bericht door puree »

allez jong, ex vriend intussen :?
kvond ze eigenlijk niet echt bij elkaar passen, maar soit ...
Vandewiele zijn ouders waren van kooigem
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

volgens intimi uit de entourage van Laurence zat die ex genaamd Marco achter de brand van ATV (2 weken daarvoor was haar wagen al in de fik gestoken in Kortrijk)

kwatongen hebben daarentegen beweerd dat het allemaal opgezet spel was omdat de Villa toch zou gesloten worden wegens de overlast maar dat vind ik complete nonsens

ik geloof trouwens dat de Villa eerst een afterclub was waar men naar afzakte na de 55, en dat bij mooi weer iedereen buiten in 't zonnetje zat en de barmensen daar op de parking bedienden, maar toen tijd ging ik er nog niet, dus enkel van horen zeggen
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Ik ook heb altijd gehoord at de brand zelf aangestoken was! Maar die Marco was bij har toen ze verlegde naar Ternat/Asse en als het dar dicht was heeft hij nog een tijdje Le Museum opengehouden langs de Doorniksesteenweg, ruig afterkotje hoor, als de axiome sloot gingen we dan naar daar!

8)
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
puree

Bericht door puree »

Idd. Museum ! ben er 1x binnengezwaggeld. Da heeft niet lang bestaan ...
der zijn er ook die zeggen dat de Villa carrément afgebrand is door een kortsluiting, maar ik geloof ook eerder in de complottheorie, vooral als ge weet da laurence haren auto al in de fik was gezet, zoals jj zegt.

iets waar dak ook al lang aan dacht, maar niet te luid wil zeggen ist volgende : ten tijde van de villa trok La bush op geen kl** Wa gebeurt er: Villa brandt af en La Bush begint meer en meer volk te trekken ... Volgende vaststelling : LB, gekend voor zijn afters vanaf 8u krijgt het opeens moeilijk door een zalig puur afterclubke uit de buurt : den Axiome. Tiens, da brandt toch ook wel af zeker ... Daarnaast is er ook nog de Happy Jack die op zaterdag geen volk trok, maar wel op zondag ... De Happy Jack staat in de fik en een paar maanden derachter begint La Bush mee het zondag-concept .. Da doet bij mij toch een paar vragen rijzen, vooral omda de bazen van LB geen doetjes zijn. Pas op^, kbeschuldig niemand, maar al die branden op die baan ... Misschien zoek ik het gewoon te ver ....
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

puree schreef:Idd. Museum ! ben er 1x binnengezwaggeld. Da heeft niet lang bestaan ...
der zijn er ook die zeggen dat de Villa carrément afgebrand is door een kortsluiting, maar ik geloof ook eerder in de complottheorie, vooral als ge weet da laurence haren auto al in de fik was gezet, zoals jj zegt.

iets waar dak ook al lang aan dacht, maar niet te luid wil zeggen ist volgende : ten tijde van de villa trok La bush op geen kl** Wa gebeurt er: Villa brandt af en La Bush begint meer en meer volk te trekken ... Volgende vaststelling : LB, gekend voor zijn afters vanaf 8u krijgt het opeens moeilijk door een zalig puur afterclubke uit de buurt : den Axiome. Tiens, da brandt toch ook wel af zeker ... Daarnaast is er ook nog de Happy Jack die op zaterdag geen volk trok, maar wel op zondag ... De Happy Jack staat in de fik en een paar maanden derachter begint La Bush mee het zondag-concept .. Da doet bij mij toch een paar vragen rijzen, vooral omda de bazen van LB geen doetjes zijn. Pas op^, kbeschuldig niemand, maar al die branden op die baan ... Misschien zoek ik het gewoon te ver ....
Tja zelf heb ik daar ook al over gedacht! Maar we mogen geen verbanden leggen als ze niet bestaan!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ivm met de brand in atv;kwaad opzet was zeker in 't spel hoor,mijne maat zijn vader was zeer goe bevriend met de vande wieles en laurence...het geval axiome en de zoo daarentegen :?
museum was een zeeeer zwaar kot :o toen axiome dichtging om 16u trokken de diehards nog naar de overkant
ik ben er slechts een paar keer geweest oa ene keer met hemerick op zijn blote voeten :lol:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

BOUNCER, wat diene Marco betreft, Laurence en Etienne zijn tot vorig jaar samen geweest, dus de enige Marko waar ze in de tijd Asse/Ternat me overeenkwam was die van La Rocca omdat hij zo goeie schijven oplegde :D
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Etienne Vandewielle, die staat toch ook vermeld op de cd's van ATV dacht ik? Trouwens ook Malik B (ergens op forum vermeld, in Cirao dacht ik) ook.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

JJ schreef:BOUNCER, wat diene Marco betreft, Laurence en Etienne zijn tot vorig jaar samen geweest, dus de enige Marko waar ze in de tijd Asse/Ternat me overeenkwam was die van La Rocca omdat hij zo goeie schijven oplegde :D
En toch zijn er hier nog die dat gehoord hebben!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

tot vorig jaar?ben je da zeker?
twas ook zowat ne specialen he etienne...ooit organiseerde laurence een paar avonden in h2o op zondag in de tweede zaal en etienne vandewiele stond achter de decks en in ene keer legt hem wel de stones op zeker :lol: hilarisch!!het was de periode da axiome maar openging 's middags en la bush open was tot maandag morgen
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

villa

Bericht door ProgressNation »

awel ik heb nog een cd'ke van het museum.

Dacht nochtans dat ik begin dit jaar een "gelukkig nieuwjaar mail" gehad heb en daar stond nog op Laurence Van Loo - Etienne Van De Wiele. of was dat het jaar ervoor :?

Ze zijn in ieder geval in december 2003 verhuisd ... ik was toen op zoek naar een atv-cd en toen had ze om efkes geduld gevraagd aangezien ze aan het verhuizen was.

Hoe zit dat nu met Soixante? Is dat nog altijd in handen van Laurence.
Het restaurant (miam-miam) is blijkbaar stopgezet?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten