Mackenzie Club / The Heaven

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zit de kans er daar nog in da ze een paar retro fuiven geven of zo?
ik kan mij nie inbeelden da mensen die zo ingeworteld zaten in de elektronische muziek daar nu echt niets meer willen te maken mee hebben :?
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

dienen nieuwe Heaven heeft alleszins geen fluit te maken met Pat de zijnen!

Nog een vraagje: vroeger draaide daar ook soms een zekere DJ Dava (David), een vriendje van Marko. Kent iemand die? Draait die nog?
puree

Bericht door puree »

dava van Escape Concept ??
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

geen idee...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

puree schreef:dava van Escape Concept ??
Wss toch wel...er zijn meer koeien die blaar noemen maar Dava?!
puree

Bericht door puree »

het zal wellicht om dienen dava gaan. Hij is inderdaad heel goed bevriend met Marko. Hij werd door George's in Escape binnengehaald als resident, nadat hij een aantal gastoptredens had gedaan in La Bush, toen George's daar nog de fuiven organiseerde.
Hij lokte zeer extreme reacties uit in den Escape : sommigen waren werkelijk weg van zijn setjes en anderen stonden bij manier van spreken te kotsen van zijn platenkeuze. Hij deed de "warming up" (nou, ja, tot 3u 's morgens, toen G. overnam ...)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nog nooit bezig gehoord...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

dava

Bericht door ProgressNation »

ja Dava is zijn carriere ook begonnen als guestdj in the heaven.

In Escape zijn de meningen nogal uitenlopend over Dava, omdat hij soms wat de commerciële toer opgaat (enkele vb: die remake van Fast Car, Paris Avenue - I Want You, A-Studio - Sos,...).

Maar denk het wel in opdracht van het management is dat hij die zaken draait, alhoewel zijn set in space onlangs ook commercieel zou geweest zijn. Het is een dj waar ge uw moeilijk een idee kunt bij vormen.

Er moet een retro geweest zijn in Mackenzie, toen het nog maar net Exos was. Die was naar het schijnt een vrij groot succes. Guest dj's waren CP & Laurent P denk ik. De echte macken-residents waren er niet meer bij, denk dat die wel genoeg hebben van deze club.

Met nieuwjaar hebben ze het nog eens geprobeert met Goldfinger. Maar het is uitgelopen in een fikse ruzie tussen Pat & Gold. Gold teveel gedronken en Pat teveel van iets anders :lol: Ze spreken opnieuw wel tegen elkaar, maar er zal veel moeten gebeuren vooraleer er een nieuwe samenwerking komt. Misschien als Exos opnieuw geen volk meer trekt en ze nog eens van concept wisselen :)

Goldfinger mag vanaf september in een nieuwe loungebar draaien in Ath: Barabarocks. Door het grote succes van de bar in Braine-Le-Comte hebben ze besloten er ook eentje te openen in Ath. Stijl: Ibiza/balearic house, electrohouse, zachte progressive,...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

exos

Bericht door ProgressNation »

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik ben gisteren mijn abbonement gaan halen in paradisio en heb ergens een affiche zien hangen in bruggelette van exxos(ex mackenzie/heaven) met oa hs en pat mackenzie nu zaterdag27 mei
helaas heb ik niet meer info :? iemand?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: dava

Bericht door Nostalgie90 »

ProgressNation schreef: Goldfinger mag vanaf september in een nieuwe loungebar draaien in Ath: Barabarocks. Door het grote succes van de bar in Braine-Le-Comte hebben ze besloten er ook eentje te openen in Ath. Stijl: Ibiza/balearic house, electrohouse, zachte progressive,...
Arrghhhhlll :? vergeef me maar ik krijg het sch**t van zogenaamde "lounge" bars die deep house en balearic house verkope als lounge! :?
Het begrip lounge is de laatste jaren echt uitgehold als oude wijn in nieuwe zakken!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

27 mei

Bericht door ProgressNation »

ik zal es navragen voor 27 mei bij iemand die er werkt?

Begin juni moet ik er normaal naar een verjaardagsfeestje gaan (2de zaal), meestal mag Steff dan nog eens zijn eigen ding doen.
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

fuif

Bericht door ProgressNation »

Afbeelding

Grosse soirée en vue le samedi 27 mai 2006 @ l'exos à Brugelette (de ath direction mons à coté du shape) DJ HS sera de la partie..... ( il fera un set d'une durée comprise entre 1 h et 1h30 minimum, pe plus.... on vera) pour les gens qui ne voit pas est DJ HS..... il a composé beaucoup de tube techno..... le dernier en date : "Decomposed girl" avec MAX WALDER (plage 6 sur la compil winter session 2006 du Cap'tain) Sinon il est resident le vendredi à l'Escape, le samedi au Tremplin, il a fait pas mal de grosse discotheque et soirée....dont le Cap'tain.... Il a fait partit de la team de Top Radio .... Et c lui aussi qui Mix tout les Tuning Beatz !!! et oui c pas un débutant...... A part HS, il y aura Vince D. & Kris de chez TNT..... Et encore Tof & Pat Mackenzie.... Le prix d'entrée est fixer à 5 euro.......et vu l'affiche ce n'est pas cher... et en plus pour les filles qui arrivent avant 22h un cocktail vous sera offert... Presence des photographes de Ath City.

Site Internet : http://www.exosclub.com

Verwacht je maar aan een avondje cap'tain-style.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 okt 2005, 06:40
Locatie: denderwindeke

Bericht door dj Ceelux »

Heb ookl nog veel vinyls van heaven beats & en Mackenzie.

Ook enkele malen daar geweest goe clubke,ma om er via Edingen na toe te rijden,das idd wel einde beschaving ze!Was da zeg!as ge daar in panne staat en geen gsm mee hebt,voor da ge daar een huis of mens tegenkomt en straatverlichting!Amaai men oren! :D

Voordeel : geen alcohol of flitscontroles wel! :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast