Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

bullshit. Ze zijn niet schever dan hier zu. It's just another mentality. :roll:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

alé alé, ben ook al gaan draaien in duitsland, heb al veel foto's gezien, scheef als hell, ofwel komt het door hun sjallekes dat ze te strak dichtknopen.
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Stanne schreef: Tword tijd dat de oude garde af en toe nog is ten strijde trekt :mrgreen:
Yeah dream on :)
Da word trouwens gewoon ni meer aanvaard zoals we da vroeger deden. Ne keer ge ietske uitbundiger doet bekijken ze u al of ge komt van Mars.
Ma joenge toch, gij moet duidelijk ens wa meer buitekomen se man !!! :D
Wete wa da is, da is gewoon omda ge "uwen tijd" altijd het beste zult vinden !!! Nie meer, nie minder... Gelle had gewoon minder flikke, en ge kon meer in dieje tijd (das mijn gedacht er zowa over) ma denk nie da wij os nie amuseren... En denk vooral nie da ge scheef zijt da ze u scheef bezien !!! Ge moet natuurlijk ook nie op een boerefuif KO liggen gaan van de vloeie ofzo he :roll:

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Misschien wel.
Maar ik kan vergelijken met toen en gij ni (denk ik) daarmee dak dees reageer :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Gio schreef:Als ik me moet baseren op de film Trainspotting zie je genoeg... Ok, dat is maar film, maar toch... In de beginperiode van Jambers heeft 'm eens 'n reportage gemaakt over heroïneverslaafden waardat er 'n kerel zich 'n shot zette tijdens die aflevering. Na 'n goeie minuut was 'm zo weg als wat en bewoog bijna niet meer op z'n stoel. Z'n ogen op 'n kier en hier en daar wat gebrabbel over z'n video :D
zolang je maar beseft dat je tegewoordig hetzelfde effect kan krijgen via de zogenaamde aanvaarde softdrug weed, ik ken er een paar die na het roken van een dikke blunt EXACT hetzelfde reageren als jij hier beschrijft

akkoord, je bepaalt zelf hoeveel je er in doet, je bepaalt zelf of je naar holland rijdt of koopt van een dealer zonder dat je weet wat je krijgt, maar zijt maar gerust dat dit ook kan via 1 blunt!

JDG schreef:Dat happy gevoel zal ook wel een groot stuk drugs gerelateerd geweest zijn natuurlijk. Heb toch dikwijls meegemaakt dat ik in het weekend met sommige mensen uren kon babbelen, en dat precies mijn beste vrienden waren. Tot ik ze dan eens in de week, nuchter tegenkwam, dan kon er met moeite nen goeiendag aan af.
Dus in hoeverre dat Happy Family gevoel echt of fake was: me don't know
ah ge weet het dat het fake is, uitgaansvrienden zul je weinig houden in the end, en idd, het love gevoel is de dag nadien over
then again, het zijn wel de beste feestjes en ik ben content dat ik het meegemaakt heb!

tegewoordig is het idd het wereldkampioenschap stilstaan, in combinatie met een mooi hemdje :mrgreen:



ps: er bestaat ook nog iets als pumpin mnml en ik kan u verzekeren dat dit ook super feestjes zijn! op 1 voorwaarde: de installatie moet subliem zijn want ik heb nooit of weinig mnml leuk gevonden op mijn pc, echter waar de muziekinstallatie goed is... is het subliem soms :-o


en psytox, niet zeveren hé man, duitsland is het land bij uitstek ivm drugs, superfeestjes zolang je maar beseft dat daar weinig mensen nuchter staan




ik zou graag eens een feestje meemaken waar iedereen nuchter is,
zou het ooit 1 keer leuk zijn zoals wij dat kennen? denk het niet

verklaart ook het succes van x vroeger
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Stanne schreef:Misschien wel.
Maar ik kan vergelijken met toen en gij ni (denk ik) daarmee dak dees reageer :D
Weet ge wa de echte HARDE waarheid is hier ??? Gelle zijt allemaal te oud geworden vr te feesten, dus gelle kijkt gewoon hard op naar elle eigen tijd !!! Da dee de generatie voor u ook al, en degene daarvoor, en degene daarvoor... Thats the way off life :D

Gelle zijt gewoon de 1ste generatie da da wa kan terug bespreken op dergelijke fora... Ge zegt da wij onze "sfeerbeelden" opneem op onze GSM... Zoude gij het in uwe tijd nie gedaan hebben moest ge kiekevlees krijgen van de mixkes die door de boxen kletsen ??? :D Denk het wel kerel ;)

mvg, Grtz

Zit toch ne logica achter he, niet ??? :D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

After schreef:zolang je maar beseft dat je tegewoordig hetzelfde effect kan krijgen via de zogenaamde aanvaarde softdrug weed, ik ken er een paar die na het roken van een dikke blunt EXACT hetzelfde reageren als jij hier beschrijft

akkoord, je bepaalt zelf hoeveel je er in doet, je bepaalt zelf of je naar holland rijdt of koopt van een dealer zonder dat je weet wat je krijgt, maar zijt maar gerust dat dit ook kan via 1 blunt!
LOOOOOOOOOOOL, kerel... Denk nu nie da ge Hero met weed moet gaan vergelijken se maatje !!! T'een heeft nix met t'ander te maken !!! Ge moet een kat een kat noemen he :P
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

true, maar van weed kun je soms verschieten hoe hard het wel kan aankomen
ben er toen zelf niet goed van geweest, was zelfs een vriendin van mij, en dat maakt het dan nog erger :cry:

die maakt haar blunt klaar met veel zorg, en nadien is die volledig van deze wereld, broebelt zaken, onverstaanbaar, niet leuk om zien

echt volledig van de kaart, en dan kan je er meer dan een uur niets mee doen :?
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Dan moet dat serieuuuuuuus straffe weed zijn zunne... Ofwel was 't de eerste keer dat die persoon in kwestie eentje opstak of meerookte.

Want ik ken mensen die weed of joints roken als 't ware sigaretten, maw die mannen zijn dat zoooooooooo gewoon dat ze praktisch niks meer voelen van 'n joint. Dus mij gaat ge dan niet wijs maken, hoe die joint ook gedraaid is, dat ge 't zelfde effect gaat kunnen bekomen als hero waarbij ge bijna dan een dag of zo van de kaart kunt zijn...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

After schreef:
JDG schreef:Dat happy gevoel zal ook wel een groot stuk drugs gerelateerd geweest zijn natuurlijk. Heb toch dikwijls meegemaakt dat ik in het weekend met sommige mensen uren kon babbelen, en dat precies mijn beste vrienden waren. Tot ik ze dan eens in de week, nuchter tegenkwam, dan kon er met moeite nen goeiendag aan af.
Dus in hoeverre dat Happy Family gevoel echt of fake was: me don't know
ah ge weet het dat het fake is, uitgaansvrienden zul je weinig houden in the end, en idd, het love gevoel is de dag nadien over
then again, het zijn wel de beste feestjes en ik ben content dat ik het meegemaakt heb!
Jammer dat dit in jullie geval zo is, maar niet zo bij mijn vrienden en mij. De hechte vriendenkliek die wij opbouwden door intensief samen te gaan feesten, party's te organiseren, ja ook druqs te nemen en haast als een commune bijeen te kruipen, blijft nog altijd intact.
Er zijn natuurlijk mensen bij die zich wat settelden, kinderen en huisje incluis - waarom niet hé -, en enkelen die wat minder gaan stappen of zelfs helemaal niet meer, maar indertijd hebben toch een erg stevige band gesmeed, met sublieme en onvergetelijke momenten en heel wat miserie bij tijd en wijlen - dat krijgt men in alle geval nooit meer kapot. We blijven mekaar veel zien en gaan natuurlijk ook nog veel stappen.
Het kàn soms hoor, en ik ben blij dat het bij ons zo is uitgedraaid! Ik vind dat echt ongelooflijk schoon (daar word ik wel 'ns emo van haha ;) )!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Gio schreef:Dan moet dat serieuuuuuuus straffe weed zijn zunne... Ofwel was 't de eerste keer dat die persoon in kwestie eentje opstak of meerookte.
...
Gio Ik kan je verzekeren dat dat zo is. Mijn vriendin is een keer 3 dagen (!!!) compleet van de wereld geweest na een trekje. Ambulance erbij en al. Sommige mensen reargeren gewoon veel heftiger dan anderen. Van andere kant heb ik vrienden die al jaren stevig blowen en waar je niks aan merkt.

Btw voor mij geld hetzelfde als Dr. Poppers. De club vrienden waar ik toen mee uitging zijn nog steeds mijn vrienden. Welliswaar minder intensief, en niet zo zeer meer met uitgaan maar dat is toch normaal. Iedereen is ruim 30+ heeft al of niet aanhang, heeft andere interesses gekregen. Het zou ook niet goed zijn als we nog steeds ieder weekend zo los gingen.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

door genetische manipulatie van een aantal weedsoorten is het THC-gehalte dermate hoog geworden dat het geen softdrug meer is.

Iemand die occasioneel 'ns een blowtje zet zal dergelijke weed uiteraard harder voelen aankomen dan een jarenlang door de wolgeverfde blower die een grote tolerantiegrens heeft opgebouwd.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

rizzo> schreef:door genetische manipulatie van een aantal weedsoorten is het THC-gehalte dermate hoog geworden dat het geen softdrug meer is.
Dat klopt zeker, alleen was dat 15 jaar geleden nog niet het geval.
Sommige mensen krijgen een allergische reactie (angstaanvallen, psychoses) . Ik heb daarna nog eens gesproken met iemand die in een psychiatrische inrichting werkte en die zij dat het zeer regelmatig voorkomt dat mensen binnen worden gebracht die van een jointje helemaal de weg kwijt zijn.

Na een aantal voorvallen ben ik er toch niet meer van overtuigd dat jointjes zo onschuldig zijn. Althans niet voor die instabiele groep die daarvoor gevoellig is. Ik heb in ieder geval indertijd met MDMA nooit zulke rare dingen meegemaakt. Maar goed, dat is ook maar relatief misschien hebben anderen wel dat soort dingen meegemaakt.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik heb ooit ene stijf achterover weten gaan van het chinezen met hasj. Totaal KO !

@ Ultimate focker: ik geef u gelijk mijn tijd is gepasseerd en die van u zal ook passeren en dan ga jij er hopelijk ook op terug kijken zoals ik. Maar ik weet wel dat de onze kinderen dat wss NIET meer zullen doen. Die trend is al gezet merk ik.

Wat de vriendenkring betreft: ik sluit mij aan bij Dr. Poppers en Sirocco. Die gasten van vroeger zijn nu nog mijn beste vrienden. Alleen is het moeilijk om iedereen op dezelfde moment nog bijeen of buiten te krijgen. Wat logisch is. Maar 2 keer per jaar plannen wij zelfs met allemaal een actief weekendje. Alleen de venten welteverstaan. Geeft een ongelooflijk gevoel dat die band er na al die jaren en alles wat we mee gemaakt hebben er nog altijd is. Brothers in arms.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Stanne schreef: @ Ultimate focker: ik geef u gelijk mijn tijd is gepasseerd en die van u zal ook passeren en dan ga jij er hopelijk ook op terug kijken zoals ik.
Zeer zeker da ik da ook nog zal doen, ben nogmaar 19j en begin het nu met momenten al te doen :D :oops: :D

Ma da wil nog steeds nie zeggen dat deze tijden slechter zijn wor, ECHT nie :D Daar mispakt ge u toch aan, en gij niet alleen op dit forum ;)

The Show Must Go On :shaking2: :thumright:

mvg, Focker
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten