Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

original mickey! schreef:reggae geel was dus meer dan wicked!!one love!!
was inderdaad heel goed.
ben content da ik geweest ben.
was weer serieus veel volk.
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Bericht door Eve »

Guys, beginnen jullie af te wijken van het oorspronkelijke topic?
ATV: Ze spreken er nog over...
Mijn eerste kennismaking met ATV: Jammergenoeg was ik net iets te jong, vrij strenge ouders (achteraf bekeken mss niet zo slecht ook), ben er dus jammer genoeg nooit geweest.
Het verhaal: Mijn 16de verjaardag denk ik, naar mottig discotheekske geweest net naast mijn geboortedorp met een toenmalige vriendin van school. Die vriendin, op gebied qua muziek goeie smaak!!! Heeft mij cd'ke van ATV geleend, 2de denk ik, blauwe achtergrond met de gekende zon/maan erop, nog details: Desert Storm, hiervan ben ik overtuigd dat het erop staat.
Nu ja, ik wijk zelfs al af, voor mij was dit de grote kennismaking met 'de betere clubsounds'.

Enkele dagen geleden ben ik hier op dit forum terecht gekomen, en ik denk dat ik het zowat van A tot Z volledig gelezen heb.
Aan allen hier die ATV gekend hebben: jullie hebben de tijden van je leven beleefd!!!! Diep in mijn hart benijd ik jullie gewoon. Sommigen van jullie waren echt wel straf, en ik die dacht dat wij al *** waren...

Hoewel toen ik in de regio Doornik begon uit te gaan(:D , Kooigem is nie verre hé ;) ), er van ATV geen sprake meer was, de naweeën zwaar voelbaar waren. En ze zijn er nog steeds!!!! Ik denk dat over gans België geen enkele regio meer is waar er nog zoveel discotheken zo geconcentreerd bij elkaar liggen.

Voor degene die nog dikwijls een stapje in de wereld zetten: Verzeil je in één van deze clubs, je zal niet teleurgesteld worden, ook al zijn de 'Gouden' jaren voorbij.
Voor degene die een leven buiten het 'clubbing' uitgebouwd hebben: Ik wens jullie hééééééééééél veel geluk (ik wens hetzelfde aan de 'die hard-clubbers) en hou de souvenirs die je uit die periode hebt heel diep in je hart, ik ben er zeker van dat je er met een grote glimlach aan terugdenkt!!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten