Mackenzie Club / The Heaven

Het forum van de andere legendarische clubs
Josjie

Bericht door Josjie »

alle goeie dingen plannen ze weer op dezelfde avond hé... typisch
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

b-day

Bericht door ProgressNation »

Kan best zijn, maar als het even goed zal worden als verleden jaar, is concurrentie verwaarloosbaar :D Verleden jaar was zalig en overvol, en mackenzie als locatie is een droom, geen sluitingsuur en ... ja ik vind de Macken een bijzonder omgeving/clubke.
de choco

Bericht door de choco »

keskondisco schreef:
tom schreef:waar is dat ergens gelegen?
Brugelette...dichtbij park Paradisio dacht ik.

Btw, heeft er hier niemand sets van??
Nooit geweest dus eigenlijk wel es benieuwd na de positieve commentaar over deze club.
ja ik heb er een van toen kevin er speelde vlak na zijn balmoral periode 18/8/96 toen noemde het the heaven ,was ik maar wat vroeger geboren ben er wel 2x geweest en vond het een fantastische locatie en inrichting :shock:
Josjie

Bericht door Josjie »

jammer dat goldfinger zijn avond geannuleerd is :-(
Richman

Bericht door Richman »

Gaat wel door denk ik maar op andere plaats of heb ik da verkeerd op?

Je moe maar eens kijken op afterclub onder de categorie: annonces des soirées en Hainaut!
Josjie

Bericht door Josjie »

jah daar stond op dat het geannuleerd was
twas trouwens al veranderd van locatie want
golfinger had mij eerst gezegd dat het in the club
in halle zou zijn...
Richman

Bericht door Richman »

Er staat nog een post hoor van goldfinger BP @ephemer loungbar!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

goldfinger b-day

Bericht door ProgressNation »

Ja de avond in L'Ephemere gaat door (rechtover de carrefour in soignies) en zal house-gericht zijn.

De avond in The Club is uitgesteld (wegens opnieuw problemen met de autoriteiten), ze moeten momenteel om 3u al sluiten.

Eén ding is vrij zeker, in Exos zullen er niet onmiddellijk avonden van Goldfinger meer komen, heb altijd nog hoop gehad dat het daar zou goedkomen maar begin er toch wel voor te vrezen.

Maar denk wel dat er enkele dingen op komst zijn want hij was gisteren met ne flyer bezig ...
tecra

Bericht door tecra »

ik heb daar zelfs nog cd's van ... originele cd's...

ik meen dat dat heaven beats was ???

klopt dit ??? ( die waren toch gesponsord ... of gemaakt door de eigenaars van deze tent .... )

grtz

door Jessie heeft deze zaak natuurlijk nog meer bekendheid gekregen ... al was dat meer commercieler ...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad,de cds zijn geloof ik van die discotheek,nu maken ze die niet meer,ik weet ook niet als die club nog bestaat trouwens ... de cd's waren heel goed trouwens ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

ik heb daar deel 1 en deel 2 van ... meen ook deel 3 ...

maar meer heb ik daar niet van


heaven beats...
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dus bij u ontbreekt t één en ander? dat weet ik al lang dat met dich get sjéélt :P :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

hmmmm tecra ik heb daar deel 1 en deel 2 van...

alsde u ooit geroepen voelt om deel 3 te rippen en mij te bezorgen zou ik u eeuwig dankbaar zijn.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Josjie schreef:hmmmm tecra ik heb daar deel 1 en deel 2 van...

alsde u ooit geroepen voelt om deel 3 te rippen en mij te bezorgen zou ik u eeuwig dankbaar zijn.
ik zal wel achter zen gat zitten om u dat te geven :wink: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

ik ga die cd na het weekend zoeken ... dan zal ik die rippen en ergens voor download beschikbaar stellen ... eventueel met paswoord...

zolang mr oizo ze maar niet te pakken krijgt :D


grtz

:twisted:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten