Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

scalle@theVilla schreef:Dat van verleden jaar in H2O was dik (Laurence's Birthday),Phi-Phi de hele avond LACHEN (ja LACHEN) en zeveren met Marko.Vince met de set van zijn leven(spijtig dat ze niets opgenomen hebben),en Fred was ook super.
Allemaal oude bekende gezichten met de bijpassende happy faces...Wel wel wel dat was me een party :-D :-D :-D
Gelijk heb je kerel echt een memorabele avond.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:34

Bericht door knede »

Ja Phi-Phi zien lachen is inderdaad wel een raariteit :lol:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

knede schreef:Godverdomme gasten, zouden we geen nieuw dancingske openen, alleen maar voor mensen die het echte club leven nog kennen en hebeen meegemaakt.
Er is ooit eens het idee geopperd om de Extreme terug te openen, onder een soort van vennootschap waar iedereen een bepaald bedrag in stort en in ruil daarvoor een pas krijgt voor 1 jaar gratis entree.
Dacht dat het idee was om 1000 mensen te vinden die 100 Eur willen investeren, wel geen zeggenschap in het bestuur van de club enz
maar ja, denk dat het eerder een romantisch idee was dan iets anders.
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2007, 12:27
Locatie: oost-vlaanderen

Bericht door atthevillaboy »

ja de verjaardag van laurence verleden jaar was ik ook bij :D super feestje was dat!!!
moest wel werken in h2o maar dat deerde me niet als ik de mensen zich daar zo amuseren vond ik dat zalig om te zien en mee te maken mijn ouders vertelde me dat vroeger at the villa nog beter was... die hebben daar gewerkt en geloof me die kwamen niet voor het middag eten naar huis :? maar het geen wat ze zeggen dat het gewoon niet uit maakte of je nu hetero, homo, lesbi, man, vrouw, ...... was iedereen kende iedereen en er was daar echt een zalige sfeer!!!!
heb spijt dat ik dat niet kunnen mee maken heb :cry:
voor mij is er maar èèn ding dat telt ''AT THE VILLA''
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Psytox schreef:Ze zeggen wel, vroeger was't beter, en vaak is dat zever, mor nie qua clubs in België. De mensen waren nog echt "one family" en da betekende meer dan een slogan op een affiche van een trancejeanettenfeest :shock:
Mja, "the happy family" dat was geen inhoudsloos begrip, ik mis dat vaak nog.

Ik ben 3 jaar geleden in contact gekomen met mensen die daar in de onmiddellijke omgeving van ATV in Kobbegem woonden en zo hoor je ook eens de andere kant van het verhaal. Als je elke week drugsspuiten in je tuin vindt en je hebt kleine kinderen dan is dat inderdaad niet zo fijn, ook al is het daar elke week Carnaval in Rio :lol: :lol: :lol:

Ik heb mijn deel van de feestpret daar alleszins toch gehad :lol: :nod: :unibrow: :bounce:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Drugspuiten afkomstig van een discotheek??? Lijkt me sterk.
Ik heb veel gezien indertijd, maar spuiten nog nooit .
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

In Balmoral b.v. werd vroeger redelijk wat heroïne gespoten nochtans gedurende een bepaalde periode.

In de Villa heb ik er ook weet van. Meestal waren dat Fransen die eerst naar NL reden om een inkopen te gaan doen waarna ze in Kobbegem een tussenstop maakten om te gaan feesten. Vaak was dat ook met gestolen wagens die dan op de parking achterbleven enz.

In de Food in de Silo in Leuven werd er ook 'ns een razzia gehouden er werden toen ook spuiten en heroïne gevonden.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Spuiten met op stap gaan? Dan moet ge toch wel compleet van de aarde zijn en zelfs niet beseffen dat ge opstap zijt geweest :? [/url]
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Gio schreef:Spuiten met op stap gaan? Dan moet ge toch wel compleet van de aarde zijn en zelfs niet beseffen dat ge opstap zijt geweest :? [/url]
Volgens mij zijn die mannen wel wat gewoon, waardoor het nog doenbaar is om zo rond te lopen.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Ja blijkbaar wel. In mijn tijd heb ik genoeg gezien en gehoord en 't verwonderde me ook dat mensen nog rechtstonden nadat ze een cocktail van 4 tot 5 verschillende drugs in hun lichaam hadden zitten, maar 'n naald, dat lijkt me er toch serieus over...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

In de toiletten snel een spuit gaan zetten lijkt me nu ook niet zo ondenkbaar?
Er werd toen toch getript ook in de clubs. Ik denk dat het er tegenwoordig nergens meer zo grof aan toegaat.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Administrator schreef:In de toiletten snel een spuit gaan zetten lijkt me nu ook niet zo ondenkbaar?
Er werd toen toch getript ook in de clubs.
Een tripje op een stukje papier van een cm bij een cm is toch echt wat anders dan een naald... :x
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Het is een feit dat rondom sommige dancings allerlei drugs related dingen gevonden werden, waaronder spuiten. Maar dat ze die buiten vinden duidt erop dat ze dat ook buiten gingen doen lijkt me, dus niet noodzakelijk IN de dancing. Gauw achter de struik van een buurtbewoner en dan alles daar laten liggen. Als je dan uit de struiken komt gekropen en er is toevallig iemand ben je snel effe gaan pissen...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Spuiten lijkt me toch echt sterk.
Je kon alles krijgen in het clubcircuit behalve heroine. Dat is nu eenmaal geen partydrug.
Ik heb het in ieder geval nooit geweten, maar vroeger was er ook geen GHB en Rohypnol waar je toch ook helemaal weg van bent tschijnt en volgens mij hebben die dingen toch ook geen positieve invloed op de pret....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2007, 12:27
Locatie: oost-vlaanderen

triestig maar waar

Bericht door atthevillaboy »

ik weet van goede bronnen dat er toen nog niet gespoten werd....
maar wel gesnoven in diene tijd was dat vrè in zogezegd want mijn ma verschoot haar een ongeluk toen zij iemand voor hare neus zag springen en blijven springen.... vervolgens hebben ze die buiten gezet en wanneer ouders gedaan met werken hadden was diene daar nog aan het springen dusja dat is al de oorzaak geweest waarom at the villa er niet meer is.
door al diene vuile smerige boel!!!!
voor mij is er maar èèn ding dat telt ''AT THE VILLA''
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten