TGV

Het forum van de andere legendarische clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: tgv?

Bericht door Sunreezer »

zzillezz schreef:Toch niet de TGV aan't station van Kortrijk zeker? Das één van de marginaalste cafés die we hier gehad hebben.
't is weer open é :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja maar als wat?
tis zeker geen jeugdcafe meer?
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

The good old days TGV.Jammer genoeg ben ik de naam van de eigenaar van toen en zijn vrouw kwijt.Maar da was echt nen toffe pee.Tgv had ook geen vaste dj's ,iedere dj die zijn 'ding' wou doen mocht draaien.Zo hebben er daar indertijd gedraaid Yves Deruyter, Franky Kloeck, Dave ,Stefan(dj Bountyhunter), c j Bolland, Steve Cop, eva... en ja ik ook af en toe heheh.Was de plaats om af te spreken om daarna naar Globe Barrocci te trekken of om terug te komen.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

foolish mind schreef:The good old days TGV.Jammer genoeg ben ik de naam van de eigenaar van toen en zijn vrouw kwijt.Maar da was echt nen toffe pee.Tgv had ook geen vaste dj's ,iedere dj die zijn 'ding' wou doen mocht draaien.Zo hebben er daar indertijd gedraaid Yves Deruyter, Franky Kloeck, Dave ,Stefan(dj Bountyhunter), c j Bolland, Steve Cop, eva... en ja ik ook af en toe heheh.Was de plaats om af te spreken om daarna naar Globe Barrocci te trekken of om terug te komen.
Ik geloof dat je er eentje bent van de oude garde...

:wink:
Afbeelding
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

BOUNCER schreef:
Ik geloof dat je er eentje bent van de oude garde...

:wink:
Inderdaad Bouncer daar kan je me zeker bij rekenen.Heb net mijn airodynamische rolstoel al besteld in het geval van :P
Heb er fijne herinneringen aan TGV
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

foolish mind schreef:
BOUNCER schreef:
Ik geloof dat je er eentje bent van de oude garde...

:wink:
Inderdaad Bouncer daar kan je me zeker bij rekenen.Heb net mijn airodynamische rolstoel al besteld in het geval van :P
Heb er fijne herinneringen aan TGV
Hahahaha ik denk dat je ietsje ouder moet zijn dan mijn want Globe en Barocci juist niet meegemaakt ik was hier al wel op deze bol maar ben beginnen naar Clubs gaan rond 91,92 Eros,balmo, bocca etc en daar zat Barocci en globe niet bij jammer...
Afbeelding
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

BOUNCER schreef:
Hahahaha ik denk dat je ietsje ouder moet zijn dan mijn want Globe en Barocci juist niet meegemaakt ik was hier al wel op deze bol maar ben beginnen naar Clubs gaan rond 91,92 Eros,balmo, bocca etc en daar zat Barocci en globe niet bij jammer...
Vrees het wel Bouncer :( Mijn eerste stappen waren in Prestige,den oude AB (antwerpen),The face (antwerpen),Berchem Palace,Bocaccio(destelbergen)Heb daarna ook vrije radio gedaan juist wanneer de new-beat zijn kop opstak ook in het antwerpse samen met Frankie Kloeck.Het programma was genaamd ,zie naar mijn nickname :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

allez,welkom en het is goed om nog ene bij te hebben op dit forum die uitging van voor 94 :wink:
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

cloud schreef:allez,welkom en het is goed om nog ene bij te hebben op dit forum die uitging van voor 94 :wink:
Mercikes Cloud zal met der tijd mijn ervaringen van begin jaren '90 en anekdotes van bekende dj's hier wel eens ergens neerpoten :lol:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:allez,welkom en het is goed om nog ene bij te hebben op dit forum die uitging van voor 94 :wink:
Jepjep dude zoveel ze zijn dun bezaaid hier.
Afbeelding
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Kan ik de foto ontvangen van iemand van de TGV in kapellen ?

Bericht door Annatraxa »

Kan ik van iemand de foto ontvangen van de TGV in Kapellen ?
Desnoods regelen we wel iets voor de ruil.
Ik ben er vroeger dikwijls geweest en het was er erg goed, Dj Bountyhunter was toen in zijn top jaren en de muziek was er buitengewoon goed.
Ik weet nog dat de TGV erg klein was van binnen, een kamertje van " ik schat " 5 op 5 meter ???
Groot was het er niet in ieder geval, heb er nog een tape van liggen die buitengewoon goed is, wie intresse heeft in de tape kan altijd inruilen voor een foto .
:)
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

ik ben der ook per toeval eens recht gekomen
was idd zeer klein maar wel gezellig
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Re: Kan ik de foto ontvangen van iemand van de TGV in kapell

Bericht door Nico® »

AnnaTraXa schreef:Kan ik van iemand de foto ontvangen van de TGV in Kapellen ?
Desnoods regelen we wel iets voor de ruil.
Ik ben er vroeger dikwijls geweest en het was er erg goed, Dj Bountyhunter was toen in zijn top jaren en de muziek was er buitengewoon goed.
Ik weet nog dat de TGV erg klein was van binnen, een kamertje van " ik schat " 5 op 5 meter ???
Groot was het er niet in ieder geval, heb er nog een tape van liggen die buitengewoon goed is, wie intresse heeft in de tape kan altijd inruilen voor een foto .
:)
heb geen foto jammer genoeg wel intresse in dat stukje muziek
heb wel muziek te ruil evt.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Bericht door Annatraxa »

Heb hier wel meerdere tapes liggen van de TGV, maar wil enkel ruilen hiervoor.
Ik zoek ook tapes van GLOBE - BAROCCI - QU - HOLY GHOST.
Als je die hebt liggen, geef ze mij maar om te ruilen, ik heb hier ook wat tapes liggen die je nog gaan intreseren, ook van de GLOBE - BAROCCI - BOCCACCIO - CARAT - PLANET HARDCORE - MONTINI enzoo...
Laat maar iets achter op msn, mijn adress is anatraxa@hotmail.com.
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2005, 11:31

Bericht door alex »

Wil gerust wel is ne foto gaan trekken, is hier toch vlakbij :)

Mr aangezien ik toen nog vrij jong was gaat er toch iemand een adres moeten geven :D . Aan welke spoorovergang was dat, je hebt er mr 3 echt in Kapellen centrum, [grote baan/station/verder nr de bossen toe]?

Heb hier aan wat oudere familie gevraagd en ze kenden de meeste clubs hier in de buurt wel mr van TGV hadden ze mr vaag gehoord.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast