Club-X Reunie!!

Het forum van Club X in Wuustwezel
djginod

Bericht door djginod »

Volgens mij was het begin van Club X helemaal niet zo hard. Ik ken nog dj;s die de zondag hebben aangekleed (dat was toen gewoon mellow !!!) Heb ook nog ergens de allereerste flyer liggen van Club X !!!! Ikzelf ben er nooit geweest overigens, was toch te hard naar mijn zin... maar toch, ik had het denk wel een stuk beter gevonden als die jump van nu...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Club-X had een zachte zaal ook eh...da weet 'k nog van hun cd's.
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Weet niet of iemand hier het al gezien heeft, maar de Club-X video hebben ze op de site van Club-X gezet, blijven vette beelden zeg.....
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
'K denk dat we de X idd beter een mooie herinnering kunnen laten :cry:
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ja Gotti,

Je hebt helemaal gelijk. Mischien kunnen we maar beter de herinneringen koesteren.
Maar ik voel me ergens verplicht om volgende week te gaan.
De lineup is helemaal goed die avond op Elstak na.
Verder allemaal ouwe X rotten zoals Berry, Steve, Francois enz enz.

Ik ga er naartoe, hoop dat het een leuk feestje wordt en dan kan het "X" boek dicht. Ik ben bijna 32 en vind het wel mooi geweest.

Er gaan trouwens veel 30ers heb ik hier en daar gehoord dus dat is wel positief.

Gegroet!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

R.G (Leroy) schreef:op Elstak na.
voor mij geen probleem, de jongen heeft heel wat betekend in de scene, en 20% van de X muziek is van zijn hand, dus ja...
R.G (Leroy) schreef:en dan kan het "X" boek dicht.
Ik ben er ook bijna 31, maar het X boek blijft open voor mij. Heb er fantastische herinneringen aan en heb er geen moment spijt van gehad. Ik luister af en toe nog naar de muziek en ik blijf er kippevel van krijgen. Het zit in m'n hart :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ben het niet helemaal met je eens Poehaaaa,

Neophyte, BuzzFuzz, Rotterdam Terror corps, enz enz moeten er op de reunie ook niet zijn terwijl ook hun muziek er (veel) gedraaid werd.
Vandaar dat ik Paul niet op z'n plaats vind.
Hij is van Parkzicht en de Energie hallen. Ik heb er verder niet zo'n probleem mee. Maar dit is wat ik vind.

Verder zal ik "X" never nooit niet vergeten, ik heb daar een ontzettede goeie tijd meegemaakt. Ik denk dat er niet veel mensen zijn die "X"zo hoog hebben zitten als mij. Maar op een eventuele volgende reunie ga je mij niet meer zien. ik ga nog 1 keer, dat is wat ik bedoel met dat Boek!

Groeten....
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Je komt ze nog regelmatig tegen, die karakteristieke groene X. Voor een hele generatie was Club X een “way of life”. Toch leeft de X nog steeds en zit het voor altijd in iedereen zijn geheugen gegraveerd. Op 11 december 1993 was de opening van Club X, gelegen in het Belgische Wuustwezel. Club X, waar als een van de eerste clubs uitsluitend de hardere dance stijlen werden gedraaid, trok elk weekend vele jongeren die niet alleen uit België afkomstig waren, maar ook uit Brabant, Zeeland, Limburg en de Randstad. Zelfs mensen uit Duitsland en Frankrijk kwamen regelmatig een kijkje nemen. Club X groeide zo uit tot een van de grootste clubs in de Benelux. Helaas moest Club X zes jaar geleden noodgedwongen haar deuren sluiten

bron: smdtd.tv
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Reunie was top!!!

breng later verslag uit, ben nog te gaar!!

Groeten.
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Hallo,

Afgelopen Zaterdag was het dan zover, de eerste ClubX reunie.
Ik moet zeggen ik was ontzettend moe en had daarom niet veel zin om te gaan. Maar die vermoeidheid was snel over toen we binnen kwamen. De zaal was mooi aangekleed met grote groene X-en en eentje in het midden van de zaal van een meter of 4 doorsnede. En ze hadden alles groen uitgelicht dat was ook mooi. Het was rond 0:00uur, op dat moment begon Yves met zijn draaiset. Een van de eerste nummers was: "sterio murder" dus dat was meteen knallen!
Verder in zijn set draaide hij echt alleen maar ouwe "X" hits o.a:
Dance van E-rick (dance,dance,dance) en Bad dreams waarin hij precies dezelfde truckjes deed als vroeger. Dat viel mij meteen op omdat ik uren en uren heb staan kijken aan de dj booth destijds. Kippevel all over the place!!
"Bloodbrain" , "Fequencies" , La onda (de einsein) , ouwe Bonzai het kwam allemaal voorbij.

Yves draaide een mega set en daarna was Rob aan de beurt. Ik was een beetje bang dat hij te hard zou gaan draaien omdat dat eigenlijk z'n stijl is maar ging op dezelfde tour door als Yves. Het publiek was uitzinnig.
Ik heb een uurtje naar Rob geluisterd en ben toen naar de andere zaal gegaan waar Berry draaide. Ook dat was een groot feest. Alleen maar "X" hits uit de beginperiode ik noem bijvoorbeeld: "House of house" , "Demilitarized zone", " Whoops" enz.

Yves nam op zijn beurt weer de tafels over van Berry en weer hetzelfde verhaal, het ging maar door.
Als laatste (in de grote zaal) draaide Darkraver samen met Paul. Steve is altijd m'n grote voorbeeld geweest samen met Yves. Ik sta inmiddels ook alweer een jaartje of 11 achter de draaitafels vandaar. Maar zij bakten er naar mijn mening niet veel van. Ze draaide hardcore van ver na onze tijd. Paul begon trouwens met zijn "Holynoise" dingen en echte vroegere Rotterdamse oldstyle. Ik vond dat ergens wel gaaf maar het paste niet helemaal die avond. Het wat jongere publiek vond het oke (de nieuwere hardcore) maar de ouwe garde niet, dat was duidelijk merkbaar.

Wij zijn om een uur of 5 naar huis gegaan, na een hele geslaagde avond.
Vooral de muziek was prima. Ik heb eerder aangegeven om niet naar een 2e reunie te gaan maar ik denk dat ik van gedachten ben veranderd!
Ik had niet gedacht dat ze de muziek zouden brengen uit mijn periode maar heb nauwelijks anders gehoord (op een paar na natuurlijk)

Wat trouwens ook gaaf was is dat er veel gasten zijn ouwe "X" shirt of longsleve uit de mottenballen hadden gehaald. Ik heb er velen gezien, echt te gek!!

Ik raad iedereen aan die niet geweest is om naar een eventueele 2e reunie te gaan. Het was zeer zker de moeite waard. Ik zal er in ieder geval weer zijn!!!

Gegroet!!!
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

:eek: Yves die z'n ouwe truukjes boven haalde... :eek:

:dj:


:cheers: :bounce: :cheers: :bounce: :cheers: :bounce: :cheers:
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hmmm, Leroy, ik ga volgende keer maar s mee denk ik :lol:

hiero ook wa reviewtjes:

http://partyflock.nl/topic/908330.html
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Moet je echt doen, nogmaals een aanrader.

ik vergat te zeggen dat de gemiddelde leeftijd ruim boven de 25 jaar was. Dat was ook een + punt. Niet van die opgeblazen mannekes met te strakke shirtjes. (daar heb ik zo'n hekel aan)
Ik las op partyflock dat er (te) breed gedraaid werd, en niet opbouwend. Dat was inderdaad waar maar totaal geen probleem. Verder alleen maar goede reacties en terecht.

Het leek dus toch een beetje op vroeger!! :-D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

wat zeg je me daar van, cool of niet?

:lol:

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

:eek:



:D :D :D
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

:D In Wuustwezel stond een grote X op het plafond geschilderd, dit ziet er een stuk beter uit. Ik heb daar trouwens nog foto's van maar weet niet niet hoe ik die hier moet posten.

Mooie foto trouwens!! (Yves op de achtergrond)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast