BLUE SKY KOKSIJDE

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

BLUE SKY KOKSIJDE

Bericht door Yoko Ono »

1 maal bezocht in 1997 zwaar drugskot waaraan ik een vage herinnering heb, frank biazzi kwam er geregeld draaien...
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

Yes, was die helemaal vergeten.

Op de baan van Koksijde dorp naar koksijde bad. Dat is nu omgetoverd naar een restaurant.

Vooral de vele zithoekjes blijven mij bij, en het vele glas/spiegels.

Veel dope heb ik daar niet gezien, maar toen was ik met een meisje van ginder die dat niet niet moest weten, al die dope.

Ik weet wel dat er nog "speciale" openingsuren gehanteerd werden, maw dat dat spel laat open was.

om in de regio te blijven , in De Panne had je de sloepenlaan, waar dat clubje was waar George's nog gedraaid heeft. Daarnaast had je dan de Boss, ook niet onbesproken.

Verder had je ook iets in Oostduinkerke, aan dat kruispunt. Maar naam weet ik niet meer, d'er stond zo een 'waterput", ofwel heb ik dat gedroomd :oops: en het is niet de viking of the posse.


Mss toch maar eens mijn strandspulletjes van zolder halen en eens richting kust tuffen.

toedeloe,
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

ge bedoelt le canard bizar, was leuk kot tijdens de vakanties is ook al 4 jaar passé... heb daar nog heel wat kippen versiert
LunatiK

Bericht door LunatiK »

macho... 8)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

blue sky

Bericht door ProgressNation »

denk dat ik daar ooit eens met een compagnie beland ben in mijn zware jaren met de taxi, maar ben niet meer 100% zeker of het daar was... Een black-out :lol:
Richman

Bericht door Richman »

in De Panne had je de sloepenlaan, waar dat clubje was waar George's nog gedraaid heeft.
De stardust, ben er zelfs nog geweest! :oops:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten