Mackenzie Club / The Heaven

Het forum van de andere legendarische clubs
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Mackenzie Club / The Heaven

Bericht door ProgressNation »

Dit is voor mij toch wel één van de betere clubs die ons landje gehad heeft. Fantastische en mytische locatie.

In de jaren 90 een periode erg succesvol geweest onder de naam The Heaven. Werd vaak vergeleken met de Balmoral. De laatste jaren ging het bergaf qua opkomst (de gebruikelijke redenen: geen reclame, geen belangstelling in de regio). Enkel met speciale gelegenheden (de populaire retro's, birthday party van dj's en personeel) kwam er nog volk opdagen.

Steff Garner, Goldfinger, Kevin Jee, PhiPhi,... zijn er resident geweest. Dava (Escape), Miguel (ex La Bush), Dave (Le Cube),... hebben daar voor het eerst de kans gehad om voor een publiek te draaien. De club is in handen van JP Fasseau & zoon Patrick "Pat Mackenzie" Fasseau.

Sinds kort is er een commerciële club gevestigd "L'Exos" (iemand huurt de club op vrijdag en zaterdag) maar na een paar weken zou de hype en hoge opkomst alweer voorbij zijn. Aangezien men in Mackenzie nogal snel van stijl verandert wanneer het minder gaat, binnenkort misschien opnieuw een houseclub :wink: Het zou mij in ieder geval niet verwonderen ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb da altijd raar gevonden da het gedaan is nu...het zit zo;na de periode van de eerste legendary clubs was h2o rond 96-98 een echr kotje zoals de voorgaande clubs,h2o veranderde ook na een tijd en toen leerde ik mackenzie kenne,ik had juist hetzelfde gevoel als in h2o en een beetje als in balmoral,atv...zelfs na 2000,ik heb daar inderdaad ook een paar zotte avonden gekend,en nu alles gedaan?het volk veranderd zeker fel de laatste tijd,jammer da zo een tof clubke en platenlabel ermee ophoud
Josjie

Bericht door Josjie »

ben er maar één maal geweest,
en het was op slag mijn favo club...
007

Bericht door 007 »

ken ik niet maar tof om deze topic te lezen :lol: :wink:
puree

Bericht door puree »

idd. zeer speciale ervaring om daar naartoe te gaan. Ik ben er nog geweest toen het The Heaven was en daarna toen het gewoon The Mackenzie was. Je zag dat de opkomst aan het verminderen was, maar toch bleef de sfeer intact (zoals cloud zegt, zoals in de oudere clubs) en was de muziek altijd van een hoog niveau. Het was wel raar om er naartoe te rijden. Ik nam de autostrada niet, maar de gewone weg en ge passeerde dan van die donkere hollen en gemeentjes waar het echt dood was ...
In 1997 heeft Pascal Legrand er ook nog een paar weken gedraaid ...
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

waar is dat ergens gelegen?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

tom schreef:waar is dat ergens gelegen?
Brugelette...dichtbij park Paradisio dacht ik.

Btw, heeft er hier niemand sets van??
Nooit geweest dus eigenlijk wel es benieuwd na de positieve commentaar over deze club.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

waar daait goldfinger nu ergens,kvin da toch ook ne hele goeie...
Josjie

Bericht door Josjie »

Goldfinger draait soms in le club (was daar zaterdag een feestje van hem)

Ik heb één set van mackenzie....

Over die donkere holen... Toenda we daar naartoe gingen hadden X-tof (dj van daar) en Progressnation mij een routebeschrijving gegeven
via geraardsbergen...

Int terugkeren vonden wij da natuurlijk niemeer weer waar... Wij rondrijden en doen (zijn 2 keer voorbij de plek gepasseerd waar 2-3 weken later die gasramp geweest is) en uiteindelijk in Ghisselienes ofzo
om half 6 's ochtends de baan gevraagd aan nen peet die langs het straat een speenvarken stond af te braden...

Da kunde alleen maar in wallonie tegenkomen... Dien ons verteld da geraardsbergen grammont noemde en een half uurke later waren we thuis...
puree

Bericht door puree »

josjie big time LOL :lol: :lol:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Josjie schreef:
Ik heb één set van mackenzie....
Posten Josjie ! :!: ! :wink:

Btw: Heb de Carat ooit ook es nie gevonden...4 uur rondrijden in auto vol mee :shock:
Wijs :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

moet ffkes wachten met posten tot upload wa beter staat

heb 2 sets klaarzitten één phi phi en één van in mackenzie
(van int zelfde weekend :-)) (de phi phi heb ik zaterdag van
hem gekregen)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Goldfinger

Bericht door ProgressNation »

Goldfinger draait nu iedere vrijdag in L'Ephemere (deep house jazzy sessions) te Soignies (rechtover de Carrefour ergens) van 20u tot 3u denk ik. Het is wel niet de stijl van Mackenzie. Zou meer een loungy restobar zijn met op de verdieping een dansvloer. Ik ga die locatie na de eindejaarsfeesten zeker es gaan checken :)

Is ook af en toe guest op feestjes in The Club.

Op 29 januari is het normaal zijn birthday party, locatie staat nog niet 100% vast, maar ik kan u vertellen dat de line-up heel straf zal zijn in goeie Mackenzie-traditie. Hou alvast een plaatske vrij in uw agenda voor die avond, je zult er geen spijt van hebben :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

gaan we zeker doen!
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Daar ga ik toch ook es proberen van de partij te zijn :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten