Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 dec 2005, 14:23

Ze spreken er nog over...

Bericht door the pimper »

jaja ze zijn onze favoriete villa nog nie vergeten ze 8)

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 082001_057
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kijkt ne keer :)
feestkeet 100% was da daar
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Vurte burgemeersters & politiekers! Allemaal zijn ze tegen de dancings :-(
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

De ambience die daar altijd was heb ik nooit ergens anders meegemaakt.Heb nochtans de dancings afgedweild :? :?

Daar zou je nu alleen maar van kunnen dromen :eek:
Iemand zei: Het was daar altijd carnaval van Rio.En geloof me dat was het.(vooral 's vrijdags met hunne Café).De mensen schoven om 6 uur nog aan om binnen te komen.Zelfs aanschuivend waren de mensen aan het dansen.

:eek: :eek: :eek:

Als 36 jarige zal het de periode blijven die mij het meest frappeerde.
Iedereen was daar zo goed gezind en na een paar weken kende je daar iedereen, zelfs de bazin kwam met je spreken als je rééds vroeg binnen was.

Het lijkt wel gisteren :-D Blij dat ik dat heb mogen meemaken.

PS:dat kan diene stupid burgemeester met zijn onnozele brigade mij nooit afpakken :evil:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

da is laurence idd :-D
zelfs vele glaasjes champagne gedronken in het begin van atv in h2o...trakteren en babbelke doen :-)
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

yep inderdaad :-D

En op hare verjaardag laats geleden was ze nog geen haar veranderd :-D
Nog altijd champagne,babbelen en meedansen op de dansvloer :eek:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

jammer dat ik daar nooit binnen geweest ben :? ben net iets te laat geboren, ofwel ging ik niet tijdig weg (geboren 1979)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tjah, ATV Kobbegem... na de Cirao in Waregem mijn alltime favo in België. Ik ben er nu 32, ik twijfel sterk of er een boite van nu ook nog zo'n nostalgie zal brengen als de clubs uit die tijd.

Ze zeggen wel, vroeger was't beter, en vaak is dat zever, mor nie qua clubs in België. De mensen waren nog echt "one family" en da betekende meer dan een slogan op een affiche van een trancejeanettenfeest :shock:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Psytox schreef:De mensen waren nog echt "one family" en da betekende meer dan een slogan op een affiche van een trancejeanettenfeest :shock:
L O L :D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Psytox schreef:tjah, ATV Kobbegem... na de Cirao in Waregem mijn alltime favo in België. Ik ben er nu 32, ik twijfel sterk of er een boite van nu ook nog zo'n nostalgie zal brengen als de clubs uit die tijd.

Ze zeggen wel, vroeger was't beter, en vaak is dat zever, mor nie qua clubs in België. De mensen waren nog echt "one family" en da betekende meer dan een slogan op een affiche van een trancejeanettenfeest :shock:
Jepjep bates we konden er wel iets van hééééééé....

:D
Afbeelding
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

BOUNCER schreef:
Psytox schreef:tjah, ATV Kobbegem... na de Cirao in Waregem mijn alltime favo in België. Ik ben er nu 32, ik twijfel sterk of er een boite van nu ook nog zo'n nostalgie zal brengen als de clubs uit die tijd.

Ze zeggen wel, vroeger was't beter, en vaak is dat zever, mor nie qua clubs in België. De mensen waren nog echt "one family" en da betekende meer dan een slogan op een affiche van een trancejeanettenfeest :shock:
Jepjep bates we konden er wel iets van hééééééé....

:D

ik zen nu 20 jaar. Ask ulle allemaal zo bezig hoor é over die muziek, en ask nor die sets luister, dan kan'k me da echt moeilijk voorstellen ma ik merk goe genoeg ask nu nor discotheken ga da ofwel de muziek op de ballen trekt, ofwel da et volk gwoon in hun eigen wereldje leeft, der hangt ni echt ne sociale sfeer, maja kdenk da da e beke de maatschappij weergeeft... kdenk da alles zowa veranderd is vgl bij vroeger ... jammer genoeg. 'k zen ver zeker datr geen enkele discotheek nog zo'n "legende" zal kunnen teweegbrengen als ATV.
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

onveiligheid, drugs, schade in de buurt, jah dan sluit den boel eh
begrijp mij ni verkeerd khad der graag geweest vroeger morja, ietskes te laat geboren


trouwens, ze spreken over ne mcdonnalds da op de plek van de disco staat, was daar gene pipo op aant bouwen ?
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nee da is in kooigem
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:34

Bericht door knede »

Godverdomme gasten, zouden we geen nieuw dancingske openen, alleen maar voor mensen die het echte club leven nog kennen en hebeen meegemaakt. Als ik jullie zo allemaal bezig hoor ... dacht dat ik de enige was met dat probleem. Ik ben er nu 39 en 't zit er nog altijd in. Ik stam nog van the original, in Kooigem, en vent toch, wat heb ik dat al gemist. Kobbegem was ook wel dik ok, maar toch, kooigem ...pfff. We moeten iets ondernemen dudes, al is het maar een 'At The Villa' reuni ieder jaar... is maar een idee, maar zou dit oh zo graag willen realiseren ...
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Dat van verleden jaar in H2O was dik (Laurence's Birthday),Phi-Phi de hele avond LACHEN (ja LACHEN) en zeveren met Marko.Vince met de set van zijn leven(spijtig dat ze niets opgenomen hebben),en Fred was ook super.
Allemaal oude bekende gezichten met de bijpassende happy faces...Wel wel wel dat was me een party :-D :-D :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten