Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Gio schreef:Dan moet dat serieuuuuuuus straffe weed zijn zunne... Ofwel was 't de eerste keer dat die persoon in kwestie eentje opstak of meerookte.

Want ik ken mensen die weed of joints roken als 't ware sigaretten, maw die mannen zijn dat zoooooooooo gewoon dat ze praktisch niks meer voelen van 'n joint. Dus mij gaat ge dan niet wijs maken, hoe die joint ook gedraaid is, dat ge 't zelfde effect gaat kunnen bekomen als hero waarbij ge bijna dan een dag of zo van de kaart kunt zijn...
dat zijn mensen die al meer dan 5 jaar roken, dus daar zal het zeker niet aan liggen
uiteraard is het effect nooit zo 'erg', dat heb ik nooit beweerd,
ik antwoorde gewoon dat ik datzelfde effect reeds gezien heb, meermaals, na het roken van 1 blunt:

murmelen, niet meer weten waar ze zijn, wie ze zijn, indompelen en je kan er niets meer tegen zeggen, ze horen je gewoon niet meer, volledig van de kaart dus


enfin, enough dope talk for today, de zon schijnt daarvoor te veel :mrgreen:
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2008, 12:08

Bericht door guitar&bands »

hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's
dj/electronische muziek is dom
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

guitar&bands schreef:hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's

iedereen zijn mening natuurlijk ..

en we staan open voor alle meningen en commentaren ..

hopelijk u ook ..

bij deze mijn mening over deze uitspraak = :finger:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

guitar&bands schreef:hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's
Hé pussyke ga nekeer terug van waar da ge komt.. :finger:
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

steek u gitaren en bands in u gat he
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj/electronische muziek is dom
Meneer is een groot licht blijkbaar :lol: :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

guitar&bands schreef:hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's
:lol:

Wat een uitspraak.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

guitar&bands schreef:hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's
Ach om niet in cliché's te vallen er zijn nog andere groepen dan de deuren en nirwana, of anders gezegd mensen die nog willen leven. Denk je echt dat wij hersenlozen zijn en geen gitaar kunnen pruimen? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 14 mei 2008, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

guitar&bands schreef:hou toch op, gitaren en bands zijn veel beter dan die pussy dj's
Euhm... Ben ik de enige die ff denkt... Waar the hell komt dit ineens vandaan?

En zijn onderschrift??? Dan zit 'm hier serieus op z'n plaats moet ik denken...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

het is al lang geleden,maar we zijn het nog niet verleerd hé.
ZWAAR OFF TOPIC :lool:
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

atv/ vroeger & nu

Bericht door original mickey! »

inderdaad!! atv kooigem! da was min 2e thuis!! en had het geluk dat ik goed bevriend was met de increw.....heb later zelfs voor laurence gewerkt!haha,khad mijn bureau in de koning albertstraat in kortrijk...laurence was toen ook nog tesamen met etiene vandewiele...heb ook gewerkt voor murriele van h2o,das dus de stiefma van laurence,haar vvader was jean vanlo in de jaren70 producer van mr born to be alife!!patrick hernandes,zelfs madonna voor de states en bekendheid...had onderdak bij de familie vanlo!!kort samengevat de familie vanlo hebben al al altijd hun bussines gehad in de entertainment wereld!!maw profs!!!kdenk da je dan mag verwachten dat alles tot in de puntjes verzorgd is...tis ook een van de weinige families die in alles correct werken....velen komen en gaan!!da zal ook de reden zijn da ze nog altijd actief zijn!!zelfs met de dochter van laurence,klodia is nu zwaar goe bezig!!in brussel met oa concepten als crazy pump(chek it)en das met de spirit van nu!!vroeger was nie beter!!julie komen allemaal oud!!en evolueren totaal nie mee!!of staan totaal nie open!!u amuzeren start bij uzelf!!!ikzelf zit totaal nie meer in de electronishe wereld,al jaren!maar ben nog altijd zwaar bezig met nightlife!!!en ben in mijn wereld een bijna godheid!!al vindt ik da dikkenek da van mezelf te zeggen!!maarja tis zo!ik vond house vroeger ook een openbaring!mijn leven! nu totaal nie meer!!!maar heb ander in de plaats!(dancehall music)en ik amuzeer me zelf nog meer dan vroeger!for real!ik kijk graag voor even terug in the past!maar dan stopt da,alleen de toekomst telt,en das meer dan een waarheid!!stel u open en ge zal verbaasd zijn wa ge ontdekt,omt even welke muziek of wat dan ook!de jeugd van nu amuzeert hen evenveel!!!als wij vroeger!!en zal daar later ook mee beginnen zagen vroeger,vroeger.....das zever in pakskes!kortom atv kooigem was hoe het moest zijn!!met de juiste mensen!!een dikke bom!!!mooie herineringen!voor zover ik ng weet!haha,ja als nightlife al meer dan 15 jaar min of meer u beroep is....versta ge me wel...hahaen nu ist gewoon tzelfde!!!!en soms zit ge dan of daarvoor in totaal andere werelden....nu is da voor mij massivesoun!,mijn crew & beroep!,mijn blaze it up! feesten of de hotel jamaica feesten in de capital stadspark antwaaarpe!!!van mijn vrienden,civalizee!!nu nog!!!!amuzeer ik me evenveel!trust me! conclusie:ja twas allemaal heel tof en mooi!maar blijf nie steken of hangen!!!live life to the maxxx!stay posetive'n focus!!!fire!!always!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

wow man, zo een lange zin... wie gaat da zo willen lezen... ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

house of electronische muziek/mijn ding niet meer!

Bericht door original mickey! »

zoalsk al zei ik ben al ongeveer 12jaar werkzaam in de urban of dancehall scene!!!!house or related....is totaal nie meer aan mij besteed!!still bless
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

toch nice dat je hier eens langskomt, hoewel de meesten je beter gaan kennen uit je Cirao-jaren denk ik (en Voodoo Eclipse)

ik denk dat ik je een paar jaar geleden nog gekruist heb ergens in Gent op een feestje van Montuno vibes (heb je Isis toen niet begeleid?)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

das zeker da!!!!isis is still een zeer close & na aan het hart vriendin!!!!als ze dus in belgie speelt ben ik altijd mee met haar!!!dit zijn de enige keren waneer je me nog kan spotten op een housefeest!!!dus ja! ik was daar tesamen met my queen sis!!!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast