Vince

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

BOUNCER schreef:Zeg terrordinges
:mrgreen:
Ik heb ergens gelezen dat "Binum" (Vince) aan de slag gaat als resident in de Complex :roll:
Fade to grey !
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

M.U.C. schreef:
BOUNCER schreef:Zeg terrordinges
:mrgreen:
Ik heb ergens gelezen dat "Binum" (Vince) aan de slag gaat als resident in de Complex :roll:
als binum ken ik em wel ja... maar als "vince" ken ik em niet. & die Vince van groovytunes ken ik ook wel :)
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

BOUNCER schreef:Zeg terrordinges we hebben het hier nog altijd over legendary dj's en hier word er de Vince Gesproken dezelfde vince van ATV, H2O, La Bush etc en nu jumpstyle dj is dus stop hier met u hardcore dj want die hoort hier niet in dit rijtje thuis.
ieder zijn smaak he... maar uwe "vince" vult het beursgebouw van eindhoven niet voor zichzelf hoor... believe me, dus dan weet ik wel wie de grotere dj is ;)

oja en hij draait meer dan hardcore alleen he :)

Stijlen: darkcore, early hardcore, hardcore, hardhouse, hardstyle, industrial hardcore, oldschool, terror
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

[terror]Neophyte schreef:
BOUNCER schreef:Zeg terrordinges we hebben het hier nog altijd over legendary dj's en hier word er de Vince Gesproken dezelfde vince van ATV, H2O, La Bush etc en nu jumpstyle dj is dus stop hier met u hardcore dj want die hoort hier niet in dit rijtje thuis.
ieder zijn smaak he... maar uwe "vince" vult het beursgebouw van eindhoven niet voor zichzelf hoor... believe me, dus dan weet ik wel wie de grotere dj is ;)

oja en hij draait meer dan hardcore alleen he :)

Stijlen: darkcore, early hardcore, hardcore, hardhouse, hardstyle, industrial hardcore, oldschool, terror
:wasted: :thumbdown:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

zegt iemand die een gabber als avatar heeft :mrgreen:
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

vince (shadowlands) is ook echt wel legendarisch is er ook al van in het begin denk maar aan vince en the darkraver mee aantal top producties
wat kan die man mixe en scratche ff met 2 plate mash up make en nog 3e plaat in mixe nog met 4e platespeler scratche
ken geen een dj met een techniek gelijk deze man ze !!!!
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

torsion schreef:vince (shadowlands) is ook echt wel legendarisch is er ook al van in het begin denk maar aan vince en the darkraver mee aantal top producties
wat kan die man mixe en scratche ff met 2 plate mash up make en nog 3e plaat in mixe nog met 4e platespeler scratche
ken geen een dj met een techniek gelijk deze man ze !!!!
amen! Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

[terror]Neophyte schreef:zegt iemand die een gabber als avatar heeft :mrgreen:
Ja, is lachwekkend beoeld want dat hele wereldje bestaat uit ni anders dan loosers en marginalen...
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

djaxxie schreef:
[terror]Neophyte schreef:zegt iemand die een gabber als avatar heeft :mrgreen:
Ja, is lachwekkend beoeld want dat hele wereldje bestaat uit ni anders dan loosers en marginalen...
ja hoor Afbeelding
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

djaxxie schreef:
[terror]Neophyte schreef:zegt iemand die een gabber als avatar heeft :mrgreen:
Ja, is lachwekkend beoeld want dat hele wereldje bestaat uit ni anders dan loosers en marginalen...
vind dit maar een belachelijke opmerking weet je respecteer andermans muziek .... deed vroeger zelf af en toe hardcore party ware men beste tijde gewoon helemaal los top sfeerte zeker in nederland denk maar aan een aantal klassiekers whoops en dergelijke firs rebirth .... een van de eerste ''hardcore tracks'' en cliche van kale koppe en kiste is al lang gedaan weet zo zie je in nederland veel ''normale mensen'' lope op een hardcore feest die gwn eens helemaal los wille gaan .... denk dat vince, darkraver, rob, yves, paul en noem maar op ook legendary djs zijn in hun style dan
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Voor alle duidelijkeheid Vince (= nu Binum ) behoort toe aan deze topictitel daar hij door mijzelf daarvoor werd aangemaakt alle andere "Vincen' horen in een andere topic toe, so by therefore I spank you, om deze topic alleen nog maar te praten over Vince ( nu Binum).
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten