Marco Bailey

Het forum van legendarische producers
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Marco Bailey

Bericht door Scarface »

Nu heb ik de topic 'Belgian DJ's' vijf keer overlopen en vind daar de naam van Marco Bailey niet in terug! Gat in de cultuur!

Bij deze toch een topic openen van onze bekendste DJ internationaal (anno 2006) geen sand in eigen land blijkbaar.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

marco bailey rules 8)
heeft me nog niet veel teleurgesteld en toch al vele malen bezig gehoord. heb wel den indruk da em tegewoordig, toch net iet te fel meegaat me diene minimal hype die der nu zowa heerst.
anyway, tis ook een enorm feestbeest achter zen decks. respect to the man!
* raise your hands in the spirit of house music *
varth

Bericht door varth »

Ik vind het een van de meest overroepen dj's/producers die ons land rijk is, maar het is wel hij die als een van de enige techno dj's naam en faam heeft in het buitenland. Raar maar waar. Vooral als producer heeft hij imo alles te danken aan mensen als redhead, tom hades enz. Naar het schijnt heeft hij van het producen niet veel kaas gegeten, en ik heb dit uit betrouwbare bron.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

kan best zijn, vind hem als dj ook niet het van het, maar als ik zie wat er voor de rest tussen staat, hoort hij hier zeker thuis.
Van dat producen geloof ik graag, maar geloof dan ook niet dat anderen dat wel zelf doen...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
varth

Bericht door varth »

Hij mag hier zeker staan. En idd iemand als Yves Deruyter bv mag zijn producties ook op het konto van MIKE schrijven en zo zijn er nog voorbeelden.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Tja Bailey is gewoon een merknaam uiteindelijk :P

beetje fake dus, maar het brengt wel op.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Marco Bailey

Bericht door lemant »

Scarface schreef:Nu heb ik de topic 'Belgian DJ's' vijf keer overlopen en vind daar de naam van Marco Bailey niet in terug! Gat in de cultuur!

Bij deze toch een topic openen van onze bekendste DJ internationaal (anno 2006) geen sand in eigen land blijkbaar.
denk dat ons grootste exportproduct toch wel 2manydjs is, like it or not ...

Bailey ben ik nooit aan geweest, hoewel hij al veel vooruitgang heeft geboekt tov zijn periode in La Scala :P
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Denk dat MIKE ook niet mag onderschat worden als Belgisch producer in het buitenland.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: Marco Bailey

Bericht door BOUNCER »

lemant schreef:
Scarface schreef:Nu heb ik de topic 'Belgian DJ's' vijf keer overlopen en vind daar de naam van Marco Bailey niet in terug! Gat in de cultuur!

Bij deze toch een topic openen van onze bekendste DJ internationaal (anno 2006) geen sand in eigen land blijkbaar.
denk dat ons grootste exportproduct toch wel 2manydjs is, like it or not ...

Bailey ben ik nooit aan geweest, hoewel hij al veel vooruitgang heeft geboekt tov zijn periode in La Scala :P
Zeg wel ben daar nog geweest in Blankenberghe

:oops:

Draait deze vrijdag in de h2o....
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Sebiet feesje met Marco & Magnus (CJ Bolland & Tom Barman) :cool:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Marco Bailey

Bericht door Scarface »

lemant schreef:
Scarface schreef:Nu heb ik de topic 'Belgian DJ's' vijf keer overlopen en vind daar de naam van Marco Bailey niet in terug! Gat in de cultuur!

Bij deze toch een topic openen van onze bekendste DJ internationaal (anno 2006) geen sand in eigen land blijkbaar.
denk dat ons grootste exportproduct toch wel 2manydjs is, like it or not ...

Bailey ben ik nooit aan geweest, hoewel hij al veel vooruitgang heeft geboekt tov zijn periode in La Scala :P
juist, ni echt mijn ding, mr dat brengt wel veel ambi... lijkt me ook veel geschikter voor de buitenlandse markt dan in onze eigen scene opgang te maken
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De reden waarom wij geen grote exportproducten meer hebben is omdat we onze artiesten niet genoeg hypen. Er zijn er die veel meer aandacht verdienen dan die 2 pipo's van 2 Many Dj's, ik denk dan aan mensen zoals bv Airwave
puree

Bericht door puree »

heb Marco Bailey een paar keer gehoord vroeger in La Scala op donderdagavond en vond het toen serieus plat. Amai ...
Ik schrok wel toen ik opeens las over z'n serieuze opgang in het techno-milieu, vooral als ge denkt aan zijn Scala-setjes.
De man wil daar wellicht ZELF niet meer aan herinnerd worden ...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

idem als aan zijn bekendste plaat 'Sniff'
die vergeet hij ook liever, ik kan dat wel begrijpen gezien het milieu waar hij nu inzit, maar zijn credebility kwam toch van daar, en van het bonzai-nest
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Hoe was ie dan in zen la scala tijd?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten