ik ten eerste laurence,die kon echt uwe avond goe maken,altijd bereid voor een babbel en een glas champagne met u te drinken aan den bar en man wat heeft die vrouw inspiratie!fitnesstoestellen,massagetafels,barbies,tattoostands,catwalks...zowat alles da je nie in een club verwachtte heeft al eens in at the villa gestaan
ook haar muzikale smaak...eerst phiphi-l.warin-johan,dan marko-vince-fred nasen en zelfs nu nog met atv vintage kiest ze niet voor de makkelijke weg;retro
verder vooral de locaties;kooigem was :shock: met al die deuren en traooen en kaders en the church was nog meer :shock:
ik herinner me nog in kooigem da ge keus had tussen entree prijzen met pascal (bar)zijn verjaardag,die da de tweede en hoogste prijs betaalden waren ook de allerlaatste die weggingen 's morgens