Ze spreken er nog over...

Het forum van At The Villa
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

rizzo> schreef:In Balmoral b.v. werd vroeger redelijk wat heroïne gespoten nochtans gedurende een bepaalde periode.
In carat gebeurde da ook regelmatig heb ik verstaan... Ik ben zelf van die kanten en hb verhalen gehoord van mensen die rond Carat wonen. (en die toen indertijd mee hun beklag zijn gaan doen tegen Carat omdat ze regelmatig spuiten, messen, ... aan de kant van de weg vonden)

Ik wou het ook eerst nie geloven, ma tzal wel waar zijn zeker :?
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Mij lijkt 't totaal onlogisch om te spuiten gewoon om 't feit, dat alle drugs die genomen worden in een discotheek 9/10 een oppeppend effect hebben en heroïne heeft dat totaal niet.

Als ik me moet baseren op de film Trainspotting zie je genoeg... Ok, dat is maar film, maar toch... In de beginperiode van Jambers heeft 'm eens 'n reportage gemaakt over heroïneverslaafden waardat er 'n kerel zich 'n shot zette tijdens die aflevering. Na 'n goeie minuut was 'm zo weg als wat en bewoog bijna niet meer op z'n stoel. Z'n ogen op 'n kier en hier en daar wat gebrabbel over z'n video :D

Ik wil maar zeggen, als dat 't effect is, kan ik moeilijk geloven dat mensen heroïne nemen tijdens een nachtje uit waardat muziek wordt gedraaid met een bmp van 120 en opgaand...

En ivm die Rohypnol, dat zijn eigenlijk slaapmiddelen en uit bronnen werden die genomen om na een nachtje stappen toch 'n oogje dicht te kunnen doen. Maar ja, heb ook geweten dat dit ook door alles heen werd gebruikt...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Heroine heb ik nooit zien gebruiken maar in de balmo heb ik wel dikwijls gezien dat ze in dat afgelegen hoekje juist waar de 'living' stond net naast de dansvloer aan de linker kant als je binnenkwam, daar chineesden ze regelmatig smack een man of 5,7 iedereen op een stoel in een ronde met mijn eigen ogen gezien.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

smack is hero eh sjoeke. Da chinezen idd ook nog gezien in Balmo en in andere clubs. Maar hero is de drug waar ik zo ver mgl van weg blijf, een wijs besluit van mijn eigen aan de mensen te zien uit mijn vroegere vriendenkring die wel de stap hebben gezet.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Chinezen of tashen doet ge toch met coke (ook)?
Laatst gewijzigd door JDG op 07 mei 2008, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

rizzo> schreef:Mja, "the happy family" dat was geen inhoudsloos begrip, ik mis dat vaak nog.
Dat happy gevoel zal ook wel een groot stuk drugs gerelateerd geweest zijn natuurlijk. Heb toch dikwijls meegemaakt dat ik in het weekend met sommige mensen uren kon babbelen, en dat precies mijn beste vrienden waren. Tot ik ze dan eens in de week, nuchter tegenkwam, dan kon er met moeite nen goeiendag aan af.
Dus in hoeverre dat Happy Family gevoel echt of fake was: me don't know
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

JDG schreef:
rizzo> schreef:Mja, "the happy family" dat was geen inhoudsloos begrip, ik mis dat vaak nog.
Dat happy gevoel zal ook wel een groot stuk drugs gerelateerd geweest zijn natuurlijk. Heb toch dikwijls meegemaakt dat ik in het weekend met sommige mensen uren kon babbelen, en dat precies mijn beste vrienden waren. Tot ik ze dan eens in de week, nuchter tegenkwam, dan kon er met moeite nen goeiendag aan af.
Dus in hoeverre dat Happy Family gevoel echt of fake was: me don't know
Zeker. Ik denk dat in combinatie dat het nog relatief nieuw en 'speciaal' was, niet iedereen ging in die tijd naar dergelijke dancings/fuiven, en het was ook nog een beetje de periode van alles kan en alles mag, underground zelfs al stond er daar elk weekend 2500 man op de dansvloer. Je moest echt gemotiveerd zijn om uit te gaan. Uiteindelijk is het allemaal maar een saaie en asociale bedoening geworden, fuiven van tegnwoordig lijken me eerder het wereldkampioenschap stilstaan.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

rizzo> schreef:Uiteindelijk is het allemaal maar een saaie en asociale bedoening geworden, fuiven van tegnwoordig lijken me eerder het wereldkampioenschap stilstaan.
'k heb da op een ander forum gezegd en 'k was precies de bode die kwam zeggen dat het vijandige leger in aantocht was :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Khoor veel het woord "goe feesje" vallen uit de mond van twintigers.
Als ge dan is mee naar zo'n goe feesje gaat..... :?
Pas op, dan spreek ik niet over zaken in megadisco's of de LC's want daar kom ik haast nooit meer. En sfeer word tegenwoordig opgenomen met GSM's :D
Tword tijd dat de oude garde af en toe nog is ten strijde trekt :mrgreen:
Yeah dream on :)
Da word trouwens gewoon ni meer aanvaard zoals we da vroeger deden. Ne keer ge ietske uitbundiger doet bekijken ze u al of ge komt van Mars.

Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Stanne schreef:Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
'k zal u ne keer meenemen nor een minimal feest in frankfurt of londen, es zien hoeveel ge dat dan nog luistermuziek gaat vinden 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Psytox schreef:
Stanne schreef:Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
'k zal u ne keer meenemen nor een minimal feest in frankfurt of londen, es zien hoeveel ge dat dan nog luistermuziek gaat vinden 8)
Wanneer is da en wie betaald die verplaatsing :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Stanne schreef: Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
Mhh ik dacht het niet. Al eens op een goede minimal party geweest? Ik heb er de meest uitbundige sfeer sinds tijden meegemaakt 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Jullie maken me wel curieus.
Als er nog is zo'n goed minimal feestje in de buurt is dan zeker hier posten hé !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Stanne schreef:
Psytox schreef:
Stanne schreef:Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
'k zal u ne keer meenemen nor een minimal feest in frankfurt of londen, es zien hoeveel ge dat dan nog luistermuziek gaat vinden 8)
Wanneer is da en wie betaald die verplaatsing :mrgreen:
hehehe, awel, next time da'k naar 't buitenland ga is naar Blauersee. 't Is overdag, en 't is niet zo ver. Mijn naft betaalt mijne baas, what can I say, I love my job 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:
Stanne schreef:Volgens mij is daardoor ook minimal zo populair. Das luistermuziek en geen feestmuziek imo.
'k zal u ne keer meenemen nor een minimal feest in frankfurt of londen, es zien hoeveel ge dat dan nog luistermuziek gaat vinden 8)
Ni moeilijk, ze zijn ginder allemaal zo scheef als iet, inclusief djs.

Meer dope in België = meer party ... eender welke muziek 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast