Cube oostende

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2006, 16:08

Cube oostende

Bericht door yves »

laat de verhaalkes maar komen :D
kan al vertellen dat het midden in de stad ligt daar en als ge overdag binnenkomt geen steek voor u ogen zag en er redelijk begaaid volk rondliep :eek: en over de wc's ga ik zwijge :-D
heet nu neverland denk ik
puree

Bericht door puree »

ben er ooit eens een uur geweest op zondagnamiddag rond 13u om een maat plezier te doen ... DJ was Tone. Voor de rest, geen volk eigenlijk en inderdaad zeer donker. Kdacht constant dat de flikken daar zouden binnenvallen
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

De vroegere Milky Way was dat geloof ik ?


Toen al een zeer heavy keet, baas zat veel in extreme op maandag

toen het betere progressive werk..... phiphi als guest

en cosmo en chris deryke (museum) waren er resident

een 4tal keren geweest.......1 keer toch goed weten draaien voor de rest idd vrij leeg uitgez. gasten van het héél ruige type :?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Milky way...daar heb 'k ook nog weel een cassette van steken.
Zal die es op RA zwieren één van dees!
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2006, 01:05
Locatie: Mariekerke (Bornem)

Re: Cube oostende

Bericht door Snoeps »

yves schreef:laat de verhaalkes maar komen :D
kan al vertellen dat het midden in de stad ligt daar en als ge overdag binnenkomt geen steek voor u ogen zag en er redelijk begaaid volk rondliep :eek: en over de wc's ga ik zwijge :-D
heet nu neverland denk ik
Cube en Neverland zijn 2 verschillende clubs...
Kheb nog een schoon fotooke van in Cube van deze zomer...
Afbeelding
Music is my life
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2006, 16:08

Bericht door yves »

jep kan ook dat het 2 verschillende clubs zijn :-D maar hoe dan ook bedankt voor de foto en als ge er nog zou hebben moog ge ze altijd erbij vlamme want veel vind ge niet op internet over cube.nix eigelijk..


en puree kan u gelove da ge da de ganse tijd dacht :D echt geflipt da er zo een afterclub in het midde van die stad licht ma das alweer een toeriste actractie erbij voor oostende :lol:
puree

Bericht door puree »

yves, heb je niet wat meer info over de djs ?
de baas (gast met een staart. Op z'n hoofd wel te verstaan) heeft ook eens een poging van 2 weken ondernomen niet ?
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 sep 2006, 16:08

Bericht door yves »

ik ben er alleen enkele keren geweest als ik vakantie was aan de kust want vanuit limburg is het toch beetje te ver.
van de dj's herriner ik me alleen white frog en een keer een guest dj van la bush ma kan nimeer op de naam kome
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Heb een set gepost die daar draait in neverland op RA, veel retro bereset.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

guest van la bush zal waarschijnlijk jack phoenix geweest zijn
ook spoorloos de laatste 2 jaar
was ook zeer regelmatig in la rocca
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

puree schreef:yves, heb je niet wat meer info over de djs ?
de baas (gast met een staart. Op z'n hoofd wel te verstaan) heeft ook eens een poging van 2 weken ondernomen niet ?
gast met staart=Johan
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

eerst heette dat de Milky way toen de Cube en daarna is dat Neverland geworden.Toen hebbe ze dar kot ook helemaal verbouwd dacht ik.
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

OOSTENDE - De dancing Neverland aan de Vlaanderenstraat in Oostende werd dinsdagavond manu militari voor onbepaalde termijn gesloten. De dancing bezorgt niet alleen overlast voor de buurt, maar bij een inval, vorige week, werden er ook tien processen-verbaal opgesteld en drie drugsdealers betrapt. Ook wapens ontbraken niet bij de vondst. ,,De zaak is met niks in orde'', stelt de Oostendse politie.

Dinsdagavond werd het bevel tot sluiting van dancing Neverland betekend. Aangezien de uitbater totaal geen aanstalten maakte om dezelfde avond te sluiten, hield de politie de zaak extra in het oog en verwittigde dat ze de dancing in de Vlaanderenstraat zo nodig met harde hand zou ontruimen en verzegelen. De sluiting, door de Oostendse burgemeester Jean Vandecasteele opgelegd, is onbepaald, wat betekent dat Neverland niet eerder terug opent dan wanneer de zaak met alle geldende reglementeringen in orde is. ,,Bij een gecoördineerde politieactie van een paar weken terug werden niet minder dan tien processen-verbaal opgesteld. Toen werd 1 kilogram speed gevonden, naast 500 ecstasypillen, lsd, cocaïne en een reeks verboden wapens'', zegt de Oostendse politiechef Philip Caestecker.

Dat is de reden waarom - in tegenstelling tot de verschillende andere sluitingen van zaken - de sluiting van de horecazaak Neverland onbepaald duurt. Een agent stelt dat ,,niks in orde is in die zaak.''

Quasi gelijktijdig werd in de Langestraat in Oostende ook La Fayette gesloten. Dat had enkel te zien met een veelvoud aan vaststellingen rond nachtlawaai en overlast.

Oostende houdt zich aan de norm van drie pv's voor overlast en dan dicht. Zulks heeft niets te zien met het feit dat dezelfde uitbater vorig jaar ook met zijn Zsa Zsa dicht moest. Alleen hield hij zich niet aan de afspraken met de Oostendse burgemeester, wat hem nu natuurlijk niet in dank wordt afgenomen.

De aanpassing aan de overlastnormen kost de uitbaters wel een klein fortuin.

Maar dat zal de omwonenden, die elke nacht urenlang wakker liggen, worst wezen.


Yvan NAESEN22/07/2005
BRON : HET NIEUWSBLAD
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ne kilo speed en 500 tabletten gevonden in een after op ne Dinsdag nota bene :eek:
Mja, der zijn der al voor minder gesloten.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

't is lang dicht geweest NOT :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast