Nieuwe foto's Holy Ghost ...

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Maar binnen was het goed he met de hele ATV CREW :-D
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Oesje, da 8tal had 'k nie echt gelezen :oops:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja, das inderdaad nie zo plezant he scalle. Heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt aan Fuse. Auto stond geparkeerd aan de baan (nie op pleintje waar Fuse zelf is, maar op parkeerplein als ge buiten komt uit de Fuse links (naar de steenweg op). Mijn vriendin had haar sjakos :lol: vergeten in den auto. Wij dus daar achter willen gaan, na wa uitleg aan de buitensmijters (want normaal mocht je niet buitengaan, ofwel wast opnieuw te payeren) mochten we toch naar buiten, zonder opnieuw te moeten dokken bij het opnieuw binnen komen. Lopen wij daar naar den auto, opeens wa makakken achter ons, die ook eerst roepen van hey, wij nie reageren, dan nog eens, en dan opeens begonnen die met stenen te gooien naar ons :x Wij gewoon wa rapper beginnen stappen, en niet gereageerd. Daarna met de daver op het lijf terug naar binnen geweest in Fuse (maten zaten nog allemaal binnen, en GSM bestond in dat tijdperk nog niet). Dit om maar te zeggen, Fuse was ook al helemaal geen veilige plek om rond te lopen.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Machtige locatie,ze :lol: :lol: :lol: :lol:

Ook al zoiets voorhad, op de gentse feesten (was al enorm laat, weinigen waren nuchter) kregen ik en m'n twee maten spel mee zo een bende van die hedendaagse ronny's. Beetje uitdagen van die kerels ken dat wel, wij ons niet te veel van aantrekken... we gaan naar buiten en die kerels volgden ons. Op straat ontstaat er een discussie waarond ik me wijselijk van tussen hou :p
Anyway, die kerels beginnen wa te duwen en zich te stellen en dan wast mijne maat beu en hij gafdem nen kopstoot en mijn andere maat nen uppercut aan zo'n andere die vre pissed aant worden was. (Dag derachter lag zijn vuist helemaal open, was serieuze peer). We beginnen weg te lopen (mannen waren met 5) en echt liggen sprinten voor zot. Ik raakte wat achter :oops: en die ronny's liepen mij zo voorbij, ze wisten niet dat ik bij hun hoorde, was wel vrij grappig dat ze me met 5man voorbij liepten :lol: :lol: :lol:
Dan nog politie tegengekomen en daar moeten uitleggen...
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

volgens mij zijn door die rotte appels aan de deur na de locatie in kooigem de dingen fout beginnen lopen voor laurence
na mons was het in kobbegem weer wa erger en de gevolgen kennen we :-(
de maffia is in vele legendarische clubs binnengeslopen
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Jep ,ik herinner me nog zeer goed dat een dealer die ik kende in het eerste zaaltje waar je binnenkwam lekker open en bloot van in het begin (opening) tot op het einde stond te dealen en wanneer hij tekort kwam of je vroeg hem iets anders als pillen dan vroeg hij dat aan één van die buitenwippers (diene met zijn lang haar die het jaar erna bij de bende was die een inval probeerde in H2O) :-D :-D

het rare was dat de dag van de razzia onze dealer niet aanwezig was(puur toeval hé)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

ads schreef:Lopen wij daar naar den auto, opeens wa makakken achter ons, die ook eerst roepen van hey, wij nie reageren, dan nog eens, en dan opeens begonnen die met stenen te gooien naar ons :x Wij gewoon wa rapper beginnen stappen, en niet gereageerd. Daarna met de daver op het lijf terug naar binnen geweest in Fuse (maten zaten nog allemaal binnen, en GSM bestond in dat tijdperk nog niet). Dit om maar te zeggen, Fuse was ook al helemaal geen veilige plek om rond te lopen.
En dan zijn de mensen nog verwonderd dat het Vlaams Belang zoveel stemmen haalt.
puree

Bericht door puree »

no crossposts ! :lol: :lol: :lol: :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

da is inderdaad een reden om mij te doen twijfelen voor wie ik zou moeten stemmen keskon. (migrantenbeleid van het vlaams belang staat mij wel aan, maar de rest van hun programma niet)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:volgens mij zijn door die rotte appels aan de deur na de locatie in kooigem de dingen fout beginnen lopen voor laurence
na mons was het in kobbegem weer wa erger en de gevolgen kennen we :-(
de maffia is in vele legendarische clubs binnengeslopen
Ik had gehoord dat ze nog een eitje te pelen hadden met Laurence, zakelijke kwestie....
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heb ik ook gehoord
was naar het schijnt ne serieuze raid op da verandatje :shock:
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Ja t'was eventjes stress in H2O maar ze geraakten toch niet binnen.Het ging toch niet verder dan de inkom :-D
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

ads schreef:ja, das inderdaad nie zo plezant he scalle. Heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt aan Fuse. Auto stond geparkeerd aan de baan (nie op pleintje waar Fuse zelf is, maar op parkeerplein als ge buiten komt uit de Fuse links (naar de steenweg op). Mijn vriendin had haar sjakos :lol: vergeten in den auto. Wij dus daar achter willen gaan, na wa uitleg aan de buitensmijters (want normaal mocht je niet buitengaan, ofwel wast opnieuw te payeren) mochten we toch naar buiten, zonder opnieuw te moeten dokken bij het opnieuw binnen komen. Lopen wij daar naar den auto, opeens wa makakken achter ons, die ook eerst roepen van hey, wij nie reageren, dan nog eens, en dan opeens begonnen die met stenen te gooien naar ons :x Wij gewoon wa rapper beginnen stappen, en niet gereageerd. Daarna met de daver op het lijf terug naar binnen geweest in Fuse (maten zaten nog allemaal binnen, en GSM bestond in dat tijdperk nog niet). Dit om maar te zeggen, Fuse was ook al helemaal geen veilige plek om rond te lopen.
Moet zeggen, de fuse ligt idd wat in een speciale buurt, maar (ik ga er nog niet lang) echt onveilig heb ik mij daar nog niet gevoeld in die paar keer dat ik geweest ben, we zijn 1x met de auto geweest en de andere keren met de trein (en dan te voet naar de fuse) . in die straat van fuse zelf staan er al verschillende security mensen, alsook op die parking (als je buitenkomt uit fuse , rechts). Nu ja op een paar keer kan je natuurjik moeilijk oordelen maar toch.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wel opletten da uw auto op tijd weg is anders dada auto :salut: doordat er markt is
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:heb ik ook gehoord
was naar het schijnt ne serieuze raid op da verandatje :shock:
Laurence moest wa nog centen ofzo. en die mannen kwamen da vragen zo simpel is het.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast