Club-X Reunie!!

Het forum van Club X in Wuustwezel
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Club-X Reunie!!

Bericht door gotti1975 »

@ Outland Rotterdam

http://www.club-x.org/

http://www.outland.nl/

Denk dat ik v.d. partij ga zijn!!

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Tja, tja..... MMmmmmmm,

Weet je wat het is: Als de minimum leeftijd nou eens 25 jaar zou zijn (verplicht, en bij twijfel controleren!!) En als ze ook nog eens echt ouwe muziekjes draaiden zou ik meteen kaarten gaan kopen.

Maar jullie weten ook wel dat er voor 80% volk binnen zal zitten die onze "X" never nooit niet gezien of gekend hebben!!! Oke onze hardcore & classix kennen ze mischien wel maar daar houd het helemaal op.

Van een reunie zal totaal geen spraken zijn, maar het is goed dat ze het proberen. Van de andere kant is het weer een manier om over onze ruggen geld te verdienen. ik zie dat een kaartje aan de deur 25 euro kost.
Sorry hoor, ik vind dat veel geld.

Ik zat zelf tot voorkort nog altijd in de scene als dj en als organisator,
En heb altijd een waanzinigge tijd gehad. 19 febr. vorig jaar heb ik nog een reunie georganiseerd ook met de bedoeling om ouwe vrienden en bekenden terug te zien en welliswaar helemaal in ClubX stijl. (nog terug te vinden binnen deze site, in de "x" draadjes)
Yves is toen ook komen draaien. Het feest is toen ook zeker geslaagd maar hier was van een reunie ook geen spraken.
Je krijgt ons 30ers niet makkelijk meer naar een party. En wat te denken van de dope, dat hoorde er helemaal bij (voor 95% van ons)
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben wel wat rustiger geworden in den tijd!!

Maar anyway, thanX voor de tip, ik ga toch overwegen om te gaan..

Greetz&respect !!!

Roy...
puree

Bericht door puree »

gaat dat nog door nu ze dat drugslabo daar hebben opgerold aan de Nederlands-Belgische grens ? :mrgreen:
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Waar heb jij de laatste jaren gezeten Puree? onder een steen of op Mars??? (of snap ik het niet helemaal)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik zou alleen es gaan zien voor 't volk da er op afkomt en om die muziek es live te horen.
Het is totaal m'n ding niet maar ge moet het toch allemaal es meegemaakt hebben eh.
puree

Bericht door puree »

R.G schreef:Waar heb jij de laatste jaren gezeten Puree? onder een steen of op Mars??? (of snap ik het niet helemaal)
je zal het niet gesnapt hebben ... :mrgreen: :mrgreen:
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

keskondisco schreef:Ik zou alleen es gaan zien voor 't volk da er op afkomt en om die muziek es live te horen.
Het is totaal m'n ding niet maar ge moet het toch allemaal es meegemaakt hebben eh.
Wat is jou ding dan? Keskondisco???

Het is wel leuk om s te gaan kijken, maar of het er nog op lijkt???
keskondisco

Bericht door keskondisco »

R.G (Leroy) schreef:

Wat is jou ding dan? Keskondisco???
Goh, vooral progressive, progressive trance, kwalitatieve trance en retro van clubs als Extreme, Illusion, Labush.
After kan 'k ook wel smaken, after à la Kings en Balmo vroeger.
De aanvaardbare techno vind 'k ook wel nog goed.



Pas op, begrijp me niet verkeerd...'k zou me der mss nog wel es amuseren maar het ligt niet in m'n genre.
Heb naar die muziek geluisterd in de beginperiode van Thunderdome...maar die opwelling was rap voorbij.

Groove, minimal en hardcore vind 'k totaal niets!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Aha, interessant.

Ik sta ook open voor verschillende stijlen. Maar mijn hart ligt toch bij de stijl die destijds in ClubX gedraaid werd. Ik praat over de periode 93-95.
daar werd ook zeker progressive trance (denk maar aan het Bonzai label) gedraaid. het was zeer zeker niet een pure Hardcore tent. Wel in zijn nadagen 97-00 maar toen was de charme er al lang af.

de kenners weten precies wat ik bedoel, ik het begin kwam je naar "X" voor het publiek en de muziek. Het publiek was 50-50 (belgen, hollanders)
Dat maakte voor mij de sfeer fantastisch.
Dat lag puur aan de belgen, die kunnen toch beter uitgaan als ons vind ik.
(veel gemoedelijker)

De muziek was een mengelmoes van oldscool, trance, met pieken naar hardcore, en dat constant door elkaar. dat maakte voor mij deze zaak uniek.


Gegroet....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Leroy...bedankt voor dit blijkbaar verkeerde beeld wat uit te klaren.
Maar denk je ook niet dat ze voor de reunie enkel en alleen 't gestoemp gaan laten hore?
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ben er bang voor, en ik denk zelfs ook nog modern gestoemp :-D
Ik heb al eerder aangegeven dat het waarschijnlijk nie om een reunie zal gaan (maar ik ga toch effe kijkenn denk ik)

ClubX in den beginne zou zeker iets voor je zijn geweest, zeker weten!!

Ik laat tegen die tijd wel weten wat het geweest is.....

Wordt vervolgd!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik dacht dat na de sluiting in Wuustwezel de club ergens anders opgengegaan was?

BTW Rob speelt toch meestal oldskoolsets op feesten?
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Dat klopt inderdaad, maar dat is toch al ruim 10 jaar geleden. (razzia)
En dat heeft een half jaar geduurd. Daarna is het op de Bredebaan weer open gegaan.

En dj Rob draait op feesten zo heel af en toe een oldschool setje van hoogstens 15 minuten, of het moet op een puur oldstyle feest zijn . Rob is van de snoeiharde hardcore in de meeste gevallen. (altijd geweest trouwens) In de vroege jaren 90 draaide hij ook al hardcore later zijn we dat oldschool gaan noemen!!

In ClubX draaide hij ook zijn Rotterdamse dingen, daarom zag je ook alleen nog maar kale koppen en praktisch alleen Hollanders. De sfeer was er vanaf toen ook ver te zoeken. Sinds Yves er weg is gegaan is het nooit meer de ouwe "X" geworden.


Dusss....
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Wat is dat Bart?? Hoe is het met je trouwens?? long time no hear!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

???????
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast