Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Jean-Pierre schreef:Goldfinger (vrijdagavond house parties - 91)
Goldfinger was dat niet in Raamsdonkveer ? Ik ben al een tijdje achter die naam aan het zoeken.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Vlakbij Rosmalen. Draaide ook Robin "Jaydee" Albers !
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2005, 17:45

Bericht door Jean-Pierre »

In Raamsdonkveer had je wel een discotheek waar Channel X kort live muziek uit zond. Sandokan als ik me goed herinner. Was volgens mij barocci dicht... augustus/september 92..
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Jean-Pierre schreef:In Raamsdonkveer had je wel een discotheek waar Channel X kort live muziek uit zond. Sandokan als ik me goed herinner. Was volgens mij barocci dicht... augustus/september 92..
Het is dat wat ik bedoelde denk ik. Er ging van Club X na sluitingsuur nog volk naar een club in Raamsdonkveer maar ik ben de naam vergeten.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Jean-Pierre schreef:In Raamsdonkveer had je wel een discotheek waar Channel X kort live muziek uit zond. Sandokan als ik me goed herinner. Was volgens mij barocci dicht... augustus/september 92..
Das just... heb daar denk ik nog een commercial van liggen, toen ik destijds van CHannel X opnam... zomer 1992 ! Dat was me toch een zomer op housegebied !!!!
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2005, 17:45

Bericht door Jean-Pierre »

Ik ben daar toen ene keer geweest omdat de muziek op Channel X ons aanzet gaf om de inbouw van onze caraudio direct te stoppen en daar naar toe te rijden... Volgens mij op een zondagmiddag. Maar het bleef bij ene keer na Barocci waren we verwend met bangelijke nachten/ochtenden. The Qu werd dan toch ook wel heel goed tot en met de razzia :D Zal ik ook nooit meer vergeten...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Globejunk schreef:ik kom hier precies nie vaak de globe tegen en dt was toch 1 van de meest beruchtye clubs die belgie ooit gekend heeft denk ik

van 90-97 alle beruchte keten he,globe,cherrymoon,la rocca,illsion,extreme,tamtam,boccaccio,barrocci

golbe, c'etait pour les fous :mrgreen: et la musqiue était superbe, tous les "genres"..

we worden oud ja :cry:

por moi ;) :
rocca, globe, barocci, cherry moon, extreme, at the villa, bocca & carat mag ook op het lijstje, ook al is het geen favoriet.

tuurlijk zijn er her en der nog enkelen die een rol gespeeld hebben bij de clubbers hier.

tu m'as compris? :)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jul 2008, 16:44

Bericht door globienne »

StevenR_73 schreef:
golbe, c'etait pour les fous :mrgreen: et la musqiue était superbe, tous les "genres"
En we waren gek !!!! :rambo: en t'is daarom dat de Globe was voor mij de beste club waar ik vond het best !!!

En zelfs nu zijn we nog een beetje gek 8) :mrgreen: 8)
No limits,just your reality,your fantasy and may the music be your gilding light !!!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

globienne schreef:
StevenR_73 schreef:
golbe, c'etait pour les fous :mrgreen: et la musqiue était superbe, tous les "genres"
En we waren gek !!!! :rambo: en t'is daarom dat de Globe was voor mij de beste club waar ik vond het best !!!

En zelfs nu zijn we nog een beetje gek 8) :mrgreen: 8)
mais ça c'est parce que nous sommes "pris-fou" :mrgreen: :bom:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Bericht door Lestat »

Illusion (nog altijd :mrgreen: ) maar vooral Carat & Extreme, alsook Outline, Bizar/Obsession, Pharao Dreamland, Club Reflex (was vlakbij :D) - enkele keren La Rocca omda'k er zoveel van hoorde maar viel telkens dik tegen, cherry moon omdat paar kameraden daar graag kwamen, fuse om dezelfde reden :P en dan de rest van de clubs, peis da'k in de meeste bekende clubs toch al es ene keer ben geweest :cheers: oa in Versuz, Atmoz, Temple, Kokorico, Sotto's, Cirao, Cafe d'Anvers (1 keer en nooit meer :mrgreen:), bacardi's, barocci, carre (omda'k er ne prijs moest gaan afhalen :mrgreen:), delite, globe, balmoral, montini, factory, groovy tunes (das nog ni lang geleden) ...
Vrij veel plaatsen dus , ben zelfs ooit in kabarka nog geweest :mrgreen:
Maar : Carat, Extreme en Illusion zijn DE keten, mss ook nog Pharao & Bizar - de rest was eigenlijk vrij overbodig :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Bericht door jim-bar »

92 La Rocca, vanaf 93 Café' d'Anvers en vanaf 94 of 95 ook Fuse (was toen een half jaar open of zo, ik gok 1995), Balmoral en At The Villa
en vanaf dan een beke overal :)
Tresor, Carat, I love Techno, AquaBest, Funki Bizzness
... this is Elmer Davis again ...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re:

Bericht door Lestat »

StevenR_73 schreef:rocca, globe, barocci, cherry moon, extreme, at the villa, bocca & carat mag ook op het lijstje
De Steven die carat in zijn lijstje zet se :D mijne dag begint goe :lol: kheb da precies gemist de vorige keer da'k hier aan t lezen was :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Bericht door Lestat »

Ben zo nog es aan t nadenken geweest waar ik in feite overal geweest ben - zitten paar Hollandse clubs bij waarvan ik voor ene de naam ben vergeten en 1 onvergetelijke club in Dusseldorf (waarvan ik toch wel de naam ni vergeten ben zeker :lol:)
Dus ik hoop dat er hier een paar snuggeren zitten die mij kunnen helpen - 1 van die Hollandse clubs was De Verleiding waar oa Jean van Bizar/Illusion/Carat draaide en ook Dimi van Bizar. De andere denk ik dat "Double Deuce" heette, was een gerellig kot waar t volk beetje weg had van t volk in Outline :D op ne zondagmorgen anno 98-99. Kent iemand die club of is er iemand ooit geweest ?
En dan Dusseldorf - was een afterclub waar we ooit es op ne zondagnamiddag zijn geweest omdat Sandy (dj van oa club reflex) daar toen moest spelen en wij daar in dien tijd nogal es mee op stap gingen. Naam weet ik in de verste verte niet meer, t enige wat ik me herinner is dat t een soort oude staalfabriek moet zijn geweest, t was volledig in rode bakstenen opgetrokken gebouw, oud ook, met her en der nog transportbanden en kettingen enzo aan de muren hangen - was echt wel chique club en hele goeie sound ook binnenin. Kheb zelf nog ne foto van de buitenkant al zie je t ni goe omdat wij er met onze kliek voorstaan :lol:
BTW ik sta achteraan links met mijn handen in mijn zij :D - de inkom van de club zie je achter ons - als iemand t herkent of de naam weet van die afterclub (was ergens in voorjaar 2000 open) - please help me.

Afbeelding
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Bericht door Krozfader »

Kga hier ook eens de roots opsommen, even het geheugen pijnigen :scratch: , eerste stapjes in de wereld van dancings was rond mijn 15 dan ging het niet verder dan de markt van Oudenaarde waar we in de Cicero's zaten, klein clubje waar ze de house hitjes oplegden (UNA, Zolex, zo een beetje de serious beats toestanden zeg maar) :cheers: Eenmaal buiten Oudenaarde was de eerste grote dancing de Krypton in Zottegem, daarna ook eens in de l'odeon (nu Pulse Factory) geraakt.... Dan ging het snel Planet Hardcore (Dendermonde), Cherrymoon, La Bush, Balmoral, Extreme, Illusion, The Scene, Zillion en nog meer erna vaste stek gemaakt van La Rocca, Rêve d'ö en H2O, maar 1 x in de Carat geraakt.... ik denk da we het belangrijkste wel vermeld hebben zo.... :bounce:
"The second most popular game that we played as children is House"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten