TGV

Het forum van de andere legendarische clubs
TGV'ke

TGV

Bericht door TGV'ke »

Toch niet de TGV aan't station van Kortrijk zeker? Das één van de marginaalste cafés die we hier gehad hebben.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nee volgens mij TGV in Kapellen

ben er nooit geweest dus kan er jammer genoeg niet veel over vertellen :?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Alain

Bericht door Alain »

Ik ben er een keer of 2 geweest,al heel lang geleden.Ik weet dat 't aan een spoorweg-overweg lag,dat 't er heel klein was,dat er ne bangelijk goeie ambiance was,en dat het volk dat ge daar tegenkwam, ge later in Barocci en Globe ook tegenkwam,verder reikt m'n geheugen niet,sorry!
Oja,'t was er goede muziek,maar 't mixen was niet geweldig,wie er draaide weet ik ook niet meer...
Als ik me niet vergis was de TGV 's zaterdags overdag open ??
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

ja da was in Kapelle, ope op zaterdagmorgend met dj Bountyhunter vanaf 07.00 uur
Ibiza Fuckin' Island!
El Socio

Bericht door El Socio »

Jaja, den Bountyhunter deed Kapellen daveren, Hamaai! Het pandje staat er nu maar vervallen bij, zal wel eens een foto posten.
kape32

Bericht door kape32 »

ook daar eens geweest, en ik denk een zaterdagmorgen na een avondje uit in de cherry moon, twas er inderdaad heel gezellig
Richman

Bericht door Richman »

El Socio schreef:Jaja, den Bountyhunter deed Kapellen daveren, Hamaai! Het pandje staat er nu maar vervallen bij, zal wel eens een foto posten.
Posten maat ben wel eens curieus!
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

een kameraad van me ging er altijd op donderdagavond heen daar kwam je al het volk tegen dat je later op het weekend tegenkwam in cherrymoon,barocci,balmoral,boccacio en globe. Het waren altijd dezelfde kopkes da ge tegenkwamd.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

baireDC10 schreef:een kameraad van me ging er altijd op donderdagavond heen daar kwam je al het volk tegen dat je later op het weekend tegenkwam in cherrymoon,barocci,balmoral,boccacio en globe. Het waren altijd dezelfde kopkes da ge tegenkwamd.
in die tijd nog wel ja, maar de scene was ook veel kleiner (en beter)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
LunatiK

Bericht door LunatiK »

Haha TGV is ook nog een café geweest in de stationsbuurt van Kortrijk.
Superplatte en marginale keet als jet mij vraagt.Verzamelplaats voor schorriemorrie en wannabe-schorriemorrie.Soms brachten die mannen es een bezoekje aan 'het straatje' waar 'meer normaal' volk op café ging en telkens raakten die slaags met andere.Aan hun kleren alleen al kon je bepalen of die vd TGV waren of nie.Zo had je toendertijd ten 1ste al zo'n zwarte of beige schoenen nodig waar zo metaal in de zool zit verwerkt.Jammergenoeg is deze kroeg nie meer :mrgreen: en is ern andere kroeg in de plaats met als naam het treintje...
Nog steeds hetzelfde volkje al zijn de zwaarder mannen nie mer aanwezig
Ma zo'n cafees moeten er ook zijn natuurlijk :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja idd :shock: :shock: :shock:
deze topic handelt dus nie over die TGV, ma wel over de club TGV die ik wel nie ken,voor alle duidelijkheid
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Hier is dus sinds het begin in feite nog niets nuttig/interessant over gepost eh! :?
Komaan mensen...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

keskondisco schreef:Hier is dus sinds het begin in feite nog niets nuttig/interessant over gepost eh! :?
Komaan mensen...
Ja, wanneer komt hier es wat meer uitleg, ervaringen ?
openinguren? line - up,....

weet dat er ooit een zekere dave gedraaid heeft, maar das ook al dat ik weet, messchien kan onze bart hier op antwoorden :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

El Socio schreef:Jaja, den Bountyhunter deed Kapellen daveren, Hamaai! Het pandje staat er nu maar vervallen bij, zal wel eens een foto posten.
En?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten