Waar gingen jullie vroeger vaak uit?

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

da moet toch nie in volgorde hoop ik want dat geheugen is al wat 'toegetakeld' :) Mor allez, een poging...

eerste club was alleszins Bocardi (dan zijn we ergens 1987), en dan...
Boccaccio, At The Villa Kooigem, Cheops, Eros, Lagoa, La Bush, Cherry Moon, Extreme, Balmoral, Planet Hardcore, Parkzicht, At The Villa Kobbegem, Holy Ghost, H²O, Oxygene, wa commercielere boiten a la Lamborhgieni en Zenith om af te spreken vooraleer ge naar de 'echte' boiten ging... maar mijn alltime favourite: Cirao Waregem :)

Tegenwoordig doe ik vooral feestjes eig, Silo (Forbidden Fruit, Sheer) en Vooruit (KozzMozz, Beats Of Love, Retro-Acid), clubs praktisch niet meer behalve in't buitenland (Fabric) en hier Decadance en sinds de heropening ook Cherry Moon al weer gedaan. Mor fel verminderd, ne mens wordt ouder eh 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

ik kom hier precies nie vaak de globe tegen en dt was toch 1 van de meest beruchtye clubs die belgie ooit gekend heeft denk ik

van 90-97 alle beruchte keten he,globe,cherrymoon,la rocca,illsion,extreme,tamtam,boccaccio,barrocci
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Bericht door dj licious »

vraagje :

Is er niemand die de Odysee kent in Lembeke?
Ik ben van Lembeke en da kot staat hier nu al ongeveer 10 -15 jaar leeg.
Ben er nog keer gepasseerd paar dagen geleden en da ziet er toch een zot kot uit , duister , in de bossen... Niemand die toevallig een fotoke heeft ofzo?
thx
A world of imagination
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 apr 2008, 17:53

Nostalgie

Bericht door nessun dorma »

Een mens kan eindeloos lullen hoe goed het vroeger wel was...

Een feit is dat de opkomst van de techobeats-cultuur en al zijn subculturen in zijn beste tijden een fantastisch iets was. Ik herinner mij nog hoe talloze keren per avond de hele keet luidkeels begon te roepen en te joelen en hoe de hele dansvloer er begon op los te shaken. Er was ook een gevoel van samenhorigheid die heden ten dage ver te zoeken is.

Toen reed ge met uw brommerke (camino) de flikken voorbij zonder helm en geen mens die u zou tegengehouden hebben, zalig !

Ik kan er nog wel uren over doorlullen, twas een goeie tijd. Ook m'n tijd in la bush. De buitenwippers vroegen ons elke keer of we het wat rustiger aan konden doen. Ben ook talloze keren buitengevlogen en dan moest ge vooraan op da bankske gaan zitten en kreeg ge een paar oorvegen op uw kaak. En dan terug binnen, den onnozelen uithangen.

Melancholie :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Die buitenwippers van La Bush gaven u gewoon een paar pletsen? WTF? :?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

da was nog pedagogisch verantwoord in die tijd é :eye:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

DCD schreef:da was nog pedagogisch verantwoord in die tijd é :eye:
En politiek correct :alien:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

:D haha
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jul 2008, 16:44

Bericht door globienne »

1991:
Globe

1992-1993:
Globe,Barocci,Rocca,Balmoral,Jerry's,Cherry moon (dinsdag morgen),Bocca,Kabarka,Qu,T.G.V,Carat (5 keer),montini (4 keer),Madrid Palace,Shampoo,Maunakea

1994-1995-19961997-1998
At the Villa,Extreme (mondays),Balmoral,King's,Fuse,Who's who's land,Tour&taxi,Illusion
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

globienne schreef:1991:
Globe

1992-1993:
Globe,Barocci,Rocca,Balmoral,Jerry's,Cherry moon (dinsdag morgen),Bocca,Kabarka,Qu,T.G.V,Carat (5 keer),montini (4 keer),Madrid Palace,Shampoo,Maunakea

1994-1995-19961997-1998
At the Villa,Extreme (mondays),Balmoral,King's,Fuse,Who's who's land,Tour&taxi,Illusion

c'est un peu comme moi :mrgreen: ;)
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

92-95 larocca
94-99 café d'anvers
94-99 fuse
en tussenin als de tijd het toeliet :-) balmoral, globe, carat, at the villa
... this is Elmer Davis again ...
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jul 2008, 11:53
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door innerlanscape »

1992
Globe( fishermans),Barocci,Rocca,Balmoral,Jerry's,Cherry moon Bocca,T.G.V,Carat montini
Zal nooit de première vergeten van Zolex' s Time Modulator ( Black-Out), in de Globe

Later, Bel-Air, White House, Globe na re-opening


Greetz

Innerlanscape
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Héhé, heleboel nieuwe anciens tegenwoordig 8)
Der is natuurlijk ook goe wat afgefeest int verleden en da blijft bij velen precies ergens hangen :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jul 2008, 16:44

Bericht door globienne »

c'est surtout la période 92-93 qui reste marqué dans nos coeurs :D des moments de vrais folies,de vrais délires et surtout la découverte de ce milieu house underground avec une mentalité exceptionnelle
No limits,just your reality,your fantasy and may the music be your gilding light !!!
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2005, 17:45

Bericht door Jean-Pierre »

Goldfinger (vrijdagavond house parties - 91) - Barocci 91-92 - Qu - Club X

Enkele keer Illusion en 1x Cherry Moon. Barocci was het hoogtepunt. Heb daar meegemaakt dat je nog gratis naar binnen mocht omdat er geen volk kwam op vrijdagavond. Tot het moment dat het moest sluiten omdat het te groot werd voor Zundert en ik daar echt een hele tijd niet goed van was....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast