baccardi's (eksel) artikels

Het forum van Baccardi's in Eksel
foulior

baccardi's (eksel) artikels

Bericht door foulior »

Vandaag staat in de krant (hbvl) da het verkocht gaat worden.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Posten dat artikel :!:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad,dat artikel wil ik ook wel eens zien ze :twisted: grtzz 8)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

waar lag den baccardi's eigelijk in hechtel? ik kom iedere week langs hechtel als ik naar de shaft ga ma weet ni precies waar baccardi's lag ... greetz 8) ps straat en nr zou al veel doen :p :p
sams

Bericht door sams »

da ligt in eksel, als ge rooi lichte van hechtel(waar die tank staat) nor lommel rijd, pak honderd meter dan naar rechts richting eksel, na ff rijde eksel binne dan ligt het aan linkse kant :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dan ga k daar zondag eens langsrijden se :P merci voor de info m8 ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

hehe ik heb een originele cd ... baccardi's 1996 gekocht in die tijd...

2cd's ... zijn dat

1 met allemaal retro

en 1 met platen gelijk a good day ... the oblique .. jumpîn motherfuckers etc ...;

gemixt door dj glenn was die meen ik


heerlijke muziek.... allemaal volledige liedjes ...

die cd is een van men pronkstukken in men collectie
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

awel dan leent ge mij dat pronkstuk 'nog maar eens' uit :lol: greetz 8) ps de rest moogt ge mij ook nog eens langsbrenge :P
sams

Bericht door sams »

ript en post die cds pls :lol:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dat is ook een optie ja :P greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

ik moet dan die cd's rippen ... das het probleem niet nee ... ma erges genoeg share vinden om een goeie kwaliteit neer te zetten is een ander ... Sorry, ma ik post pas vanaf 192 kbps ... En da vreet dan nogal wa geheugen als ge maar 50 mb hebt bij skynet ...
sams

Bericht door sams »

convert het naar .ogg dan hebde nog goei kwaliteit bij minder kbps :wink:
tecra

Bericht door tecra »

hmz

en heeft hier iemand toevallig een goeie ogg ripper dan ???

en kan ik dan bv een cd van 700 mb ( wav ) naar 50 mb ongeveer rippen ( skynet limit )

dan is da geen probleem voor mij en kan ik men hele collectie van mixen op cd uppen iedere week ...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

das geen slecht gedacht tecra ,ma voor ge die ript kunt ge die eerst uitlenen aan mij :P greetz 8)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

baccardi's is idd een zalige tent geweest altijd, manman wat een supertijden dat ik daar beleefd heb :shock:
Speciaal sfeerke altijd daar, redelijk klein clubke waar de bass altijd supergoed klonk. NIks dan goeie herinneringen eraan maar helemaal ingezakt toen Philip is vertrokken daar. Binnen de kortste keren zat er geen volk meer echt wel een jammer einde voor een zalige club :(

Da was op de Ekselsebaan als ik me nie vergis, de straat werd hierboven toch gevraagd meen ik....

greetz
mi vario es primeiro
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast