"After Extreme on monday"

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Aurélie schreef:Zelf niet meegemaakt maar al vaak over de Nota bene in Leuven gehoord. Misschien zijn er hier die daar meer over kunnen vertellen ?
Meermaals in Nota Bene gaan afteren want heb altijd in Leuven gestudeerd en gewoond. Stiekem ipv 't school binnen te gaan, de nota bene binnenstuiken en nog effe verder feesten. Zoals eeder gezegd draaide Tofke er geregeld. Ook Marko kwam er geregeld nog een setje spelen. Je kwam er ook vaak het meest scheve volk tegen dat je het afgelopen weekend wel ergens in een of andere club was tegengekomen.

Wat een tijden daar!
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 dec 2007, 12:19
Locatie: AFFLIGEM

Bericht door Spyker »

Ja Jones, get idd e wa gemist aja :mrgreen:
In de Clip oek nog geweest in tijd. Was idd e raar kotjen, donker en luche toestanden. Kweet nog dagge daar daar moest uitkijken wa ge deed of ge kon daar zo op uwen bek krijgen
Of all the Gaulish the Belgians are the bravest Ceasar said.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

stessel schreef:
Aurélie schreef:Zelf niet meegemaakt maar al vaak over de Nota bene in Leuven gehoord. Misschien zijn er hier die daar meer over kunnen vertellen ?
Meermaals in Nota Bene gaan afteren want heb altijd in Leuven gestudeerd en gewoond. Stiekem ipv 't school binnen te gaan, de nota bene binnenstuiken en nog effe verder feesten. Zoals eeder gezegd draaide Tofke er geregeld. Ook Marko kwam er geregeld nog een setje spelen. Je kwam er ook vaak het meest scheve volk tegen dat je het afgelopen weekend wel ergens in een of andere club was tegengekomen.

Wat een tijden daar!
zegt da wel,goed geamuseerd daar zenne,op den toog dansen enz hehe ik zat bena wekelijks in de nota bene,en dikwijls prive met de deuren toe,zal het ni vergeten
den baas van toen,marco,ken ik heel goed,die heeft een salsa bar op de vismarkt nu 8)
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

jimmy schreef:

zegt da wel,goed geamuseerd daar zenne,op den toog dansen enz hehe ik zat bena wekelijks in de nota bene,en dikwijls prive met de deuren toe,zal het ni vergeten
den baas van toen,marco,ken ik heel goed,die heeft een salsa bar op de vismarkt nu 8)
Villa Ernesto ?
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

Aurélie schreef:
jimmy schreef:

zegt da wel,goed geamuseerd daar zenne,op den toog dansen enz hehe ik zat bena wekelijks in de nota bene,en dikwijls prive met de deuren toe,zal het ni vergeten
den baas van toen,marco,ken ik heel goed,die heeft een salsa bar op de vismarkt nu 8)
Villa Ernesto ?
yep yep
zo denk ik dat het noemt ja :D
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2008, 12:44

Bericht door Donna_Corleone »

jimmy schreef:
stessel schreef:
Aurélie schreef:Zelf niet meegemaakt maar al vaak over de Nota bene in Leuven gehoord. Misschien zijn er hier die daar meer over kunnen vertellen ?
Meermaals in Nota Bene gaan afteren want heb altijd in Leuven gestudeerd en gewoond. Stiekem ipv 't school binnen te gaan, de nota bene binnenstuiken en nog effe verder feesten. Zoals eeder gezegd draaide Tofke er geregeld. Ook Marko kwam er geregeld nog een setje spelen. Je kwam er ook vaak het meest scheve volk tegen dat je het afgelopen weekend wel ergens in een of andere club was tegengekomen.

Wat een tijden daar!
zegt da wel,goed geamuseerd daar zenne,op den toog dansen enz hehe ik zat bena wekelijks in de nota bene,en dikwijls prive met de deuren toe,zal het ni vergeten
den baas van toen,marco,ken ik heel goed,die heeft een salsa bar op de vismarkt nu 8)

jawadde, nog volk van in den tijd precies....heb me daar suf geamuseerd in de nota....
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re:

Bericht door After »

Flashbrother schreef:de Clip ben ik vroeger ook nog geweest. Was in feite in begin opgestart als studentencafé waar alle genres van muziek gedraaid werden. Na een tijdje werd echter meer en meer overgeschakeld op clubmuziek, en was het er soms wel best gezellig 8)
Ik herriner me nog de beginnende Lafourt achter de decks ( en ik denk Vortex ook nog, correct me if i'm wrong).

Porky's in Aalst (naast Kings waar nu Lagoon is) was in de beginjaren ook verzamelplaats van allerlei clubbers uit de streek.

grtzz
la clippa rulede hard in die tijd, sublieme muziek en superluid, iets bestellen was niet gemakkelijk want het was er met momenten pokkedonker 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten