Ik weet niet welk forumonderdeel dit het best past, vandaar maar hier
Lazer heeft sinds kort ook een heus retrokanaal erbij !!!! Via http://streams.lazernet.be:3730/listen.pls kun je het beluisteren. Let op, dit is een AAC+ stream, dus pak bijvoorbeeld winamp !
15 jaar geleden begonnen in Antwerpen, nu hoor je de muziek die vroeger gespeeld werd, opnieuw op dit kanaal !!!!
Wel even een kleine tip indien je WinAmp gebruikt om te luisteren.
Indien je de mp3pro plugin hebt draaien, deze uit te schakelen anders hoor je niks. En de AAC is kwalitatief SUPER !
Ik wacht vol ongeduld op de website en wat er rond hoort.
Programmatie volgt nog naar het schijnt
djginod schreef:Ik weet niet welk forumonderdeel dit het best past, vandaar maar hier
Lazer heeft sinds kort ook een heus retrokanaal erbij !!!! Via http://streams.lazernet.be:3730/listen.pls kun je het beluisteren. Let op, dit is een AAC+ stream, dus pak bijvoorbeeld winamp !
15 jaar geleden begonnen in Antwerpen, nu hoor je de muziek die vroeger gespeeld werd, opnieuw op dit kanaal !!!!
Reacties en opmerkingen: GRAAG !!!
wat is er eigenlijk met de website van www.lazerhothits.com ik geraak er niet meer op. En wat is er gebeurd met Radio Illusion liggen die er ook an terug uit ?
We hebben de Lazer site (die inmiddels een hoop gig in beslag nam ) verplaatst, of zijn daar mee bezig, en daarna moet die server weer zo geconfigureerd worden dat alles werkt !
Doemme... het gaat om de 2 jaarmixen die hij heeft gemaakt ik 1991 en 1992 voor Lazer. Ik heb ze beide wel, maar ik neem aan, dat hij de masters heeft.
Op het einde van het jaar, wil ik ze beide zoiezo laten draaien. Dus we hebben nog ff
just tot de constatatie gekomen dat al de mp3 da ik gestreamd heb ni werken als ik ze achteraf nog is wil spelen en waarschijnlijk ook ni op mijne mp3 autoradio . Zit daar een beveiliging op of zo??
Is er een manier van die wel te kunnen branden op cd. 't zijn echt wel vette schijven zenne
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Er word bij Lazer niet met mp3 gestreamed maar met het AAC formaat.
Maar ik snap het allemaal niet goed, alles wat je kan horen kan je toch opnemen en dan omzetten naar mp3. Dus ik denk dat de fout eerder aan jou kant ligt !