thunderdome

Het forum van andere evenementen
keskondisco

Bericht door keskondisco »

gotti1975 schreef: Hmmmmm, heeft trouwens weinig meer weg van een Thunderdome topic :roll: :roll: :roll:
Das waar :oops:
Ik ga ens zien of ik er een nieuwe topic over kan beginnen...over de evolutie van de totale Electronic scene enzo.
varth

Bericht door varth »

on topic dan maar he,

de volgende editie is op drie december en heeft de volgende line up:

Area 1: Present Hardcore

hosted by: Mc Drokz
Base Alert (catscan vs. outblast)
Noize Supressor
Simon Underground
Endymion
Dr Macabre
Tommyknocker
G-Town Madness
Daisy
Nosferatu
Tieum
Partyraiser
Meagashira
Manga vs. Cremator

Area 2: Early Rave

Mc Da Mouth of Madness
Rob Gee
Isaac vs. Viper
Public Domain
Buzz Fuzz vs. Gizmo
Rob & Mc Joe
The Prophet
Chosen Few
Dr. Rude
Waxweazle
Uzi & Da Mouth of Madness



Daisy, Noize Supressor, Dr Macabre en Simon Underground lijken me wel interessant in de hardcore room. Spijtig van de oh zo afgezaagde early rave room die je bijna op elke hardcore/hardstyle party in holland tegenkomt. Ik had liever wat experimental, acid, terror, breakcore namen gehad, maar dat is niet commercieel genoeg zeker. Al bij al wel geen slechte line up voor de oldschool en meer mainstream hardcore fans.

Ah ja, de locatie is de jaarbeurs in Utrecht
keskondisco

Bericht door keskondisco »

:lol:
Die dj namen hebben me toch altijd aan 't lachen gebracht ze!!!
:lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

van deze hebbek nochtans leuk cdtje

Buzz Fuzz vs. Gizmo
Rob & Mc Joe
The Prophet

House Party VIII: The hardcore ravemix

van buzz fuzz en lady dana hebbek trouwens de heroes of hardcore cd's liggen
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Die dj namen hebben me toch altijd aan 't lachen gebracht ze!!!
K'heb zelfs nog 'n hele oude hardcore cd liggen, echt zo'n slechte die je destijds voor 5 gulden kocht, met dj Fistfuck (vond ik ook wel een geinige naam) :lol:
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

gotti1975 schreef: dj Fistfuck (vond ik ook wel een geinige naam) :lol:
Das wel 't minste da ge der kunt van zeggen, ja! :lol:
varth

Bericht door varth »

Josjie schreef:van deze hebbek nochtans leuk cdtje

Buzz Fuzz vs. Gizmo
Rob & Mc Joe
The Prophet

House Party VIII: The hardcore ravemix
Correctie, house party VIII is met gizmo, buzz fuzz, the prophet en dj dano :). Er staan ultra platte, maar ook wel goede dingen op die cd, das een feit.
Josjie

Bericht door Josjie »

ja jong heb ier in ieder geval iets van al die dj's staan
maar vraag me niet waar
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Thunderdome vs. Dance Opera in de Rio in St.Katelijne Waver waar de naald van de weegschaal toch overhelde naar Thunderdome ...
Stonden zelfs extra speakers geloof ik ... :P
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Safan schreef:Thunderdome vs. Dance Opera in de Rio in St.Katelijne Waver waar de naald van de weegschaal toch overhelde naar Thunderdome ...
Stonden zelfs extra speakers geloof ik ... :P
:o das juuuust, was dat ni in 97??
da was de moeite zelle, ik zie die grote Chucky pop nog staan, eik! :lol:
véél te véél volk, ik weet nog da ik van boven naar beneden moest,met 2 panoramix'en in mn -klamme- handjes, tege da ik beneden aankwam was gans mijnen arm al geLSDeerd, pffff!
Ik herinner me ook nog dat ze toen een ureke of meer de deuren hebben moeten sluiten omdat er een busje skinheads opkomst was om amok te maken. man man man! Rioooooooo :lol:
Da nachtje was toch de moeite zelle, al was ik het bekan vergeten :oops: :)
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

MIE!! schreef:
Safan schreef:Thunderdome vs. Dance Opera in de Rio in St.Katelijne Waver waar de naald van de weegschaal toch overhelde naar Thunderdome ...
Stonden zelfs extra speakers geloof ik ... :P
:o das juuuust, was dat ni in 97??
da was de moeite zelle, ik zie die grote Chucky pop nog staan, eik! :lol:
véél te véél volk, ik weet nog da ik van boven naar beneden moest,met 2 panoramix'en in mn -klamme- handjes, tege da ik beneden aankwam was gans mijnen arm al geLSDeerd, pffff!
Ik herinner me ook nog dat ze toen een ureke of meer de deuren hebben moeten sluiten omdat er een busje skinheads opkomst was om amok te maken. man man man! Rioooooooo :lol:
Da nachtje was toch de moeite zelle, al was ik het bekan vergeten :oops: :)
Ja in peinz ergens in '96 zelfs ...
Van die sluiting n heb 'k niks gemerkt, ik zat toen al ergens binnen!
Wel een grave combinatie boven "rustige" trance/club muziek waar die mannen van Thunderdome met hun volume serieus goed overgingen! De sfeer was er toen wel top! Die clash van die 2 partyorganisatoren in dat "kleine" clubje was wel zeer geslaagd! 'tWas zo van allé we komen hier maar 1 keer dus we zullen het maar ineens platbeuken... :twisted:
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Bericht door Phonkalic »

In 1997 ben ik ook eens naar een Thunderdome geweest in het sportpaleis. Hehe, wel supervet! In't begin dat we binnen waren hoorde ik niets anders dan gezoef... Pas na ongeveer 5 minuten waren mijn trommelvliezen aangepast aan de decibelz en begon het gezoef over te gaan naar muziek en bass :-o

Redelijk in het begin van de avond, werd er een videoclip opgenomen. Maar ik weet niemeer zeker van wie da juist was... Denk Marshall Masters (my radio believe me, i like it loud...) :o

Da was toen ook juist de allerlaatste dj-set van Dj Weirdo! :eek:
Krijg er nog altijd kiekebisj van! :D Zo zot da da was! (Weirdo is trouwens altijd mijne favo geweest op gebied van hardcore)

Diene van "3 steps ahead" was ooko fenomenaal die avond, zotte kerel in ieder geval, we kregen zo een soort vuurwerkstaafje in ons pollen gestopt voor tegen dat ie opkwam...

Voor de rest heb ik bijna alle cd's van Thunderdome tot editie 20 denk ik. Dan ben ik ermee gestopt. De 1e heb ik zelf nog op k7 :-D Juist die VHS-cassettes vind ik nimeer...
c",) Vive la fête c",)
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Mja vroegere Thunderdomeparty's vond ik echt wel vet, tunnel of terror op sommige party's was er eigelijk gewoon hard over.
Superveel respect voor de mensen die dit uit de grond gestampt hebben van nix af. Spijtig dat zo 'commercieel' is geworden en zichzelf na de klote heeft geblazen.

Three Steps Ahead, nou ja de dj erachter dus is trouwens overleden, dacht kanker eigelijk. Qua performance wel een van men favo's samen met Dano en The Prophet... I liked it loud nou ja tot die hit er kwam :?
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:11
Locatie: St-Truiden

Bericht door Giovanni »

Phonkalic schreef: Da was toen ook juist de allerlaatste dj-set van Dj Weirdo! :eek:
Krijg er nog altijd kiekebisj van! :D Zo zot da da was! (Weirdo is trouwens altijd mijne favo geweest op gebied van hardcore)
Dat laatste van optreden van Dj Weirdo heb ik hier denk ik erngens nog op een cd staan.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

die cdkes hier aant afspelen se.
moet eerlijk toegeven,als da zolang geleden is kan da nog is tof zijn zenne.

ge moet ni vragen wa ne fan da ik was,heb hier den 1ste cd 2 keer.
1 daarvan is zo ne limited editon ( nen dubbele)

en dan heb ik nog den 3 (met die tatoo da ge derbij kreeg woehoe !!!!)
de 4,5,megamix van de 5,de 6,de7 en dan wask het blijkbaar beu want den eerst volgende dak dan heb is den 11 (the one with chucky)
Nothing is what is seems to be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast