(Uitgaans)kledij van weleer

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:
StevenR_73 schreef:witte 'rocks' genoeg ja :mrgreen:

fotoke?
Kheb wa moeten zoeken want hier zijn ze net zoals buffalo's ni meer te vinden - gelukkig bestaan er nog landen als Spanje :D

Afbeelding

Of voor de zware types :D

Afbeelding
heb nog beige gehad!!! waarschijnlijk nog een pic van.... en buffalo's ook..... hehe.... moest ze van mijn madam wegdoen!!!! hebben nog 5 jaar in de kast gestaan, kreeg het niet over mijn hart om ze weg te doen!!!! heb ze dan op e-bay verkocht en een gast heeft ze allemaal gekocht!!!!!!!!! dus ze lopen nog ergens rond...... :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door emotionslover »

had vroeger nog een vest van een merk maar kan er nie op komen! was lederen vest en was nie goedkoop.... mss al in deze topic gepost!!!! fuck hoe noemt da nu....
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door pascal78 »

zino & judy?

Afbeelding
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door keimi »

zino & judy... 'tzal wel zijn :)

Heb ook nog zo ene, nu ja de week nadien zag ik op 10 om te zien de Willie Sommers met dezelfde jas, die was er nogal fan van, ik had schaamte men jas nog te dragen toen :)
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Magicdavo »

dit waren dus vette shoes é!!!!! man man!!!!!!
kunt ze nog steeds kopen! in bxl bij fresh kicks of op ebay
mijn paar staat hier nog! nieuw :)
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door pascal78 »

wow!!!

toen je een paar dagen nadien naar 10 om te zien keek???? :thumbsdown:

WTF :scratch: :angry:


:rolleyes: :lol: :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door emotionslover »

pascal78 schreef:zino & judy?

Afbeelding

thx!!! da was im zi!!!!!! man man!!!! waar is den tijd!!!! zware vest!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door pascal78 »

vooraleer de verpaupering was Z&J wel een gerespecteerd modemerk dacht ik

=> http://www.martine-decruyenaere.net/
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door rizzo> »

Dat is wel even een gerespecteerd merk geweest. Was echt verschrikkelijk duur, 3.500 ballen voor een onnozel t-shirtje. Voor de vergelijking: 'k kocht toen al wel 'ns Oxbow t-shirts en die kostten doen 1.900 fr. wat voor die tijd al zeer duur was.

Ook nog in het genre maar cheaper: Système Nouveau zoals hier ook al in de topic vermeld en Royal Faks.

Nog niet zien staan, denk ik: Creeks. Zelfde genre als Chipie en Chevignon.

Is ook wel een tijd mode geweest om met zware leren vesten van rond de 40.000 fr. rond te lopen. Meestal werd dit gedragen door drugdealers en zware jongens. Dat waren nog 'ns tijden. Er werd toen gemakkelijk 50 à 100.000 fr. en méér op een nacht uitgegeven. Ik ken gasten die met 100 à 150 pillen en 500 fr. thuis vertrokken en 's anderendaags terug thuis kwamen met 300 fr. Een pil werd toen verkocht aan 500 à 800 ballen.

Kangol had vroeger van die fijne lederen vestjes. De prijs lag rond 9 à 12.000 fr. per stuk. Je moest er toen 3 kopen, je deed ze alle 3 aan maar je ritste ze telkens iets verder open zodat iedereen zag dat je er meerdere droeg. Yep, zo ging dat.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Lestat »

t is nu mss een beke raar om dit er bij te betrekken, maar in mijne jonge tijd waren er bepaalde 'klassen' van mensen :mrgreen:

1 : de simpelen, die reden met een fiets
2 : de coole vrouwen, die reden met ne camino
3 : de bad boys (waaronder ik :D) die reden met ne mt-5
4 : de alternatieven, die reden met de mb-5
5 : de snobs, die reden met nen mtx

t is wel geen kleding, maar toch, t hoorde bij een persoon, althans toch in westerlo en omstreken, daar stonden aan de scholen bijna evenveel bromfietsen als fietsen geparkeerd. Dat was echt een rage, en met wat je reed, bepaalde ook grotendeels met wie je optrok en op stap ging ...

Ik was megafier op mijne mt-5 , crossbanden, malossi, no limits, da spel ging gemakkelijk de 120 voorbij, en dat puur op luchtkoeling.

Voor wie t niet kent (of de latere geel/zwarte modellen kent) , dit is de enige ECHTE STOERE mt-5 :D

Afbeelding
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door rizzo> »

Bij ons reden de snobs met nen Aprilia, vraag me niet meer welk type.. Was vooral veel carnage, dat model zag eruit als een baanmachine maar reed dan maar 40 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door poehaaaaa »

allemaal ne camino voor zover ik mij kan herinneren ! :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door ThaMan »

En je had ook nog de mannen met de Suzuki AT dacht ik... die kon je van deeg laten marcheren zonder enige vorm van motor kennis. Waren die baan machientjes met dat klein stuurke.

Om even op merk kleding terug te komen. Heden ten dage bestel ik gewoon alles op Internet en je steekt al vlug een paar 100€ in je zakken. Een voorbeeld: Een hoodie van Quicksilver betaal ik slechts 30€ op het www, hier kost die zelfde trui 70€.
Dan moette is niet vragen wat ze in godsnaam er hier aan verdienen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door Stanne »

Een internetwinkeltje sowieso met betere prijzen, zij hebben geen uitbatingskosten en bekan geen personeel in dienst dus ook geen torenhoge loonkost.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: (Uitgaans)kledij van weleer

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:t is nu mss een beke raar om dit er bij te betrekken, maar in mijne jonge tijd waren er bepaalde 'klassen' van mensen :mrgreen:

1 : de simpelen, die reden met een fiets
2 : de coole vrouwen, die reden met ne camino
3 : de bad boys (waaronder ik :D) die reden met ne mt-5
4 : de alternatieven, die reden met de mb-5
5 : de snobs, die reden met nen mtx

t is wel geen kleding, maar toch, t hoorde bij een persoon, althans toch in westerlo en omstreken, daar stonden aan de scholen bijna evenveel bromfietsen als fietsen geparkeerd. Dat was echt een rage, en met wat je reed, bepaalde ook grotendeels met wie je optrok en op stap ging ...

Ik was megafier op mijne mt-5 , crossbanden, malossi, no limits, da spel ging gemakkelijk de 120 voorbij, en dat puur op luchtkoeling.

Voor wie t niet kent (of de latere geel/zwarte modellen kent) , dit is de enige ECHTE STOERE mt-5 :D

Afbeelding


heb nog een honda nsr gehad!!!!!! zalig!!!! (tot de smurfen er waren)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast